Web Analytics Made Easy - Statcounter

فصل جدید لالیگا برای بارسلونا و اتلتیک بیلبائو از جمعه آغاز می شود. لیونل مسی برای بلوگرانا غائب خواهد بود اما خریدهای مهم این تیم یعنی گریزمان و دی یونگ می توانند به میدان بروند.

طرفداری - از هفته اول رقابت های لالیگای اسپانیا، جمعه از ساعت 23:30 بارسلونا در سن مامس میهمان اتلتیک بیلبائو خواهد بود.

جزئیات بازی

اخبار دو تیم

با وجود رویارویی با حاکم سال های اخیر لالیگا، انتظار نمی رود گایزکا گاریتانو در سبک و سیستم بازی تیمش تغییری ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینیگو کوردوبا و اینیگو مارتینز هر دو مشکل بدنی دارند اما احتمالا در سن مامس از ابتدا به میدان خواهند رفت. اگر هم مشکلی وجود داشته باشد، اونای نونز می تواند در کنار یرای در قلب خط دفاعی والنسیا به میدان برود. در سمت راست خط دفاعی، انتظار می رود آندر کاپا به اسکار دی مارکوس ترجیح داده شود و ایناکی ویلیامز مطابق انتظار در نوک خط حمله اتلتیک قرار خواهد گرفت.

لیونل مسی احتمالا تا پایان ماه آگوست از میادین دور خواهد بود و اولین دیدار بارسلونا در لالیگا را از دست خواهد داد. بدین ترتیب انتظار می رود عثمان دمبله و آنتوان گریزمان، وینگرهای والورده در سیستم 4-3-3 باشند. انتظار می رود فرنکی دی یونگ، دیگر خرید جدید بارسلونا نیز در خط میانی به سرجی روبرتو ترجیح داده شود و از ابتدا به میدان برود؛ هر چند هافبک هلندی این هفته در تمام دقایق تمرینات حاضر نبود. 

اتلتیک بیلبائو در بازی های پیش فصل، 4 بازی بدون پیروزی را تجربه کرد و در نهایت در آخرین بازی دوستانه خود با نتیجه 2-1 میراندز را شکست داد. آنها در 14 دیدار اخیر خانگی خود در لالیگای اسپانیا شکست نخورده اند و این باعث شد گاریتانو فصل خوبی را با اتلتیک بیلبائو به پایان برساند. آنها در خانه بسیار خطرناک و متفاوت هستند. 

پس از سه قهرمانی متوالی در لالیگا، بارسلونا به دنبال چهارمین قهرمانی است. آنها در چهار دیدار اخیر خود در پیش فصل، چهار پیروزی متوالی به دست آوردند.

ترکیب احتمالی از نگاه هواسکورد

غائبان

نکات آماری

بارسلونا از 26 بازی اخیرش در لالیگای اسپانیا، در 25 بازی بدون شکست بوده است.

اتلتیک بیلبائو در 14 بازی اخیر خانگی خود در لالیگا شکست نخورده است.

در چهار دیدار اخیر دو تیم در تمام تورنمنت ها، در مجموع کمتر از 2.5 گل ثبت شده است.

بارسلونا در 6 مصاف اخیرش با اتلتیک بیلبائو در تمام تورنمنت ها، شکستی را تجربه نکرده است.

مصاف های اخیر رو در رو

پیش بینی نتیجه بازی از نگاه هواسکورد

اتلتیک بیلبائو 1-1 بارسلونا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئالی ها به مراتب سخت تر، اما با برد به سیتی رسیدند

 صدرنشین جدول رده‌بندی لالیگا با کسب سه امتیاز یک بازی خارج از خانه خودش را برای دو مأموریت مهم پیش رو در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا آماده کرد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید سی‌و‌یکمین بازی خود در فصل جاری لالیگا را با پیروزی پشت سر گذاشت و شانس خود را برای کسب عنوان قهرمانی افزایش داد. در این بازی که از ساعت 20 امروز (شنبه) به وقت تهران در خانه تیم مایورکا برگزار شد، میهمان مادریدی موفق شد میزبان خود را با تک گل دقیقه 48 اورلین شوامنی شکست دهد.

بیست‌و‌چهارمین پیروزی این فصل کهکشانی‌ها این تیم را 78 امتیازی کرد تا فاصله‌اش را با بارسلونا رده دومی که در این هفته هنوز به میدان نرفته را به 11 امتیاز افزایش دهد. این پیروزی همچنین روحیه شاگردان کارلو آنچلوتی را برای دو بازی مهم پیش رو تقویت کرد. یکی از این بازی‌ها چهارشنبه شب در خانه منچسترسیتی در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپاست و دیگری ال‌کلاسیکو است که یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

در تنها بازی باقیمانده امشب لالیگا، از ساعت 22:30 به وقت تهران، بارسلونا میهمان کادیس خواهد بود.

در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها نیز پس از رئال مادرید 78 امتیازی، بارسلونا با 67 امتیاز، جیرونا با 65 امتیاز و اتلتیکومادرید با 61 امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کمک منچسترسیتی به رئال مادرید توقف رئال مادريد در هفته نخست لاليگا

دیگر خبرها

  • راه موفقیت بارسلونا با داداش ژاوی
  • خلاصه بازی بارسلونا و کادیز + فیلم
  • خلاصه بازی کادیز 0-1 بارسلونا (لالیگا - 2023/24)
  • پیروزی اقتصادی بارسلونا پیش از سفر به مادرید
  • نصف رئال، یک گام به فتح لالیگا نزدیک شد
  • رئالی ها به مراتب سخت تر، اما با برد به سیتی رسیدند
  • کادیز - بارسلونا؛ ترکیب رسمی
  • جشن قهرمانی باشکوه اتلتیک بیلبائو روی آب + فیلم
  • بهترین تصمیم فصل ژاوی برای بارسلونا
  • (ویدئو) جشن قرن: بیلبائو تا صبح نخوابید