Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشدار کارشناس صهیونیست درباره عملیات منحصر به فرد مقاومت در کرانه باختری، اعتراف به آمادگی دفاعی جنبش حماس،رزمایش نظامی رژیم صهیونیستی در الجلیل و انتقاد پدر نظامی اسیر صهیونیست از نتانیاهو از جمله خبرهای رسانه‌های اسرائیلی به شمار می‌رود. ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس حزب لیکود رژیم درباره دو فردی که به زعم وی شایسته جانشینی اش در حکومت و تصدی سرکردگی رژیم هستند، نزدیکان وی را غافلگیر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتانیاهو گفته است یوسی کوهین رئیس موساد و رون دارمر سفیر اسرائیل در واشنگتن شایستگی جانشینی وی را دارند.

بر اساس گزارش پایگاه عبری واللا، اظهارات نتانیاهو خشم و سرخوردگی گروهی از اعضای ارشد لیکود از جمله جدعون ساعر عضو کنست و یسرائیل کاتس(وزیر خارجه) و گلعاد اردان(وزیر امنیت داخلی) را به دنبال داشته است که از سال‌ها پیش خود را برای رفتن نتانیاهو و رقابت بر سر ریاست حزب لیکود و نخست وزیری اسرائیل آماده می‌کنند.

اظهارات نتانیاهو چند روز پس از آن صورت می‌گیرد که وی وزیران و اعضای کنست از حزب لیکود را وادار به  امضای طوماری در حمایت از خود کرده بود مبنی بر اینکه آنها هیچ فرد دیگری به جز او را برای ریاست لیکود با توجه به نزدیک بودن انتخابات کنست در 17 سپتامبر نامزد نخواهند کرد.

بر اساس این گزارش، دیر مر 48 ساله مشاور راهبردی «متان شرنسکی» رئیس اسبق آژانس یهود بود که فعالیت خود را در کنار نتانیاهو در دهه گذشته به عنوان مشاور سیاسی آغاز کرد و در نهایت به عنوان سفیر اسرائیل در واشنگتن منصوب شد.

آوی دیختر رئیس کمیسیون خارجی وامنیت کنست رژیم صهیونیستی در واکنش به این گزارش گفته است در انتخابات داخلی حزب لیکود، فقط نتانیاهو برای این پست رقابت خواهد کرد و شخصیت های دیگری از حزب لیکود با وی رقابت خواهند کرد.

آوی دیختر که از اعضای حزب لیکود به شمار می‌رود، یک سال پیش به صراحت گفته بود که برای پست نخست وزیری اسرائیل با بنیامین نتانیاهو رقابت خواهد کرد.

هشدار کارشناس صهیونیست درباره عملیات منحصر به فرد مقاومت در کرانه باختری

یک کارشناس نظامی رژیم صهیونیستی درباره عملیات منحصر به فرد فلسطینیان علیه این رژیم اشغالگر در کرانه باختری هشدار داد. عمیر اورن گفت رابطه موجود میان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای متشنج شدن اوضاع امنیتی در کرانه باختری کفایت می کند، زیرا سیاست احماقه ای که ترامپ در مجازات مالی تشکیلات خودگردان فلسطین در پیش گرفته، ادامه هماهنگی امنیتی میان اسرائیل و تشکیلات و نیز اوضاع اقتصادی آن را تهدید می‌کند، در حالی که شکست سیاست بازدارندگی دولت نتانیاهو اثبات شده، به جای تغییر آن، تهدیدهای توخالی علیه فلسطینیان را ترجیح داده است.

وی درگزارش طولانی در پایگاه عبری واللا نوشت اوضاع امنیتی در کرانه باختری بی ثبات است که این مسئله در عملیات اخیری که نظامیان و شهرک نشینان را هدف قرار داد، نمود پیدا کرد، با وجود تلاش های امنیتی و نظامی برای بازداشت عوامل این عملیات، و هماهنگی ارتش، دستگاه  امنیت عمومی(شاباک) و یگان ماموریت های ویژه اسرائیل، موفقیت‌ها همواره قطعی نیست.

این کارشناس صهیونیست افزود با وجود امکانات پیشرفته ای که دستگاه های  امنیتی و نظامی اسرائیل در مقایسه با دوره های گذشته در اختیار دارند و شبکه اطلاعاتی انسانی و فناوری مستقر در جای جای کرانه باختری، ولی عملیات(ضد صهیونیستی) همچنان ادامه دارد و با وجودی که نتانیاهو طی روزهای اخیر وعده داده بود که ارتش اسرائیل دیر یا زود عاملان عملیات اخیر را بازداشت خواهند کرد، ولی در لابلای سخنانش، اعتراف به شکست بازدارندگی اسرائیل در برابر فلسطینیان نمایان است چه در برابر کسانی که دست به عملیات فردی می‌زنند یا از طریق هسته‌های مسلحانه صورت می‌گیرد.

اورن افزود واقعیت امنیتی موجود در کرانه باختری به این معناست که باید انتظار عملیات مسلحانه(ضد صهیونیستی) بیشتری را داشت چه عملیات‌هایی که از طریق تیراندازی یا چاقو زدن یا ربودن سربازان و عملیات انفجاری تا انجام حملات انفجاری(شهادت طلبانه) صورت می‌گیرد و این معنایش این است که ما گروگان‌های مقاصد گروه‌های مسلح فلسطینی(مقاومت) و تهدیدهایشان هستیم که ممکن است هر از چند گاهی عملیاتی شود.

این کارشناس صهیونیست اظهار داشت سیاست‌های  اخیر آمریکا و اسرائیل در قبال تشکیلات خودگردان فلسطین سبب شده است تا  ادامه هماهنگی امنیتی در کرانه باختری مورد تهدید قرار گیرد و این نکته ای است که نداف ارگمان رئیس شاباک و همچنین ماجد فرج رئیس دستگاه امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان سفرهای جداگانه اخیرشان به واشنگتن به همتایان آمریکایی گوشزد کردند.

وی فاش کرد سیستم امنیتی اسرائیل، فلسطینیان در کرانه باختری را به سه بخش تقسیم کرده است یک بخش که برعملیات مسلحانه(ضد صهیونیستی) اصرار و برنامه‌ریزی و آن را اجرا می‌کنند، بخش دوم کسانی هستند که هر از چند گاهی وارد چنین اقداماتی می‌شود، ولی از اقداماتشان بازداشته می‌شوند و بخش سوم کسانی هستند که خارج از دایره عملیات هستند.

اورن مدعی شد فلسطینیان(در کرانه باختری) با وجود تلخی شرایط سیاسی از اوضاع اقتصادی خود رضایت دارند،‌ولی سیاست ترامپ کافی است که این توازن را از بین ببرد و سبب افزایش خشم شود، با توجه به اینکه ادامه تنش امنیتی در کرانه باختری ممکن است به دلایل عملیاتی یا امنیتی یا نظامی نباشد بلکه علت آن ممکن است، سیاسی باشد.

این کارشناس صهیونیست افزود دولت اسرائیل باید به حجم مشکل موجود در کرانه باختری اعتراف کند، ولی به جای بازترسیم سیاست جدید برای مهار حوادث امنیتی، سیاستمداران و وزیرانش، گرفتن عکس‌های یادگاری را ترجیح می‌دهند و همزمان به تهدیدهای  توخالی علیه فلسطینیان می‌پردازند.

اعتراف یک رسانه صهیونیستی به آمادگی دفاعی جنبش حماس

پایگاه عبری واللاه رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه در مطلبی نوشت جنبش حماس همچنان به آمادگی‌های خود برای نبرد آینده با اسرائیل ادامه می‌دهد.

این رسانه مدعی شد جنبش حماس صبح پنجشنبه یک آزمایش موشکی به سمت دریا(مدیترانه) انجام داد و در برهه اخیر بر روی بهبود دقت موشک‌هایش و نه فقط تولید متمرکز شده است.

بنی گانتس رئیس حزب آبی-سفید(کاحول-لاوان) رژیم صهیونیستی از رقبای سرسخت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم، یحیی السنوار فرمانده جنبش حماس در نوار غزه و رهبران دیگر گروه های مقاومت را تهدید کرد و به زعم خود به آنها درباره هرگونه عملیات ضد صهیونیستی هشدار داد.

گانتس در عین حال در یک موضع انفعالی آمادگی خود را برای دستیابی به توافق آتش بس طولانی مدت با غزه اعلام کرد.

گانتس در اظهاراتی که روزنامه عبری یدیعوت آحرونوت منتشر کرده، مدعی شده است السنوار، باید فردی را که قبل از وی بود و نامش احمد الجعبری بود، به یاد آورد، فردی که با خودروی خود از نقطه الف به سمت نقطه ب حرکت کرد، ولی هرگز به آنجا نرسید(توسط رژیم صهیونیستی ترور شد)، اگر دوباره لازم شود، این کار را مجددا انجام خواهیم داد(دست به ترور السنوار خواهیم زد)

گانتس که رقابت سختی را با نتانیاهو برای رسیدن به پست نخست وزیری رژیم صهیونیستی در پیش گرفته است، مدعی آمادگی برای آرامش طولانی مدت و کامل در صورت پیروزی در انتخابات آتی کنست(پارلمان رژیم صهیونیستی) بر اساس دو شرط است، اول آرامش کامل بدون بالن ها و بادبادک ها(آتش زا) و بدون موشک ها و شرط دوم، بازگردانده شدن اسیران اسرائیلی(در اسارت مقاومت) به خانواده هایشان.

یحیی السنوار فرمانده جنبش حماس با هشدار شدیداللحن به سران رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد در صورتی که ارتش اسرائیل دست به تجاوز جدید به غزه بزند، ارتش اشغالگران را در آستانه غزه در هم خواهند شکست و شهرک های اسرائیلی را با هزاران موشک درهم خواهند کوبید.

رزمایش نظامی رژیم صهیونیستی در الجلیل

رسانه های رژیم صهیونیستی از رزمایش نظامی گسترده ارتش رژیم در الجلیل خبر دادند.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی، رزمایش نظامی گسترده خود را عصر چهارشنبه بیست وسوم مرداد در منطقه الجلیل آغاز کرده است.

این رزمایش که شاهد تردد گسترده خودروهای نظامی در مناطق برگزاری رزمایش بوده که روز پنجشنبه(امروز) پایان می یابد، به گفته سخنگوی نظامیان صهیونیست، این رزمایش ها با هدف بررسی میزان آمادگی نظامیان اسرائیل در شرایط اضطراری برگزار شده است.

خاطرنشان می شود محمد رعد رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان چند روز پیش گفته بود که ارتش رژیم صهیونیستی برای به راه انداختن جنگ جدید علیه لبنان آماده می شود، وی در عین حال بر آمادگی کامل مقاومت برای دفع هر گونه تجاوز احتمالی رژیم اشغالگر تاکید کرد.

رعد به مناطق رسانه ای لبنان گفت ارتش رژیم اشغالگر خود را برای به راه انداختن جنگ نظامی علیه لبنان آماده می کند، با این حال مقاومت لبنان برای مقابله با اشغالگران درهر نبرد احتمالی و با قدرت کامل آمادگی دارد.

وی تصریح کرد مقاومت تمام آمادگی های نظامی و میدانی را برای دفع هر تجاوز اسرائیلی به لبنان تکمیل کرده است و در جنگ آینده با اسرائیل، تمام مناطق اشغالی در تیررس مقاومت قرار خواهد گرفت و همانند جنگ های قبلی محدود به یک منطقه مشخص نخواهد بود که معنایش این است که رژیم اشغالگر شبیه شهر اشباح خواهد شد.

رئیس فراکسیون پارلمانی حزب الله خاطر نشان کرده بود که لبنان وارد مرحله پیروزی ها شده و نبرد ما با اشغالگران، نبرد دفاع از امت عربی و اسلامی علیه استعمارگران شهرک نشین اسرائیلی است.

ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی درباره قدس

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شده است که این رژیم صاحب حاکمیت در قدس است.

یسرائیل کاتس روز چهارشنبه ادعا کرد که اسرائیل به وضعیت کنونی مسجدالاقصی احترام می گذارد. این دروغ کاتس در حالی است که تجاوزات شهرک نشینان صهیونیست به قدس اشغالی که با هدف یهودی سازی آن صورت می گیرد، همچنان ادامه دارد .

کاتس افزود اظهارات گلعاد اردان وزیر امنیت داخلی مبنی بر ضرورت اجازه دادن به یهودیان برای نماز خواندن در مسجدالاقصی در هر زمانی که دوست داشته باشند و تغییر وضعیت موجود فراتر از یک پیشنهاد غیر الزام آور نیست که بر روی میز دولت ارائه شده است.

کاتس در عین حال ادعا کرد اسرائیل صاحب حاکمیت در قدس است، اسرائیل آزادی عبادت را برای تمام ادیان آسمانی در قدس بدون استثنا فراهم می کند!

انتقاد پدر نظامی اسیر صهیونیست از نتانیاهو

پدر یک نظامی اسیر صهیونیست به نام هدرا گولدین که در اسارت مقاومت فلسطین در نوار غزه است، با انتقاد از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر، وی را متهم کرد که سربازان اسرائیلی را در میدان نبرد رها کرده است.

بر اساس گزارش پایگاه عبری مفزاک، سیمحا گولدین گفت تصور نمی کردم که فرزندم هدار اسیر شود، من به تلاش هایم با خانواده برای بازگرداندن فرزندم ادامه خواهم داد.

وی افزود ما خانواده گولدین به اعتراضات خود ادامه می دهیم، ما از این می ترسیم که سربازان ما در صحنه نبرد به حال خود رها شوند.

وی خواستار انجام قرارداد مبادله اسیران میان رژیم صهیونیستی و گروه های مقاومت شد و گفت ما به سیاست و راه حل سیاسی یعنی راه حل دائمی برای وضعیت نوار غزه نیاز داریم.

R36361/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اسرائیل نمی‌تواند به اماکن نظامی ایران حمله کند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که صادر نشدن بیانیه علیه ایران در جلسه شورای امنیت نشان‌دهنده حقانیت جمهوری اسلامی ایران است، گفت: رژیم صهیونیستی ظرفیت بسیج کردن سایر کشور‌ها برای حمایت از خودش در مجامع بین‌المللی را ندارد.

 ابوالفضل عمویی، با اشاره به جلسه شب گذشته شورای امنیت درباره بررسی اقدام تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: اقدام ایران در عملیات ۲۶ فروردین‌ماه چارچوب حقوقی مشخصی داشت، از همان ابتدا روشن بود که ما در چارچوب منشور ملل متحد و با استفاده از حق دفاع مشروع خودمان عمل می‌کنیم و این برای همه طرف‌ها روشن بود.

بنابر گزارش ایسنا، وی بیان کرد: ایران برای اقدام خود مشروعیت بین‌المللی داشت و قبل از آن بسیاری از کشور‌ها حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولگری سفارت ایران در دمشق را محکوم کرده بودند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عملیات «وعده صادق» را موفق و کنترل شده خواند و اظهار کرد: این عملیات باعث شد اقدامات حقوقی آنها ناکام بماند لذا توان آمریکا مصروف به این موضوع شده بود، چون می‌دانست نمی‌تواند با وجود چین، روسیه و الجزایر اهداف خود را در شورای امنیت پیش ببرد، پس تمرکزش را روی جلسه گروه هفت گذاشت البته که آنجا هم ناکام بود.

عمویی تاکید کرد: وضعیت رژیم صهیونیستی در افکار عمومی بین‌المللی به نحوی است که امروز ظرفیت بسیج کردن سایر کشور‌ها برای حمایت از خودش در مجامع بین‌المللی را به طور کامل ندارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره نقش وزارت خارجه و دستگاه‌های دیپلماسی در جلسه شب گذشته شورای امنیت سازمان ملل گفت: وزارت امور خارجه برای پیگیری مباحث حقوقی و دیپلماتیک این موضوع اقدامات خوبی انجام داد این عملیات کار جمعی و ملی بود که نیرو‌های مسلح و نیرو‌های دیپلماتیک ما در کنار همدیگر توانمندی را برای ایجاد یک غرور ملی درست کردند.

وی ادامه داد: حمایت اقشار مختلف مردم ایران از طیف‌های گوناگون سیاسی و اجتماعی را شاهد بودیم که نشان می‌دهد ایرانی‌ها یکپارچه از این عملیات استقبال کردند.

عمویی با اشاره به ناکامی آمریکا و رژیم صهیونیستی در جلسه شورای امنیت تصریح کرد: یکی از دلایلی که آمریکا و حامیان رژیم صهیونیستی در شورای امنیت ناکام ماند به جلسه قبل شورای امنیت در دو هفته گذشته بر می‌گردد در آن جلسه آمریکا، انگلیس و فرانسه خلاف ادعاهایشان از محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی برای حمله به اماکن دیپلماتیک به عنوان اقدامی خلاف حقوق بین‌الملل، ابا کردند و مانع تصویب یک بیانیه شدند این موضوع در برخی از اعضا تاثیر گذاشت، آنها قائل بودند اقدام ایران یک اقدام واکنشی مشروع است به همین جهت مانع رسیدن غربی‌ها به اهداف‌شان علیه جمهوری اسلامی ایران شدند، پس می‌توان گفت که صادر نشدن بیانیه در جلسه شب گذشته شورای امنیت علیه ایران نشان‌دهنده حقانیت جمهوری اسلامی ایران است.
چرا اسرائیل نمی‌تواند به اماکن نظامی ایران حمله کند؟ /پیام صادر نشدن بیانیه علیه ایران در جلسه شب گذشته شورای امنیت

ایران، آمریکا و اسرائیل به دنبال جنگ فراگیر نیستند

همچنین ایسنا نوشت: عباس گلرو، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حمله نظامی ایران به سرزمین‌های اشغالی و احتمال حمله متقابل اسراییل به ایران، گفت: این پیام محکمی بود و جدیت ایران را برای اینکه بعد از این همه اقدامات که اسرائیل در سوریه و علیه منافع ملی ما انجام داد یک جا بایست نشان داده می‌شد و این نقطه عطفی بود.

این نماینده مجلس ادامه داد: اینکه این اقدام ایران بازدارنده است و تضمین شود که اسرائیل کاری نمی‌کند بعید می‌دانم چراکه اسرائیلی‌ها خبیث‌تر از این حرف‌ها هستند.

وی اظهار کرد: این اقدام مثل طوفان الاقصی بود که از زمان پیدایش رژیم صهیونیستی تا تاریخ حاضر بی سابقه بود و در معادله نظامی و رویارویی ایران و اسرائیل بی نظیر بود و برای اولین بار اتفاق افتاد که ما مستقیما خاک سرزمین‌های اشغال شده را هدف قرار دادیم.

گلرو ادامه داد: گرچه پایان جنگ را سرلشکر باقری اعلام کردند در دبیرخانه سازمان ملل هم ما نامه به شورای امنیت و دبیر کل دادیم و پایان یافته تلقی کردیم، اما صحنه سیال است و اگر سناریوی دیگر از طرف صهیونیست‌ها تکرار شود باید پاسخ متقابل بگیرند. آنها به اهداف نظامی ما و دیپلماتیک ما زدند و ما هم تلافی متقابل کردیم اگر بازی عوض شود همان اتفاقات می‌تواند از طرف ما در رابطه با این رژیم بیفتد.

نماینده مردم سمنان در مجلس تصریح کرد: بعید می‌دانم رژیم صهیونیستی اماکن غیر نظامی ما را بزنند. حتی اماکن نظامی ما را نخواهند زد، چون اسرائیل با توجه به بعد مسافتی که دارد توانایی این کار را ندارد. موشک ندارد از نظر پدافند و سیستمی نیز ضعیف است و بعید می‌دانم اقدامی علیه مناطق مسکونی ما انجام دهد.

وی ادامه داد: البته به کشور‌های منطقه هم هشدار‌های لازم داده شده که با این رژیم همکاری نکنند بنابراین در همین حد متوقف می‌ماند، اما به هر حال در عالم سیاست و بین المللی سناریو‌های مختلفی می‌تواند اتفاق بیفتد؛ و به همین دلیل نیرو‌های مسلح ما آمادگی کامل دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: نه ایران و نه منطقه و نه خود آمریکایی‌ها تمایلی به جنگ فراگیر ندارند، چون جنگ فراگیر یعنی به آتش کشیده شدن منطقه و کل اقتصاد دنیا لذا تاثیرمستقیم روی فروپاشی اقتصادی می‌گذارد و دنیا تحمل این را ندارد.

وی خاطر نشان کرد: از نظر من الان زمانش نیست و اتفاقی نخواهد افتاد حتی متحدین آمریکا هم که در منطقه هستند آنها هم اسرائیلی‌ها را مدیریت می‌کنند که اتفاقی نیفتد و خلیج فارس نمونه واضح است. اگر جنگ اتفاق بیفتد این خانه‌های شیشه‌ای در حاشیه جنوبی خلیج فارس مصون نخواهند بود بنابراین هیچ کدام دنبال جنگ فراگیر نیستند.

tags # اسرائیل ، ایران سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • تغییر دستور کار مقاومت در جبهه شمالی؟ / بررسی معنای افزایش تنش و درگیری میان حزب الله و رژیم صهیونیستی
  • اعتراف رئیس اسبق ستاد کل ارتش اسرائیل به شکست در نوار غزه
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
  • مقاومت لبنان پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید
  • تضعیف روحیه مقامات نظامی اسرائیل به‌دلیل عملیات ایران
  • اعتراف در خصوص حمله اسرائیل؛ باید منتظر پاسخ فوری ایران باشیم | سفر وزرای آلمان و انگلیس برای فشار به نتانیاهو
  • تردید‌های یک رژیم بحران زده
  • تردیدهای نتانیاهو برای پاسخ به ایران
  • چرا اسرائیل نمی‌تواند به اماکن نظامی ایران حمله کند
  • پاسخ مستقیم ایران به اسرائیل و سناریوهای محتمل