Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت انجمن موسیقی و نمایش آبادان، نخستین همایش چهره های ماندگار موسیقی و تئاتر آبادان (شنبه ۲۶ مرداد) در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، انجمن های موسیقی و نمایش با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان و شهرداری آبادان نخستین همایش چهره های ماندگار موسیقی و تئاتر آبادان را برگزار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین در این آئین موسسه های فرهنگی هنری نوای ماندگار اروند، رها ندای طلوع اروند، آوای احمد الماس اروند، جادوی هزاره ققنوس اروند، هنر آوای اروند، آوای شباهنگ مهر اروند با انجمن های موسیقی و نمایش آبادان همکاری می کنند.

 

در این همایش از ۲۲ پیشکسوت عرصه تئاتر و ۱۵ پیشکسوت عرصه موسیقی آبادان تجلیل می شود.

 

گفتنی است؛ آئین تجلیل از پیشکسوتان عرصه موسیقی و نمایش آبادان (شنبه ۲۶ مرداد) ساعت ۲۰:۳۰ در محل سینما مهر این شهرستان برگزار می شود.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد غدیر اردبیل روزنامه ها روزنامه خراسان جنوبي عید غدیر استان همدان دهه امامت و ولایت همایش تجلیل پیشکسوت هنرمندان پیشکسوت آئین تجلیل تجلیل از پیشکسوتان منطقه آزاد اروند تجلیل از فعالان پیشکسوتان و فعالان پیشکسوتان نمایش تئاتر موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۷۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر، صحرا فتحی، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، پس از ۵ سال دوری از صحنه، نمایش «هواخوری»، جدیدترین نمایشنامه خود را به صحنه خواهد آورد.

«هواخوری»، خرداد ۱۴۰۳ در یکی از سالن‌های نمایشی تهران روی صحنه خواهد رفت. این اثر نمایشی هم‌اکنون پس از دریافت مجوز، روزهای تمرین را پشت سرمی‌گذارد.

صحرا فتحی، نویسندگی، کارگردانی، بازیگری و تهیه‌کنندگی نمایش‌های «مار بازی»، «پونز»، «شبکاری»، «تئاتر بد»، «آوازه خوان طاس»، «ولپن»، «دکلره»، «سرگرم خودت بودی»، «آتن، مسکو»، «خانه زاد» و... همچنین فیلم‌های کوتاه «زنی که شاعر بود»، «به دریا خوش آمدی» و «بلعیده شده» و نگارش چند فیلمنامه بلند را در کارنامه هنری خود دارد.

این بازیگر و کارگردان با نمایش‌های «دکلره» و «شبکاری» هم در شهرهای مختلف کانادا نیز به اجرا پرداخته است.

صحرا فتحی جایزه بهترین فیلم خارجی در نهمین دوره جشنواره فیلم زنان کالیفرنیا آمریکا با فیلم «زنی که شاعر بود» را دریافت کرده است. همچنین در هفتاد و پنجمین دوره جشنواره فیلم کن حضور داشته و از ۱۰ جشنواره مطرح بین‌المللی جایزه بهترین بازیگر و کارگردانی را دریافت کرده است.

اطلاعات تکمیلی نمایش «هواخوری» به‌زودی منتشر خواهد شد.

کد خبر 6087516 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • کشف سوخت قاچاق در آبراه اروند
  • (ویدیو) «نوبل‌پرایز ایران» یا «چهره‌های ماندگار» چرا تعطیل شد؟
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • اوج گیری گرما در اروند
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند