Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که این روز‌ها بحث انتقال نیمار از پاری سن ژرمن به یکی از دو تیم اسپانیایی بارسلونا و رئال مادرید بیش از پیش مطرح است، پزشکان باشگاه فرانسوی بار دیگر هشدار داده اند که آسیب دیدگی پای این مهاجم برزیلی ممکن است بدتر از حد تصور باشد و اگر نیمار در بالاترین سطح فوتبال بازی کند احتمال حاشیه نشینی او وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماه گذشته بارسلونا در مورد مصدومیتی که نیمار در طول ۱۸ ماه گذشته با آن دست به گریبان بوده، مشورت کرد و به آن‌ها گفته شد که بازیکن PSG ممکن است مبتلا به شبه آرتروز یا نونونیون در ناحیه پنجه باشد، این بدان معنی است که مصدومیتش کاملا بهبود نیافته است و پیوند استخوان ممکن است تنها گزینه برای درمان کامل این مسئله باشد.

اکنون، کادر پزشکی PSG به لو پاریزین گفته اند که بیم آن می‌رود که انگشت نیمار هنوز بهبود نیافته است و آن‌ها گمان می‌کنند که درمانی که وی در برزیل انجام داده، به اندازه کافی کامل نبوده است.

نیمار از فوریه ۲۰۱۸ هنگامی که در بازی لیگ فرانسه مقابل المپیک مارسی دچار شکستگی متاتارسال (استخوان پنجه پا) شد، دو بار از یک انگشت شست پا متحمل مصدوم شد. این مصدومیت او را از بیشتر بازی‌های فصل دور کرد.

سال ۲۰۱۹، همان انگشت او دوباره شکست و چهار ماه حاشیه نشین شد و پس از پیچ خوردن مچ پایش کوپا آمریکا را از دست داد. البته کارشناسان طرف مشورت بارسا معتقدند این مصدومیت مچ پا ممکن است پوششی برای مخفی نگه داشتن شکستگی دیگری در همان استخوان باشد.

پزشکان PSG طرف مشورت با لو پاریزین هشدار داده اند که اگر این بازیکن در بالاترین سطح بازی کند، ممکن است مجدداً آسیب ببیند و افزودند: در مورد معالجه وی در برزیل شک و تردید بسیاری وجود دارد به دلیل این که روش‌های استفاده شده برای درمان این نوع مصدومیت مطلوب نیستند.

بیشتر بخوانید:

رئیس باشگاه رئال مادرید زیدان را دلسرد کرد

پوگبا، قربانی رئالی شدن نیمار می‌شود

زیدان جدایی «گرت بیل» را از رئال تایید کرد

هواداران رئال مادرید خواستار بازگشت رونالدو به اسپانیا هستند

انتهای پیام/

نیمار خانه نشین می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۸۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری ستاره بارسا برای رئال: حالا نوبت شماست!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لالیگا در ورزشگاه خانگی کادیز به مصاف این تیم رفت و موفق شد با تک گلی که ژائو فلیکس به ثمر رساند در این بازی به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم را به دست آورد. 

این بازی از اهمیت خاصی برای شاگردان ژاوی برخوردار بود چون آنها یک هفته سخت را در پیش دارند و باید بازی برگشت برابر پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان را برگزار کنند و از سوی دیگر هفته آینده هم روبه‌روی رئال مادرید به میدان خواهند رفت. 

رومئو پس از پایان بازی شب گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «من همیشه آماده هستم تا به زمین بیایم و به تیمم کمک کنم. این پیروزی بسیار مهمی بود و حالا ما در هفته آینده می‌توانیم اختلاف امتیازی که با رئال مادرید به وجود آمده را کاهش دهیم.»

رئال مادرید در حال حاضر با 78 امتیاز در صدر جدول رقابت‌های لالیگا قرار دارد و بارسلونا با 70 امتیاز در فاصله هفت هفته تا پایان این مسابقات در رده دوم ایستاده است.

دیگر خبرها

  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • ستاره سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • آمار عجیب ستاره سابق پرسپولیس در لالیگا دو
  • رئال با هشدار زرد به منچستر رفت
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • ادعای ستاره سیتی: ترسی از پادشاه اروپا نداریم
  • لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان در دستور کار مجلس
  • تصمیم غیر منتظره ستاره ترک؛ آردا گولر خواهان جدایی از رئال مادرید
  • شباهت باورنکردنی: ملاقات بلینگام با بدلش (عکس)
  • کری ستاره بارسا برای رئال: حالا نوبت شماست!