Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی جهادکشاورزی فارس اعلام کرد: وزیر جهاد کشاورزی و هیئت همراه از طرح مرتعداری چمن آب باریک در اقلید بازدید کرد. در این بازدید نماینده مردم شهرستان‌های اقلید، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و جمعی از مسئولین استانی، شهرستانی، مدیران ستادی و مدیران دستگاه‌های وابسته وزیر را همراهی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح به مساحت ۲ هزار و ۳۳۱ هکتار و کشت گیاه دارویی شیرین بیان در سطح ۱۸۵ هکتار است.

این طرح با اعتباری بالغ بر ۵ هزار ۶۰۰ میلیون ریال از اعتبارات اشتغال روستایی و عشایر و ۲۴۰ میلیون ریال یارانه کشت است.

انتهای پیام/چ

سفر وزیر جهاد کشاورزی به فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۷۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۰۰۰ تنی تولیدات باغی در لرستان

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: تولیدات باغی در اراضی شیب‌دار استان پنج هزار تن افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان و به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان، محمدحسن کیانی‌فر با تأکید بر توسعه باغات در اراضی شیب‌دار و کم‌بازده در راستای بهره‌وری حداکثری از آب و خاک اظهار کرد: سال گذشته ۶۰۰ هکتار به باغ‌های استان اضافه شد که منجر به افزایش پنج هزار تنی تولیدات محصولات باغی استان می‌شود.

وی با اشاره به سیاست‌گذاری وزارت جهاد مبنی بر توسعه باغات در اراضی شیبدار افزود: توسعه باغ‌ها در اراضی شیب‌دار و کم‌بازده برای بهره‌وری حداکثر از آب‌وخاک یکی از برنامه‌های مدیریت باغبانی سازمان جهاد کشاورزی است.

به گفته مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی لرستان سال گذشته با توسعه بیش از ۳۲۰ هکتار باغ در اراضی شیب‌دار و کم‌بازده با گونه‌های با نیاز آبی کم، همچنین توسعه بیش از ۳۰۰ هکتار در اراضی زراعی و آبی بیش از ۶۰۰ هکتار به سطح باغ‌های استان اضافه شده است.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: زیتون، پسته، انگور و بادام از گونه‌هایی است که در اراضی شیب‌دار و کم‌بازده کشت شده است.

کیانی‌فر با بیان اینکه توسعه باغ‌ها در همه استان و بر اساس شرایط آب و هوایی انجام شده است، افزود: با اضافه شدن ۶۰۰ هکتار به باغات استان پنج هزار تن به تولیدات باغی استان افزوده می‌شود.

کد خبر 746143

دیگر خبرها

  • پیچیدن عطر گل محمدی از گلستانهای خراسان جنوبی
  • کشت ۱۵۰ هکتار کلزا در جلگه رخ تربت حیدریه
  • کشت نیشکر در صومعه‌سرا آغاز شد
  • مبارزه با آفت سِن گندم در مزارع جهرم
  • افزایش سطح کشت کلزا و گندم نسبت به سال قبل
  • برداشت خوشه‌های طلایی گندم از یک هزار و ۱۲۵ هکتار گندم زارهای آبادان
  • بیش از ۲۵۰۰ هکتار از اراضی کردستان تحت کشت گیاهان دارویی است
  • گفتمان و مشارکت مردم جزو اولویت‌های بخش کشاورزی استان قزوین است
  • برتری خراسان جنوبی در اجرای سامانه‌های نوین آبیاری
  • افزایش ۵۰۰۰ تنی تولیدات باغی در لرستان