Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،تعطیلات آخر هفته همواره فرصت مناسبی است تا در کنار دوستان و اعضای خانواده لحظات شاد و مفرحی را سپری کنیم و کمی از مشغله‌های کاری هفته و ساعات پرترافیک خیابان‌ها در امان باشیم. در این بین تماشای یک فیلم خوب یا دیدن یک تئاتر مناسب می‌تواند گزینه خوبی برای پرکردن اوقات فراغت باشد، اما اگر تصمیم دارید بیشتر در خانه وقت خود را سپری کنید، خواندن یک کتاب یا گوش کردن به موسیقی را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه هر کدام از شبکه‌های سیما هم برنامه‌های خاص خود را دارند و شما می‌توانید با فیلم‌های سینمایی آخر هفته همراه شوید.

 

فیلم سینمایی آخر هفته

فیلم سینمایی «قسم» به نویسندگی و کارگردانی محسن تنابنده ، تهیه‌کنندگی الهام غفوری  و جلیل شعبانی  ساخته شده است و بازیگران چون مهناز افشار، سعید آقاخانی، حسن پورشیرازی و مهران احمدی ایفا نقش می‌کنند.

این فیلم در سال ۱۳۹۷ تولید شده‌ است و در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

در خلاصه این فیلم آمده:پنج ساله یه آب خوش از گلوم پایین نرفته، نمیذارم سایه یه خون دیگه رو زندگیم باشه...

تئاتر آخر هفته

اگر مایل به دیدن یک نمایش خوب در روز‌های پایانی آخر هفته هستید، پیشنهاد ما به شما دیدن نمایش موزیکال «اشک‌ها و لبخندها» است

این نمایش به کارگردانی هادی قضات و رهبری ارکستر نصیر حیدریان در تالار وحدت به روی صحنه رفته است.

نمایش «اشک‌ها و لبخندها» اولین بار در قالب یک فیلم سینمایی در سال ۱۹۶۵ ساخته شد و به محبوبیت و شهرت زیادی در جهان دست پیدا کرد این نمایش موزیکال پیش از این در ایران و در سال ١٣٩٢ به کارگردانی هادی قضات در تالار وحدت روی صحنه رفت که با استقبال چشمگیر مخاطبان مواجه شد ٩ قطعه آوازی با همراهی گروه فرم و حرکت، نمایش موزیکال «اشک‌ها و لبخندها» را روایت می‌کنند.

نصیر حیدریان رهبری ارکستر نمایش موزیکال اشک‌ها و لبخند‌ها را به عهده دارد حیدریان به همراه ۵۰ نوازنده، ۸۰ خواننده کر و ۲۰ خواننده و بازیگر در این نمایش حضور خواهد داشت.

فیلم تلویزیونی آخر هفته

اگر مایل به دیدن یک فیلم تلویزیونی خوب در آخرین روز‌های هفته خود هستید نگاهی به فیلم سینمایی «ملک پدری» به کارگردانی رسول صانعی و تهیه کنندگی ایرج سعدی بیندازید.

فیلم سینمایی «ملک پدری» پنجشنبه ۲۴ مرداد ماه ساعت ۲۴ از شبکه شما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهید دید: پدری یکی از ۵ فرزندش معتاد است و با فرزندانش شرط می‌کند در صورتی که هر یک بتواند برادر خود را از چنگال اعتیاد نجات دهد ملک با ارزشی را در همدان به او واگذار می‌کند در این میان روش‌های نادرست اعضاء خانواده...

سید رضا حسینی، کیانوش گرامی، فریده دریامج، علی ابوالحسنی، عزت اله رمضانی فر، عبدالهادی محقق و مژگان ترانه در فیلم سینمایی «ملک پدری» بازی کرده اند.

آخر هفته کجا برویم؟

آبشار گزو با ارتفاع ۷۵ متر در میان جنگل زیبای لفور در استان مازندران واقع شده  فاصله این مسیر تا تهران در حدود دو ساعت است برای رسیدن به آنجا باید از جاده فیروزکوه تا شیرگاه رفته و از شیرگاه از جاده لفور در پشت سد البرز وارد جنگل زیبا و بکر لفور شد پس از اینکه ۲۸ کیلومتر از جاده خاکی را  در این جنگل زیبا گذراندیم به امامزاده برادران گزو می‌رسیم در  مسیر به دو راهی‌های زیادی می‌رسیم که با تابلوی به طرف امامزاده گزو راه کاملا مشخص می‌شود از امامزاده تا آبشار به مدت نیم ساعت پیاده‌روی به‌ سمت پایین جنگل با یک شیب نسبتا تند فاصله است.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم در بازدید از مکان‌های تاریخی و طبیعی از ریختن زباله در محیط و به جای گذاشتن یادگار‌های نامناسب پرهیز کنید تا بتوانید همواره از این مکان‌های زیبا و خاطره‌ساز بهره ببرید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۷۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد پیشنهاد 60 میلیونی برای ستاره بارسا: کم است!

به گزارش "ورزش سه"، رافینیا پس از پیوستن به بارسلونا نتوانست انتظاراتی که از او می‌رفت را برآورده کند و مصدومیت‌های متوالی باعث شد که شرایط برای او در این باشگاه بسیار سخت شود و بارها صحبت از فروشش در پایان فصل به میان بیاید. 

این بازیکن در طول چند هفته اخیر عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته و ستاره تیمش در بازی رفت برابر پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‎‌های لیگ قهرمانان بود که توانست دو گل از سه گلی که شاگردان ژاوی در این دیدار وارد دروازه حریف کردند را به ثمر برساند. 

با این حال، تصمیم مدیران این باشگاه برای فروش او در پایان فصل جاری همچنان پابرجا است. خصوصا که بارسا به صورت جدی با مشکل فرپلی مالی روبرو است و چاره‌ای جز این که چند بازیکن بزرگ و مطرحش را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به فروش برساند ندارد. 

روزنامه اسپورت خبر داده است که یک باشگاه لیگ برتری در چند روز اخیر تماس‌هایی با بارسا داشته و پیشنهادی 60 میلیون یورویی را برای جذب رافینیا ارائه کرده که با مخالفت این باشگاه روبرو شده است. آنها حداقل 80 میلیون یورو برای فروش او در نظر دارند و با مبلغی پایین‌تر موافقت نخواهند کرد.

دیگر خبرها

  • ارائه ۶ پیشنهاد جهت پایان وضعیت بحرانی غزه در شورای امنیت
  • فیلم‌ های سینمایی آخر هفته تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز جمعه ۳۱ فروردین
  • پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان
  • تساوی جذاب در دربی کوچک تهران
  • نگاهی به فیلم سینمایی آسمان غرب/روایت ارتشی از جنگ
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • نمایش برخط دو فیلم سینمایی
  • نقشه جذاب بارسا: ستاره‌های جدید در راه هستند
  • رد پیشنهاد 60 میلیونی برای ستاره بارسا: کم است!