Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@17:24:09 GMT

مسئولین کرمانی بی اطلاع از توئیت وزیر ارتباطات

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۵۷۳۲

مسئولین کرمانی بی اطلاع از توئیت وزیر ارتباطات

در حالی که وزیر ارتباطات روز گذشته از هوشمندسازی ۱۰ مدرسه کپری در کرمان و سیستان بلوچستان خبر داد؛ هیچ یک مسئولین کرمانی از این موضوع اطلاعی نداشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ محمد جواد آذر جهرمی وزیر ارتباطات روز گذشته در توئیتی از هوشمند سازی ۱۰ مدرسه کپری در کرمان و سیستان بلوچستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برای پیگیری این موضوع با دفتر مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان تماس گرفتیم اما مثل همیشه ارتباط با مسعود الهامی مدیر این سازمان برقرار نشد. 

از این رو جهانگیر اسدی معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر این که کدام یک از مدارس کپری در استان کرمان هوشمند سازی شده اند، گفت: در حال حاضر به عنوان معاون از این موضوع اطلاعی ندارم اما با وزارت ارتباطات تماس برقرار می کنیم تا لیست مدارس را به دستمان برساند البته شاید مدیر کل استان از این موضوع خبر داشته باشد.

وی در ادامه افزود: اجازه دهید جوهر قلم آذر جهرمی خشک شود بعد این خبر را پیگیری کنید.

از آنجا که سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان بی خبر از توئیت آذر جهرمی بود با امید سلاجقه مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش ارتباط برقرار کردیم تا شاید جواب سوالمان را بیابیم.

وی در پاسخ گفت: در جریان این خبر نیستیم البته که توئیت زدن کار آسانی است.

سلاجقه از ما خواست که با دفتر نوسازی مدارس ارتباط برقرار کنیم.

به دنبال مدارس گمشده هوشمند سازی شده آن هم توسط وزیرارتباطات، با نوسازی مدارس تماس گرفتیم آنها هم در پاسخ سوالمان جواب دادند: فعلا از این موضوع اطلاعی نداریم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۵۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تعداد ۱۲۳ حوزه برگزاری کنکور در استان کرمان و ۱۲ هزار و ۷۷۸ نفر داوطلب داریم.

رضا رضایی بعد از ظهر امروز پنجم اردیبهشت ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: از ۳۱ اردیبهشت تا ۲۶ خرداد آزمون‎‌های پایه دهم و یازدهم و از ۳۰ اردیبهشت تا ۲۴ خرداد آزمون‌های پایه دوازدهم برگزار می‌شود.

وی افزود: به دلیل حساسیت حوزه‌های امتحانات نهایی، تجهیزات خریداری و در بسیاری از حوزه‌ها نصب و تجهیزات مابقی تا زمان آغاز امتحانات تامین خواهد شد.

رضایی بیان کرد: ۲۵۴ حوزه اجرایی امتحانات نهایی و ۳۰ حوزه تصحیح در استان کرمان داریم که برای حوزه‌های امتحانی جنوب استان نیاز به تجهیزات سرمایشی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه از فردا نوبت اول کنکور در استان برگزار می‌شود، گفت: بخشی از کار به عهده وزارت علوم و بخشی به عهده وزارت آموزش و پرورش است.

وی افزود: امسال تعداد ۱۲۳ حوزه برگزاری کنکور در استان کرمان و ۱۲ هزار و ۷۷۸ نفر داوطلب داریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • طرح نور هوشمند می‌شود