Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمدجواد فدائی استاندار کرمان عصر پنجشنبه در شورای راهبری توسعه مدیریت استان کرمان گفت: در این جلسه مقرر شد که پیگیری‌های تکمیلی برای اجرای هر چه بهتر  پروژه هوشمند سازی مسیر آزادی تا میدان شهدا انجام شود.

او با اشاره به این مطلب که برنامه شهری در کرمان به شکلی نیست که اولویت‌ها رعایت شده باشد، گفت: همواره تلاش می‌کنیم که شهر هوشمند را با دولت الکترونیک نزدیک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: لازم است که در جلسه بعد مزایای هوشمندسازی مسیر آزادی تا میدان شهدا (مشتاق) مشخص و تبیین شود و بازدید میدانی از این مسیر نیز صورت گیرد.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان نیز در این جلسه به حقوق شهروندی اشاره و بیان کرد: قرار بر این است که این موضوع به عنوان یک شاخص کمی از میزان رضایت مندی از سازمان‌های اداری مورد توجه قرار گیرد.

جعفر رودری ادامه داد: استان کرمان در زمینه رضایت سنجی مردم از دستگاه‌های اجرایی و تحقق حقوق شهروندی رتبه ۲۲ کشوری را به خود اختصاص داده و امتیاز استان کرمان ۶۸.۱۸ و بالاترین امتیاز کشوری در این راستا ۷۸.۷۵ بوده است.

او تصریح کرد: استان کرمان در زمینه اعتماد مراجعان رتبه ۱۴، نحوه رفتار با مراجعان رتبه ۱۸ و امکانات سخت افزاری رتبه ۹ را دارد و امیدواریم در سال‌های آینده شاهد ارتقای جایگاه استان کرمان باشیم.

در این جلسه روند اجرای پروژه هوشمندسازی چهارراه سمیه مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ی

هوشمند سازی مسیرهای شهری کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۷۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسي تخصصي طرح هوشمند سازي كنتورهاي آب مشتركين آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  این جلسه با حضور شركت دانش بنيان هوش افزار و نمايندگان معاونت هاي بهره برداري و توسعه آب و تحقيقات و منابع انساني شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و با هدف هم افزايي و هماهنگي جهت نصب آزمايشي ماژول هوشمند قرائت كنتور شركت دانش بنيان بر روي كنتورهاي مشتركين به صورت پايلوت برگزارشد.

در این جلسه سيد مهدي عصمت ساعتلو معاون برنامه ريزي و توسعه سرمايه گذاري شركت آب و فاضلاب آذربایجان غربی باتاكيد بر لزوم استفاده از فن آوري هاي نوين در عرصه خدمات آب و فاضلاب با رويكرد توسعه دولت الكترونيك، هدف از اجراي اين طرح را افزايش بهره وري، مديريت مصرف و حفاظت از منابع و سرمايه هاي شركت در راستاي صيانت از حقوق مشتركين اعلام کرد.

 در اين جلسه همچنین بر لزوم همكاري و هم افزايي در جهت عملياتي نمودن طرح تاكيد شد.

با اجراي این طرح كنتورهاي آب مشتركين، بدون نياز به تعويض و با نصب ماژول قرائت الكترونيكي، هوشمند سازي خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت و ساز در برخوردارترین منطقه مشهد
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • شمار شهدای غزه به 33هزار و 899 شهید رسید/ معلولیت روزانه 60 اسرائیلی به دلیل جنگ غزه
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • ١٠ هزار مگاوات از بار شبکه برق در تابستان ١٤٠٢ با کنتور‌های هوشمند مدیریت شد
  • بررسي تخصصي طرح هوشمند سازي كنتورهاي آب مشتركين آذربایجان غربی
  • ساخت ربات‌های صنعتی هوشمند برای خطوط تولیدی
  • رونمایی از دیوارنگاره وعده صادق در میدان شهدای مشهد