Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید جلیلی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بابیان اینکه از ۲۲ ورزشکار دعوت‌شده به اردوی تیم ملی، پنج ورزشکار از قم می‌باشند افزود: ایلیا حمزه، سبحان خدایاری، ‌امیرحسین رنجبر، محمدمهدی اصفهانی و ‌امیرمهدی فرجودی اسکیت‌بازان قمی هستند که از تیم پرشین استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی، ‌سطح کیفی بازیکنان قم در رشته اینلاین هاکی را بسیار بالا دانست و ادامه داد: قم در این رشته ورزشی به‌ویژه در رده سنی نونهالان و نوجوانان در کشور همواره جزو استان‌های پیشتاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیلی ادامه داد: باوجوداینکه هیات اسکیت قم دارای سالن اختصاصی نیست ولی دوره‌های آموزشی اینلاین هاکی به‌صورت تخصصی توسط باشگاه‌های فعال استان  برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات چند ایستگاهی اسکیت  قهرمانی استان قم گفت: این رقابت‌ها به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت در ۲ بخش دختران و پسران و در ۴ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و جوانان ترتیب یافت.

رئیس هیات اسکیت قم هدف از برگزاری این رقابت‌ها را ایجاد انگیزه، افزایش سطح فنی و ارتقای آمادگی ورزشکاران دانست و ادامه داد: در این رقابت‌ها بیش از ۱۰۸ ورزشکار  در رده‌های سنی مختلف حضور داشت.

۴۳۰ ورزشکار بیمه‌شده زیر نظر هیات اسکیت قم مشغول فعالیت هستند که از این تعداد ۱۹۰ ورزشکار را آقایان و ۲۴۰ ورزشکار را بانوان تشکیل می‌دهند.

۷۴۰۴ / ۱۱۷۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،بنا به دعوت فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان علیرضا قزی به چهارمین اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال ناشنوایان جهت حضور در دومین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی جهان زیر ۲۱ سال در قزاقستان دعوت شد.

این اردو از  ۵ اردیبهشت در کرمان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • نشست وبیناری رئیس فدراسیون با مقامات اینلاین هاکی روسیه
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • جلسه وبیناری رئیس فدراسیون اسکیت با مقامات اینلاین هاکی روسیه
  • برگزاری هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی