Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، الکسیس سانچز قصد دارد با جدایی از منچستر یونایتد به سری آ ایتالیا باز گردد.

الکسیس سانچز ۸ سال پیش و زمانی که در تیم اودینزه ایتالیا بازی می‌کرد اسمش را بر سر زبان‌ها انداخت و حالا آماده است با پیوستن به یوونتوس دوباره به سری آ بازگردد. البته تیم‌های آث میلان، اینتر میلان و ناپولی نیز از دیگر تیم‌هایی هستند که خواهان جذب این بازیکن شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این که اوله گنار سولشر، سرمربی نروژی منچستر یونایتد گفته بود انتظار دارد که سانچز در اولدترافورد باقی بماند، اما مسئولان باشگاه منچستر یونایتد پیشنهاد‌های مهاجم شیلیایی تیمشان را بررسی می‌کنند.

سولشر اعتقاد چندانی به الکسیس سانچز ندارد و قصد دارد به بازیکنانی مانند مارکوس رشفورد، آنتونی مارسیال، دنیل جیمز و میسون گرین وود مهاجم جوان تیمش فرصت بیشتری برای بازی بدهد.

مهاجم ۳۰ ساله تیم ملی شیلی در ۳۲ بازی که فصل گذشته برای منچستر یونایتد انجام داد تنها ۳ گل به ثمر رساند. سانچز در اولدترافورد دورران خوبی را پشت سر نگذاشت و تمایل دارد به سری آ باز گردد. پیش از این که سانچز در سال ۲۰۱۱ با مبلغ ۳۰ میلیون یورو به بارسلونا بپیوندد، به مدت ۵ سال در تیم اودینزه ایتالیا بازی می‌کرد و در این تیم عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشت. او در اخرین فصل حضورش در اودینزه ۱۲ گل به ثمر رساند و امیدوار است بتواند تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی به سری آ بازگردد.

تاکنون آ اس رم پیشنهادی برای به خدمت گرفتن این مهاجم شیلیایی ارائه کرده، اما این پیشنهاد مورد رضایت سانچز واقع نشده است.

مدیر برنامه‌های سانچز با نماینده باشگاه یوونتوس دیدار کرد و قهرمان ایتالیا به همراه تیم‌های ناپولی، آث میلان و اینتر میلان به دنبال امضای قرارداد قرضی با این بازیکن هستند، اما مسئولان باشگاه منچستر ترجیح می‌دهند این بازیکن را به صورت دائمی به تیمی دیگر منتقل کنند تا خودشان را از زیر بار دستمزد سنگین سانچز خارج کنند. با این حال، اما مسئولان باشگاه تمامی پیشنهاد‌ها را بررسی خواهند کرد.

در همین حال گری نویل اسطوره منچستر یونایتد معتقد است پس از جدایی سانچز، مارسیال باید بتواند توانایی‌های خودش را اثبات کند.

وی درباره مهاجم فرانسوی شیاطین سرخ گفت: وقتی صحبت از جدایی مارسیال می‌شود، ترس بزرگی که پیش می‌آید این است که او به تیم دیگری برود و به خاطر استعداد زیادی که دارد در آن جا به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل شود. فکر می‌کنم زمان آن رسیده که مارسیال توانایی‌های خودش را نشان دهد.

بیشتر بخوانید:

منچستریونایتد لوکاکو را جریمه کرد

اظهار نظر جنجالی بازیکن سابق منچستریونایتد علیه لوکاکو

پرهزینه‌ترین تیم‌های فصل تابستانی نقل و انتقالات لیگ برتر

چلسی - لیورپول/ جدال تمام انگلیسی برای سوپر جام اروپا

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال منچستر یونایتد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات شیاطین از کابوس کاونتری و صعود به فینال

منچستریونایتد با پیروزی دشوار مقابل تیم شگفتی‌ساز فصل "کاونتری" در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی باشگاه‌های انگلیس به فینال این رقابت‌ها صعود کرد تا حریف منچسترسیتی شود.

به گزارش تابناک ورزشی، منچستريونايتد و کاونتری امشب در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی باشگاه‌های انگلیس روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند.

یونایتد، تیمی که در این فصل عملکرد پر فراز و نشیبی را در جزیره پشت سر گذاشته است، شروعی خوب در این مسابقه داشت. اسکات مک‌تامینی در دقیقه ۲۳شیاطین سرخ را پیش انداخت. در ادامه نیز هری مگوایر در دقیقه ۱+۴۵ و برونو فرناندز در دقیقه ۵۸ برای شیاطین سرخ گلزنی کردند.

در حالی که همه تصور می‌کردند منچستریونایتد به راحتی پیروزی میدان شده و به فینال راه پیدا کرده است، ورق بازی به یک‌باره برگشت و کاونتری در ۱۵ دقیقه دست به آتش‌بازی زد.

الیس سیمس در دقیقه ۷۱، اوهاره در دقیقه ۷۹ و هاجی رایت در دقیقه ۵+۹۰ گل‌های کاونتری را به ثمر رساندند تا بازی به وقت‌های اضافی کشیده شود.

در دقیقه ۱۲۰ کاونتری گل زد اما داور آفساید گرفت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در نهایت در پنالتی، شیاطین سرخ موفق شدند با نتیجه چهار بر ۲ به پیروزی برسند. با این نتیجه، منچستر یونایتد در فینال جام حذفی انگلیس که پنجم خرداد برگزار می‌شود، به مصاف همشهری یعنی منچسترسیتی خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه سیتی را گرفتی!
  • توخل به انگلیس برمی‌گردد: لندن نه، این بار منچستر!‏
  • قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس با هت تریک رابین فن پرسی (22 آوریل، 2013) / فیلم
  • منچستر یونایتد مقابل تیم دسته اولی مُرد و به فینال صعود کرد
  • نجات شیاطین از کابوس کاونتری و صعود به فینال
  • مگوایر: همه چیز دست به دست هم داده بود تا کاونتری به فینال برسد
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کاونتری +پخش آنلاین
  • کامبک دیدنی منچستر یونایتد مقابل یوونتوس (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 1999) / فیلم