Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش کشورمان در ترکیب اصلی تیم ترابزون اسپور قرار دارد.

طرفداری- از ساعت 22:00 امشب و در چارچوب بازی برگشت دور سوم انتخابی لیگ اروپا ترابوزان سپور برابر اسپارتاپراگ قرار می گیرد.

در آستانه این دیدار ترکیب ترابوزان اسپور اعلام شده که نام سید مجید حسینی در ترکیب اصلی تیمش به چشم می خورد.

دیدار دو تیم در بازی رفت با حساب 2-2 به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۸۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون به میلان رسید

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون که آخرین بازی خود برای آ. اس. رم را قبل از فیفا دی و در دیدار مقابل ساسولو در سری آ انجام داده و حضور تعویضی در زمین داشت، طی یک ماه اخیر به دلیل مصدومیت نتوانست در رقابت‌های باشگاهی به میدان برود که امشب ممکن است این طلسم شکسته شود.

ستاره ایرانی رم در دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل ترکمنستان به دلیل مصدومیت از ترکیب تیم ملی خارج شد و پس از آن هم در سه هفته متوالی سری آ ایتالیا و یک دیدار لیگ اروپا غایب بود که امشب این روند به پایان رسید.

سردار آزمون پس از عدم حضور در چهار مسابقه پیاپی باشگاهی مقابل لچه، لاتزیو، میلان و اودینزه، امشب دوباره به فهرست نفرات جالوروسی بازگشته و جزو نفرات ذخیره تیمش در جدال برگشت برابر روسونری است.

تیم فوتبال آ. اس. رم از ساعت 22:30 امشب (به  وقت ایران) و در حالی که سردار آزمون را جزو نفرات ذخیره دارد، در ورزشگاه المپیکو به مصاف آ. ث. میلان می‌رود و امیدوار به کسب پیروزی در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا است.

شاگردان دنیله ده‌روسی در دیدار رفت مقابل میلان به پیروزی یک بر صفر رسیدند و امشب شرایط خوبی برای صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا دارند.

دیگر خبرها

  • کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس
  • سردار آزمون به میلان رسید
  • لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد
  • توماس مولر: رئال مادرید و بایرن مونیخ یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست
  • پاسخ مبهم کونسیسائو درباره بازگشت مهدی طارمی
  • سکوت معنادار سرمربی پورتو درباره طارمی
  • سکوت کونسیسائو درباره بازگشت طارمی
  • بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی