Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتسال ناگویا اوشنز ژاپن با پیروزی مقابل نماینده کشور ویتنام به فینال مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا صعود کرد. ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا، تیم فوتسال ناگویا اوشنز ژاپن امروز (پنجشنبه) موفق شد با نتیجه 3 بر یک تیم تای‌سون‌نام ویتنام را شکست دهد و به فینال این مسابقات راه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی از ساعت 15:30 بین تیم‌های مس سونگون ایران و AGMK ازبکستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط جام باشگاه‌های فوتسال آسیا فوتسال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام باشگاه های فوتسال آسیا فوتسال ایران جام باشگاه های فوتسال آسیا فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۵۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس فوتسال ژاپن: ایران در ۲ پُست کمبود دارد

کارشناس فوتسال کشور ژاپن معتقد است تیم ملی ایران با وجود داشتن کمبود در دو پُست، همچنان یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 از روز چهارشنبه 29 فروردین با دیدار تیم‌های ملی ویتنام و میانمار آغاز می‌شود. رقابت‌هایی که به دلیل توزیع سهمیه جام جهانی 2024 از اهمیت ویژه‌ای برای کشورهای مختلف برخوردار است.

تیم ملی کشورمان که در دوره گذشته در اولین چالش سرمربیگری وحید شمسایی با بازیکنان تازه‌وارد تیم ملی نتوانست از قهرمانی آسیا دفاع کند، عزم خود را جزم کرده که این بار جام را به ایران بازگرداند. در هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا مربیان بزرگی چون ونانسیو لوپس، دیگو جوستوزی و آندرو پلاسا روی نیمکت تیم‌های ازبکستان، ویتنام و عربستان نشسته‌اند و امیدوارند موفقیت خود در فوتسال جهان را در قاره کهن تکرار کنند.

حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!

در مورد هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا که به دلایل ذکر شده بیش از پیش حساسیت پیدا کرده، گفت‌وگویی با «استیو هریس» کارشناس فوتسال ژاپن داشتیم که در زیر آمده است:

* جام ملت‌های آسیا را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

تغییر ویژه‌ای نسبت به دوره گذشته حس نمی‌کنم. سه تیم برتر قاره یعنی ایران، ژاپن و تایلند تغییر نسل داشته‌اند و در دوره اوج نیستند. به نظر می‌رسد ازبکستان هم در حال نزول است. ژاپن و ایران مانند همیشه مدعیان اصلی قهرمانی هستند. شاید هم محمد عثمان (ستاره تایلند) آقای گل رقابت‌ها شود و تایلند را به اولین قهرمانی آسیا برساند. انتظار دارم ایران به همراه ژاپن و تایلند راهی جام جهانی شوند. یک سهمیه باقیمانده هم به ویتنام یا افغانستان می‌رسد.

* نام‌های بزرگی چون ونانسیو لوپس و جوستوزی که سابقه نایب قهرمانی و قهرمانی جام جهانی را در کارنامه دارند، در این جام با هم رقابت می‌کنند.

ونانسیو مدت زیادی نیست که در ازبکستان حضور دارد و در این جام نمی‌توان درباره تأثیرگذاری او قضاوت کرد. ویتنام دقیقاً مانند پیش از جوستوزی است و حتی یک تغییر هم در سبک بازی این تیم ایجاد نشده است. تورنمنتی قابل توجه برای دیدن تیم‌های تازه‌واردی چون افغانستان پیش رو داریم؛ هرچند افغانستان نیز قدرت کامل خود را ندارد.

شمس: هر 14 بازیکن ایران عوض شوند، باز هم قهرمان آسیا می‌شویم

* ژاپن همان قدرت دوره گذشته جام را دارد؟

کنیچیرو کوگوره (سرمربی تیم ملی ژاپن) تاکنون معجزه کرده و ژاپنِ جدیدی ساخته است. او مانند مربیان خارجی سابق ژاپن کاملاً حرفه‌ای است و نگاه منحصربه‌فردی را به تیم ملی تزریق کرده. اگر آرتور اولیویرا (ستاره ژاپن) در جام ملت‌های آسیا غایب باشد، ژاپن آسیب می‌بیند. البته در صورت غیبت آرتور، سایر بازیکنان برای پُر کردن جای خالی او تلاش می‌کنند.

سرمربیان ایران و ژاپن به همراه کاپیتان‌های دو تیم (طیبی و آرتور) که جام را به دلیل مصدومیت از دست داده‌اند

* تیم ملی ایران در غیاب بازیکنان باتجربه‌ای چون مهدی جاوید و فرهاد توکلی راهی تایلند می‌شود. وضعیت ایران را چگونه می‌بینید؟

وحید شمسایی تیم جدیدی ساخته که به دلیل توانایی بازیکنان جدید، می‌توان گفت تصمیم خوبی گرفته است. با این حال ممکن است بازیکنان ثبات لازم را نداشته باشند. بهترین عملکرد تیم ملی ایران با شمسایی در تورنمنت شش‌جانبه سال 2023 بود که ایران قهرمان شد. البته تیم شما در آن رقابت‌ها، طیبی را در اختیار داشت.

آقاپور: جای طیبی خالی است اما می‌توانیم قهرمان شویم

جاوید و توکلی بازیکنان مؤثری بودند و غیبت آنها ناامیدکننده است. انتظار داشتم شمسایی از آنها استفاده کند، چون تیم در پُست‌های عقب‌گیر و رأس کمبود دارد. محمدحسین درخشانی و علیرضا رفیعی‌پور گزینه های خوبی در پست عقب‌گیر به شمار می‌روند، اما ایران به نفر سومی نیاز دارد که سنگ‌سفیدی گزینه خوبی برای این پُست نیست.

بهروز عظیمی تاکنون توانایی خود را در پُست رأس نشان داده، اما او ثبات طیبی یا جاوید را ندارد. خوشبختانه سعید احمد عباسی می‌تواند بازی کند. علی خلیل‌وند عملکرد خوبی در تورنمنت تایلند داشت، اما بیشتر یک وینگر بود تا رأس. ایران در وینگ راست با نفراتی چون آقاپور، حسن‌زاده و خلیل‌وند بیشترین قدرت را دارد. در پست چپ اما شرایط خوب نیست. اولادقباد بازیکنی راست‌پاست، اما مانند یک بازیکن چپ‌پا در وینگ راست به میدان می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی ایران هم آسیا را فتح کرد؛ دبل قهرمانی با ۴طلا/ باخت‌های نگران‌کننده به ژاپن در فینال/ ظهور رقیب برای گرایی در راه المپیک
  • ایران و ژاپن بی دردسر راهی جام جهانی خواهند شد
  • مهمترین رقیب ایران در اندیشه تکرار قهرمانی/ ژاپن با دو غایب بزرگ
  • رویای بزرگ بازیکن افسانه ای فوتسال ایران و جهان!
  • شکست عجیب فرنگی‌کار ایران در فینال آسیا
  • شکست سنگین اولین فینالیست کشتی فرنگی ایران
  • پویا دادمرز به فینال کشتی فرنگی قهرمانی آسیا صعود کرد
  • صعود پویا دادمرز به فینال کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • کارشناس فوتسال ژاپن: ایران در ۲ پُست کمبود دارد
  • ازبکستان با سرمربی مشهور دنبال قهرمانی/ رویاپردازی ازبک‌ها در آسی