Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد فخیم کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون پس از پیروری این تیم برابر نماینده ازبکستان در جام باشگاه‌های آسیا گفت: از روز اول گفتیم برای ما رده دوم تا دهم تفاوتی ندارد و ما از ابتدا به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی خود هستیم.

او افزود: بازی خوبی بود و ما از همان اول می‌دانستیم که ازبکستان تیم خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم دوندگی بالایی دارد و سعی کردیم که در همان نیمه اول کار را تمام کنیم.

فخیم با اشاره به اینکه در این بازی اشتباهات فردی نیز داشتیم، گفت: خوشبختانه با این شرایط توانستیم پیروز میدان شویم.

صمیمی: برای شاد کردن دل مردم ورزقان تا آخر خواهیم جنگید

علیرضا صمیمی دروازه بان ملی پوش تیم فوتسال مس سونگون پس از پیروزی در نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا گفت: بازی‌های این دور از مسابقات به دلیل حضور قوی تیم‌ها از کیفیت بالاتری برخوردار است.

او افزود: ما با یک هدف به این رقابت‌ها پا گذاشتیم و آن چیزی جز قهرمانی نیست.

صمیمی درباره تکرار قهرمانی تیم مس در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا گفت: دبل قهرمانی در آسیا رکوردی جدید برای مس به ثبت خواهد رساند، ولی ما تنها برای شاد کردن مردم ورزقان برای این قهرمانی خواهیم جنگید و پای قول خود هستیم.

او در پایان گفت: به یاری خدا کاپ قهرمانی آسیا را برای دومین سال تقدیم مردم خوب ورزقان خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: مس سونگون ۷ - المالیک ازبکستان ۳ / صعود نماینده ایران به فینال جام باشگاه‌های آسیا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۹۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراهان هری کین در باشگاه لعنتی!

به گزارش ورزش سه، با پیروزی لورکوزن مقابل وردربرمن قهرمانی آنها در بوندسلیگا قطعی شد و این در شرایطی بود که با حضور هری کین در بایرن مونیخ، بسیاری از هواداران احتمال می‌دادند که حالا نوبت به قهرمانی کین رسیده است اما در چنین شرایطی باید یک نگاه به بازیکنانی داشته باشیم که هیچوقت قهرمان لیگ نشده‌اند.

جوزپه سینوری 
وینگر چپ سابق لاتزیو از چهره‌هایی است که همیشه برای علاقه مندان فوتبال ایتالیا بسیار محبوب بوده ولی این بازیکن که سابقه بازی در لاتزیو، سمپدوریا و بولونیا را دارد، یکی از چهره‌های قابل توجهی است که هیچوقت قهرمان لیگ نشده است.

آنتونیو دی ناتاله
مهاجم سال‌های نه چندان دور اودینزه که در سال‌های 2004 تا 2016 برای این تیم بازی می‌کرد، دیگر بازیکنی است که حسرت لمس جام باشگاهی را به دل داشت و هیچوقت این اتفاق را تجربه نکرد.

خوزبا اتکسبریا
یک مهاجم باسکی که در تمام عمرش 481 بازی در لالیگا برای اتلتیک بیلبائو انجام داد و از طرفی این مرد باسکی در دوران مربیگری خود در سطح دوم لالیگا هم نتوانسته قهرمان شود.

سون هیونگ مین
همبازی هری کین هم وضعیتی مشابه با او دارد. سون در دوران هامبورگ، بایر لورکوزن و تاتنهام کلکسیونی از جام‌های فردی جمع کرده اما به صورت تیمی نتوانسته قهرمانی کسب کند.

بورخا والرو
هافبک 39 ساله فوتبال اسپانیا که به تازگی از فوتبال خداحافظی کرده، در دوران بازیگری خود در رئال مادرید بی، مایورکا، وست بروموویچ، ویارئال، فیورنتینا، اینتر و لبوفسکی بازی کرد ولی هیچوقت قهرمان نشد و بدون لمس حتی یک جام از فوتبال خداحافظی کرد.

دیگر خبرها

  • سهرابیان: ۱۲ روز دیگر خوب می‌شوم/ با همه چیز می‌جنگیم تا قهرمان شویم+فیلم
  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • تکرار قهرمانی و ثبت یک رکورد تاریخی؛ فرنگی‌کارها امیدمان را بیشتر کردند
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد
  • کدام‌یک قهرمان لیگ می‌شود؛ استقلال یا پرسپولیس؟
  • همراهان هری کین در باشگاه لعنتی!