Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتفاقات و درگیری‌ها در جریان برگزاری مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتسال ایران نشان داد که فضا در این رشته ورزشی چندان آرام نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، چند سالی است که اتفاقات و حواشی لیگ برتر فوتسال زیاد شده است که اگر فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق و سازمان لیگ کمیته فوتسال هر چه زودتر فکری به حال این موضوع نکنند قعطا در آینده شاهد اتفاقات ناگواری در این لیگ خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز و در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ۳ دیدار برگزار شد که هر ۳ دیدار حواشی و اتفاقات غیر ورزشی زیادی داشت. در اصفهان و در بازی گیتی پسند و شهروند ساری شاهد حواشی و برخوردهای ضد اخلاقی ورزشی بودیم تعدادی از تماشاگران اصفهانی بر خلاف قوانین، پشت نیمکت شهروند ساری حضور‌ داشتند و از لحظه به ثمر‌ رسیدن گل اول شهروند تعدادی از تماشاگران سعی کردند با پرتاپ اشیا به داخل زمین جو بازی را متشنج کنند که این موضوع به داخل زمین بازی بین بازیکنان و کادر فنی هر دوتیم با داور کشیده شد.
بازی برای دقایقی قطع شد، اما با حضور ماموران انتظامی و حضور حتی برای از اعضا کادرفنی روی نیمکت های سالن ورزشگاه پیروزی فضای سالن آرام تر شد و دو تیم توانستند بازی را از سر بگیرند.
البته سال گذشته بعد از پایان بازی این دو تیم در اصفهان درگیری‌های شدیدی به وجود آمد که چندین بازیکن شهروند و بازیکنان گیتی پسند راهی بیمارستان شدند.

در بازی دیگر از هفته هشتم که بین شاهین کرمانشاه و اهورای بهبهان برگزار شد این دیدار هم به دلیل حواشی و اتفاقات زیادی که در زمین بازی و از سوی تماشاگران رخ داد که مسئولان برگزارکننده مسابقه برای برگزاری منظم با مشکلاتی مواجه شدند. بازیکنان اهورای بهبهبان برای دقایقی زمین مسابقه را ترک کردند اما در ادامه و با اصرار داور آنها دوباره به زمین برگشتند و بازی ادامه پیدا کرد.

در بازی سوم که بین تیم‌های حفاری اهواز و هایپر شاهین برگزار شد این بازی هم مثل دو بازی قبل شاهد حواشی و برخوردهای غیر اخلاقی ورزشی متعددی داشت. در جریان این دیدار به دلیل پرتاب بطری و تنش های زیادی که سکوهای سالن و در زمین مسابقه به وجود آمد این بازی هم برای مدت کوتاهی توقف شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فدراسیون فوتبال گیتی پسند شهروند ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق بازی اودینزه - رم در پی یک حادثه

نبرد تیم‌های رم و اودینزه در اواسط نیمه دوم به دلیل اتفاقی که برای یکی از بازیکنان تیم میهمان رخ داد، نیمه تمام ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای هفته سی‌‌و‌دوم سری A ایتالیا، عصر امروز (یکشنبه) با برگزاری یک بازی دیگر از ساعت 19:30 به وقت تهران پیگیری شد که در آن تیم‌های فوتبال اودینزه و رم در ورزشگاه داسیا آره‌نا به مصاف هم رفتند و این بازی در دقیقه 70 به دلیل از حال رفتن ایوان اندیکا، مدافع تیم رم نیمه تمام ماند.

اودینزه با گلزنی روبرتو پریرا در دقیقه 23 از میهمان خود پیش افتاد و تا اواسط نیمه دوم هم برنده مسابقه بود تا اینکه روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی رمی‌ها در دقیقه 64 گل تساوی این تیم را به ثمر رساند. با این حال تنها چند دقیقه بعد اندیکا ناگهان نقش بر زمین شد و پزشکان بلافاصله با دستگاه شوک وارد زمین شدند که البته از این دستگاه استفاده نکردند. دلیل از حال رفتن اندیکا هنوز مشخص نشده اما او در حالی سوار بر برانکارد به بیرون از زمین بازی انتقال داده شد که هوشیار بود. گزارش‌ها حاکی از آن است که بازیکن در قفسه سینه‌اش دردی احساس کرده است.

دقایقی بعد از این اتفاق به صورت رسمی اعلام شد که 18 دقیقه باقیمانده از بازی به علاوه وقت‌های تلف شده، در روز دیگری انجام خواهد شد.

آتالانتا، لیورپول را در آنفیلد شوکه کرد/ میلان به رم باخت

در آخرین بازی باقیمانده از هفته سی‌و‌دوم سری A امشب، از ساعت 22:15 اینتر صدرنشین میزبان کالیاری خواهد بود.

در جدول رده‌بندی مسابقات، اینتر 82 امتیازی صدرنشین است. میلان با 69 امتیاز و یوونتوس با 63 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند. بولونیای 59 امتیازی چهارم است و پس از آن رم با 55 امتیاز (بدون احتساب نتیجه بازی امشب) در رده پنجم قرار دارد. این در حالیست که تنها 6 هفته دیگر به پایان فصل باقی مانده است.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان
  • مهمترین رقیب ایران در اندیشه تکرار قهرمانی/ ژاپن با دو غایب بزرگ
  • بیانیه باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در پی حواشی دیدار با کاله مازندران
  • بازی مهیج لیگ 6 اردیبهشت تکرار می‌شود!
  • تعلیق بازی اودینزه - رم در پی یک حادثه
  • محرم در اهواز به دنبال رکورد ساکت الهامی!
  • شکست ورزش در زمین سینما
  • سه پست مختلف برای بازیکن مورد علاقه ساکت!
  • 168 ساعت؛ مروری بر اتفاقات هفته
  • سرآسیایی: بحث ما اتفاقات ساده داوری نیست