Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام وحید شعیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اشنویه، اظهار کرد: باید درس ولایتمداری و ولایت‌پذیری را از عید غدیرخم فرا گرفت به طوری که این روز نه‌تنها از جنبه تعبدی برخوردار است بلکه در بینش و بصیرت‌مان نیز تاثیر عمیق دارد.

وی با بیان اینکه وحدت و یکپارچگی جهان اسلام مهم‌ترین ارمغان تامل در پیام غدیرخم به شمار می‌رود، اضافه کرد: غدیرخم و جشن بزرگ این روز را باید همه مسلمانان مورد توجه قرار داده و آن را مختص شیعیان ندانند، چرا که اکثریت علمای شیعه و سنی بر این موضوع متفق‌القول هستند که واقعه غدیرخم رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیراجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر در اشنویه بر لزوم هوشیاری و آگاهی مسلمانان در برهه کنونی تاکید کرد و بیان داشت: دشمنان دین مبین اسلام به دنبال ایجاد شکاف و فاصله در جهان اسلام هستند، بنابراین باید در مقابل خدعه‌ها و نیرنگ‌ها هوشیار بود.

شعیبی با بیان اینکه دشمنان دین اسلام با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های ماهواره‌ای درصدد تفرقه‌ انداختن بین مسلمانان هستند، اضافه کرد: بنابراین باید مسلمانان در مقابل خدعه‌های مروجان شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی آگاهانه گام بردارند.

وی با بیان اینکه باید با تاسی از واقعه غدیر به اصل امامت و ولایت تمسک بجوییم تا دشمنان اسلام و مسلمین نتوانند آسیبی به جامعه اسلامی وارد کنند، اضافه کرد: بنابراین یکی از راه‌ها این است که جشن عیدغدیرخم را با شکوه هر چه‌ تمام‌تر و با مشارکت آحاد مردم برگزار کنیم.

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر در اشنویه با بیان اینکه با هدف ترویج غدیرشناسی و ولایت هشت عنوان برنامه با همت سپاه اشنویه برگزار می‌شود، اظهار کرد: اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، ویزیت رایگان اقشار بی‌بضاعت، برگزاری جلسات غدیرشناسی، برپایی همایش هم‌اندیشی علمای اهل تسنن و شیعه، بازدید از پایگاه‌های مقاومت بسیج در مناطق مرزی از جمله برنامه‌هایی است که تدارک دیده شده است.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۷۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا فاصله لیگ برتر انگلیس روز به روز با سایرین بیشتر می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)

لیگ برتر فوتبال انگلستان به عنوان ثروتمندترین لیگ جهان شناخته می‌شود. امروز قصد داریم به بررسی علل این مساله و چیزی که فوتبال انگلستان را از نظر مالی از دیگر لیگ های بزرگ جهان متمایز می کند بپردازیم.

دانلود (17MB)

دیگر خبرها

  • دشمنان به دنبال افغانستان ضعیف و چندپارچه هستند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • خشم مسلمانان و اپوزیسیون هند از اظهارات اسلام‌ستیزانه مودی
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • چرا فاصله لیگ برتر انگلیس روز به روز با سایرین بیشتر می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • اسلام به زودی بزرگترین دین در فرانکفورت می‌شود