Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@11:49:18 GMT

شورله: بهترین دوستم،‌ماریو گوتسه است!

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۶۸۳۴

شورله: بهترین دوستم،‌ماریو گوتسه است!

به گزارش وانانیوز، 

آندره شورله در مصاحبه‌ای با شبکه کراساوا،‌از «ماریو گوتسه» همبازی سابقش در تیم ملی آلمان و باشگاه بورسیادورتموند تعریف کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که بهترین دوست تمام دوران فوتبالش چه بازیکنی بوده،‌اظهارداشت:بی‌شک ماریو گوتسه. او بهترین دوست من است.بسیار با هم صمیمی هستیم تا جایی که همراه با خانواده هم به تعطیلات می‌رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورله که در فینال جام جهانی برزیل،‌سازنده تک گل بازی بود، در مورد پاس گلی که به گوتسه در آن بازی مقابل آرژانتین داد، نیز عنوان کرد:همیشه در کنار هم تمرین می‌کردیم.می‌دانستیم که زمان ما هم خواهد رسید که به همدیگر پاس دهیم و درموقعیت گل یکدیگر را قراردهیم.به هرحال خوشحال هستم که توانستم نقشی در گلزنی او ایفا کنم و همینطور باعث موفقیت و سربلندی تیم کشورمان شوم.

شورله که در تیم ملی آلمان تاکنمون 57 بازی کرده، از سال 2016 عضو بورسیادورتموند است.او در فینال جام جهانی برزیل،‌در دقیقه 113 مقابل آرژانتین پاس گل به گوتسه داد تا این بازیکن نیز آن را به گل تبدیل کرده، باعث برد یک بر صفر و قهرمانی تیمش شود.

این بازیکن که در برنامه‌های امسال لوسین فاوره نبود،‌به تیم اسپارتاک روسیه قرض داده شد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل، اولین خلاف پسر تبهکار ۲ روز بعد از آزادی از زندان

همشهری آنلاین - حوادث: هفته گذشته پسر جوانی که بر اثر اصابت چاقو به شدت مجروح شده بود پس از آنکه با موتورسیکلت به بیمارستانی در جنوب تهران منتقل شد جانش را از دست داد. این ماجرا به بازپرس کشیک دادسرای امور جنایی تهران گزارش شد و به دستور او تحقیقات در این باره آغاز شد.

شواهد به دست آمده نشان می‌داد که او در جریان یک درگیری با چاقو مجروح شده و توسط یکی از دوستانش با موتورسیکلت به بیمارستان انتقال یافته است. ماموران در جریان بررسی‌های اولیه موفق شدند جوان موتورسواری را که مقتول را به بیمارستان منتقل کرده بود شناسایی و دستگیر کنند. او درباره پشت پرده این ماجرا گفت:‌ یکی از دوستانم که مدتها به اتهام سرقت در زندان بود ۲ روز قبل از حادثه از زندان آزاد شده بود. او از قبل با مقتول اختلاف داشت. روز حادثه آنها با یکدیگر درگیر شدند و مقتول مجروج شد. دوستم هم از من خواست برای اینکه اتفاق بدی نیفتند جوان مجروح را به بیمارستان منتقل کنم. من هم او را سوار موتورسیکلتم کردم و به بیمارستان بردم اما دقایقی بعد فهمیدم که او فوت شده است. بعد از این حادثه هم از دوستم خبر ندارم و نمی‌دانم کجا فرار کرده است.

بر اساس این گزارش هم اکنون متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات برای دستگیری متهم به قتل ادامه دارد.

کد خبر 846136 برچسب‌ها زندان تهران قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • اعتراف اوسمار درباره دوران فوتبال بازی کردنش
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • اعتراف جالب اوسمار درباره دوران جوانی و فوتبال بازی کردنش
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم
  • قتل، اولین خلاف پسر تبهکار ۲ روز بعد از آزادی از زندان
  • سروش رفیعی: مگر والیبالیست های برزیل می‌گویند چرا به اندازه نیمار حقوق نمی‌گیریم؟
  • روایت‌های عجیب از قتل پسر ۱۷ساله در تهران
  • روایت دوگانه از قتل پسر ۱۷ ساله