Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا جعفرزاده اظهار کرد: به محض بروز حادثه سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی فوق سبک تیم بررسی و کارشناسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری به محل حادثه اعزام شدند تا علت سقوط این هواپیما را متوجه شوند و به محض مشخص شدن علل آن، نتیجه را اعلام می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یک فروند هواپیمای آموزشی فوق سبک حدود ساعت ۹ صبح امروز (پنجشنبه، ۲۴ مردادماه) در منطقه ایوانکی سمنان دچار سانحه شد و در پی سقوط این هواپیما، معلم خلبان به همراه یک دانشجوی خلبانی فوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیش از این معاون امداد و نجات هلال‌احمر شهرستان گرمسار گفت: هواپیمای آموزشی در ارتفاع ۱۵۰ متری از سطح زمین دچار حادثه شده و سقوط کرد.

رضا عامری اظهار کرد: این سانحه در حدود ۳۰۰ تا ۵۰۰ متری از فرودگاه افلاک ایوانکی رخ داده است.

وی با اشاره به فوت هر دو سرنشین این هواپیما گفت: در اثر این حادثه کاپیتان فتحی‌نژاد که ۵۱ سال سن داشته و خانم حسینی‌نژاد که از نیرو‌های آموزشی بوده، جان باختند.

معاون امداد و نجات هلال احمر شهرستان گرمسار با بیان اینکه هواپیما بعد از برخورد با زمین دچار آتش‌سوزی شده، خاطرنشان کرد: تیم‌های امدادی به سرعت به محل اعزام شدند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سقوط هواپیمای آموزشی هواپیما شهرستان گرمسار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۶۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان

عامر محبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز طی گزارشی از مرکز کنترل عملیات استان گیلان مبنی بر سقوط یک مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان لاهیجان، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دیزبن به محل حادثه اعزام شدند.

محبی با اشاره به اینکه این فرد به علت سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی شدید شده بود، گفت: پس از بررسی‌های اولیه با توجه به شرایط بد منطقه و صخره‌ای بودن محل یک تیم تخصصی نجات از پایگاه هلال احمر رودسر به محل حادثه اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: پس از ایجاد کارگاه تخصصی نجات بعد از ساعتی از شروع عملیات دسترسی به مصدوم میسر می‌شود پس از اقدامات لازم، مصدوم از مرگ رهایی یافته و به مکان امن منتقل می‌شود.

لازم به ذکر است یک تیم از ایستگاه آتش نشانی شهرستان لاهیجان و چند تن از مردم منطقه در این عملیات حضور داشتند.

کد خبر 6085614

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • شکست پنجه عقاب در صحرای طبس
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک
  • لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • قیمت جت‌ های شخصی در ایران چند تومان است ؟
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است؟
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است ؟