Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون المنار، رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بر برخی از مواضع متجاوزان سعودی در استان الجوف تسلط یافتند و همچنین توانستند حملات متجاوزان را در عسیر واقع در جنوب عربستان دفع کنند.

رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در عملیات ویژه و جدید خود در استان الجوف توانستند بر برخی از مواضع متجاوزان سعودی تسلط یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع نظامی تأکید کردند نیرو‌های یمنی، رشته حملاتی را علیه مواضع متجاوزان و مزدوران وابسته به آنان در نواحی الخب و الشغف انجام دادند و در آن از موشک‌های هدایت شونده استفاده کردند. این نیرو‌ها توانستند مقر فرماندهی دشمن را در این منطقه و همچنین سکو‌های پرتاب موشک و توپ‌هایی را منهدم کردند.

همچنین ستاد تبلیغات جنگ یمن تصاویری از هدف قرار دادن نیرو‌های دشمن و فرار افراد مسلح را در برابر حملات ارتش و کمیته‌های مردمی یمنی پخش کرد. این عملیات به کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران انجامید.

نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی در جبهه عسیر، حمله گسترده نیرو‌های متجاوز سعودی را که از حمایت هواپیما‌ها و بالگرد‌های جنگی بهره می‌بردند در نزدیکی گذرگاه علب دفع کردند. منبع نظامی یمنی نیز بر ناکامی دشمن در بدست آوردن هرگونه پیشروی در منطقه تأکید کرد.

نیرو‌های متجاوزان سعودی چندین بار تلاش کردند در جبهه عسیر پیشروی کنند، اما یگان پشتیبانی موشکی و توپخانه با آن مقابله کرد. نیرو‌های یمنی همچنین چند خودرو و تجهیزات نظامی سعودی را منهدم کردند و خسارت‌هایی جانی نیز به آنان وارد آوردند.

از طرف دیگر و در جبهه جیزان، یگان تک تیرانداز‌های یمنی توانست طی روز‌های اخیر بیست و دو تن از نیرو‌های متجاوزان از جمله چند فرمانده را هدف قرار دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یمن عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۶۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش، گفت: نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند و با آمادگی کامل هر تهدیدی از سوی دشمن را پاسخ قاطع می‌دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، امیر سرتیپ امیر غلامعلیان شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از ارتشیان حامی ایتام تحت پوشش کمیته امداد استان کرمان که با حضور ناصر عسکری‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران و تبریک روز ارتش، اظهار داشت: امروز رسالت همه جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است و جوانان ما باید با زندگی و سیره شهدا آشنا شوند.

وی با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید، گفت: امام راحل با بصیرت و دوراندیشی کامل اجازه نداد ارتش منحل شود چرا که منافقین به دنبال انحلال ارتش بودند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با اشاره به اینکه امروز ارتش سرباز ولایت و خدمتگزار مردم در همه عرصه‌ها است، بیان کرد: شهید سپهبد قرنی نخستین شهید ترور کشور است که نقش مهمی در ماندگاری ارتش داشت و منافقین فعالیت‌های اثرگذار او را تاب نیاوردند.

وی با بیان اینکه امروز ارتش و سپاه پاسداران دو بال قدرتمند در کنار نظام اسلامی هستند، افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با همدلی، اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند.

امیر غلامعلیان با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران شهدای زیادی را برای عزت نظام اسلامی تقدیم کرده است و از خدا می‌خواهیم ما را ادامه دهنده راه شهدا قرار بدهد، گفت: ارتش با آمادگی کامل آماده است تا هر تهدیدی از سوی دشمن را پاسخ قاطع بدهد.

وی با بیان اینکه ارتش در راستای شعار «الَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ» هیچ تعارفی با دشمنان ندارد و از سوی دیگر در کنار مردم عزیز است، ادامه داد: 110 خانواده کمیته امداد تحت پوشش کمیته امداد تحت حمایت ارتشیان در استان کرمان قرار دارند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با اشاره به اینکه در حدود دو سال گذشته حدود 30 مورد توزیع لوازم منزل و جهیزیه کمیته امداد را با لجستیک ارتش توزیع کردیم و تمام امکانات ارتش در خدمت مردم است، گفت: ارتش پا در رکاب ولایت و فدایی ملت است و به این شعار اعتقاد کامل داریم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند
  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش
  • مراسم رژه نیروهای مسلح دراصفهان
  • برگزاری راهپیمایی حمایت مردمی از دفاع مشروع نیروهای مسلح در خوزستان
  • قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد
  • جلوه اتحاد و اقتدار ملت با رژه نیرو‌های مسلح در مهاباد
  • ادعای فرماندهی مرکزی آمریکا درباره مقابله با دو پهپاد یمنی
  • رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در اردبیل برگزار شد
  • ادعای سنتکام درباره مقابله با ۲ پهپاد یمنی
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران مکتبی و مردمی است