Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@18:46:53 GMT

مشکلات دهستان لات لیل اولویت بندی شود

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۹۶۱۵

مشکلات دهستان لات لیل اولویت بندی شود

شفقی گفت: شنیدن همه مشکلات مردم وظیفه است اما با جمع بندی و مشخص شدن مهم‌ترین مشکلات موجود در هر منطقه می توان مشکلات مهم را در بازه زمانی کمتری مرتفع کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، جلسه بررسی مسائل و مشکلات دهستان لات لیل شامگاه ( پنج شنبه، ۲۴ مرداد) با حضور فرماندار شهرستان لنگرود و دیگر مسئولان شهرستانی در مسجد صاحب الزمان( عج) لات لیل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«سیروس شفقی» در این جلسه دهیاران را پل ارتباطی بین دستگاه های دولتی و مردم دانست و گفت: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها باید فرصت بیشتری در خصوص طرح‌های هادی و حل مشکلات این طرح قرار دهند.

 

فرماندار شهرستان لنگرود با تاکید بر اینکه مشکلات دهستان لات لیل اولویت بندی شود، تصریح کرد: شنیدن همه مشکلات مردم منطقه وظیفه است اما با جمع بندی و مشخص شدن مهم‌ترین مشکلات موجود در هر منطقه می توان مشکلات مهم را در بازه زمانی کمتری مرتفع کرد و مابقی مشکلات نیز بر مبنای اولویت بندی و به مرور زمان حل شود.

 

شفقی با بیان اینکه اسم و رسم شهرستان لنگرود در استان گیلان حاصل زحمات نسل های گذشته، فعلی و حال است، خاطرنشان کرد: ظرفیت ها و نعمت های خدادادی شهرستان باید در جهت رشد و توسعه شهر استفاده شود و  رضایت مردم منطقه مهم ترین ارزشی است که با تمام قوا در راستای حل مشکلات و رضایت مردم تلاش خواهم کرد.


فرماندار لنگرود ادامه داد: از نقطه نظرات اهالی محل در این گونه جلسات استفاده و مشکلات جمع بندی شود تا بر اساس شاخص‌ها و آمار و اطلاعات بتوان مشکلات را حل کرد.

 

پایان پیام/167

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد غدیر اردبیل روزنامه ها روزنامه خراسان جنوبي استان همدان عید غدیر شبستان یزد لات لیل خدمت به مردم اولویت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: این نهاد همواره توفیقات فراوانی را کسب کرده و در سراسر کشور و با مشارکت خود مردم و سایر نهادهای اجرایی در راستای حل مشکلات مسکن در کشور کوشیده است.

حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد در حاشیه سفر خود به شهرستان دهاقان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: ۴۵ سال از تأسیس نهاد مقدس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و این نهاد در راستای وظایف سازمانی خود تلاش زیادی داشته است.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران همواره توفیقات فراوانی را کسب کرده است گفت: این نهاد در سراسر کشور و با مشارکت خود مردم و سایر نهادهای اجرایی در راستای حل مشکلات مسکن در کشور کوشیده است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور عنوان کرد: بنیاد مسکن در دولت سیزدهم و با توجه به دغدغه بسیار زیاد رئیس جمهور و هیئت دولت نسبت به موضوع مسکن، شکوفایی و گسترش چشم‌گیری داشته است.

روحانی‌نژاد ادامه داد: در شهرستان دهاقان با همت مسئولین اجرایی و به خصوص فرماندار پر تلاش و جهادی که پیگیری‌های زیادی را برای حل مشکلات مردم دارند؛ اتفاقات بسیار خوبی را در حوزه مسکن شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: با پیگیری انجام شده و تلاش و همدلی بسیار خوب در شهرستان دهاقان امید است مشکلات مسکن در این منطقه حل شود و نگرانی مردم بر طرف شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با بیان این‌که تکمیل نهضت ملی مسکن نیازمند همت جدی است گفت: مسئولین استانی و شهرستانی به صورت جهادی کار را دنبال کنند تا هرچه سریع‌تر شاهد تکمیل و بهره‌برداری این پروژه در این شهرستان باشیم.

به گزارش ایمنا، امروز با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و رئیس شورای مرکزی این نهاد و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، عملیات اجرایی پروژه ۱۴٠٠ واحدی نهضت ملی مسکن، کاشت ۵٠٠٠ نهال در مکان پروژه و همچنین مسجد و مجموعه فرهنگی ائمه بقیع آغاز شد.

همچنین به صورت نمادین، تحویل ۱ واحد مسکونی از پروژه ۱٠۸ واحدی اقدام ملی مسکن شهرستان دهاقان نیز صورت گرفت.

کد خبر 745581

دیگر خبرها

  • پاکسازی محوطه پل تاریخی بلوردکان لنگرود
  • پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان در امر مولدسازی اولویت‌بندی شوند
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است
  • بارش باران بهاری و جاری شدن سیل در رودخانه شور دهستان گرده کوه +فیلم
  • نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود
  • رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد
  • حقابه هیرمند از سوی افغانستان امسال رهاسازی شد/ اولویت‌بندی انتقال آب بر اساس نیاز شرب استان‌ها
  • حق‌آب هیرمند از سوی افغانستان امسال رهاسازی شد/ اولویت‌بندی انتقال آب بر اساس نیاز شرب استان‌ها