Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی گفت: هر کشوری برای تأمین امنیت خود می‌تواند هر کاری انجام دهد و این موضوع به کشور مقابل ارتباطی ندارد و ترکیه مختار است تا بین مرز خود و جمهوری اسلامی ایران دیوارکشی کند. ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، فردین پیری در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به تأثیر رسانه‌ها در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید در انتشار اخبار به تجزیه، تحلیل، پایش، و رصد و کنترل دقت لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی رصد رسانه‌های معاند و رسیدن به نحوه مقابله با تهاجمات باید برای رسانه‌ها مهم و ضروری باشد و این امر به‌جز شناخت مؤلفه های امنیت اتفاق نمی‌افتد.

سرپرست فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی  با اشاره به دیوارکشی ترکیه بین مرزهای این کشور و جمهوری اسلامی ایران گفت: مرزهای این کشور از هر لحاظ تحت کنترل هستند و اگر تعرضی به کشور صورت گیرد قاطعانه پاسخ داده می‌شود و این دیوار 20 سانتی متر به سمت داخل کشور بود که توسط مرزبانی تخریب شد و تمامی حقوق کشور و مرزنشینان حفظ می‌شود و هرکشوری مختار است برای تامین امنیت خود هرکاری انجام دهد و ترکیه نیز در این عمل می‌تواند آزادانه عمل کند.

پیری افزود: هیچ نقطه‌ای وجود ندارد که خلاء مرزی وجود داشته باشد و در تمامی نقاط مرزی نیروی‌های مرزبانی و سپاه پاسداران حضور دارند و این نقاط 10 درصد فنس کشی شده‌اند.

فرمانده مرزبانی: طرح جامع مرزبانی کشور آماده اجرا شدفرمانده مرزبانی هرمزگان: کم‌کاری دستگاه‌های اجرایی در مبارزه با قاچاق محسوس استفرمانده مرزبانی ناجا: مرزنشینان پاسداران انقلاب اسلامی هستند/بازارچه مرزی اینچه‌برون احیا می‌شود

وی بیان کرد: در مزرهای آذربایجان غربی معبر خودرویی وجود ندارد و تصاویری که دراین‌ارتباط منتشرشده مربوط به سایر نقاط بوده و یا مربوط به قبل از  سال 1385 است.

سرپرست فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی تأکید کرد: با توجه به سطح آمادگی که در نیروهای مرزبانی وجود دارد آمار شهدا امسال 95 درصد کاهش‌یافته است.

پیری تصریح کرد: در سال گذشته 30 درصد عملیات مرزبانی افزایش پیداکرده و با پیشگیری و آموزشی و برخورد جدی میزان قاچاق کالا به‌خصوص احشام 64 درصد، سوخت 12 درصد کاهش پیداکرده و در معابر رسمی قاچاق طلا 382 درصد، دلار و لیر و یورو 100 درصد افزایش‌یافته است.

وی بیان کرد: در بحث مواد مخدر، امسال 84 درصد افزایش‌یافته است و دستگیری متهم در سال گذشته 17 نفر دستگیر شدند که امسال به 28 نفر رسیده است

سرپرست فرمانده هنگ مرزی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی سایر کشفیات در سال گذشته 435 میلیارد ریال بود که امسال به 305 میلیارد ریال رسیده و با کاهش 30 درصدی روبه‌رو شده است.

انتهای پیام/ن

R41361/P/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۶۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: به توافقات انجام شده میان آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص توافق اخیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مورد برخی مسائل مورد اختلاف مرزی اظهار داشت: ما به توافقات انجام شده بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان در نشست کمیسیون تحدید حدود بین دو کشور احترام می‌گذاریم.

کنعانی افزود: استمرار تلاش‌های دو کشور برای حل و فصل مسائل مرزی با توسل به روش‌های مسالمت آمیز در چارچوب احترام متقابل دو کشور به حاکمیت و تمامیت ارضی یکدیگر لازمه استقرار صلح و ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • باکو: ارمنستان تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کرد
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • ارمنستان: عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • استقبال ایران از توافق مرزی آذربایجان و ارمنستان
  • کنعانی: به توافقات انجام شده میان آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • ایران به توافقات انجام شده بین آذربایجان و جمهوری ارمنستان احترام می‌گذارد
  • وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!