Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، با تصمیم اصغر حاجیلو مدیر آکادمی استقلال، به زودی عبدالعلی چنگیز مهاجم پیشین باشگاه استقلال به سمت مدیر فنی تیم های پایه این باشگاه منصوب می شود.

عبدالعلی چنگیز مهاجم تیم استقلال و تیم ملی ایران در دهه شصت بود و از تجربه سالهای زیادی حضور در آکادمی باشگاه های معتبری در کشورهای عربی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گذشته مدیر فنی آکادمی باشگاه های العین و عجمان نیز بوده است. 

کد خبر 4692696

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالعلی چنگیز تیم فوتبال استقلال تهران اصغر حاجیلو تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد تیم ملی والیبال ایران آندره استراماچونی والیبال کشتی باشگاه پرسپولیس تکواندو تیم فوتبال الاتحاد عربستان مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه عجیب استقلال کار دست ملی‌پوشان این تیم داد

به گزارش قدس آنلاین، روز گذشته باشگاه استقلال در اقدامی کاملا عجیب علیه کادرفنی تیم ملی موضع گرفت و مدعی شد که چون در یک برنامه تلویزیونی برخی بازیکنان این تیم جزو بهترین های سال شدند، آنها باید در ترکیب تیم ملی به میدان بروند! این اقدام باشگاه استقلال ناراحتی شدید کادرفنی تیم ملی را در پی داشت؛ هر چند این ناراحتی منجر به صدور بیانیه جدید استقلال شد و آنها اعلام کردند که هرگز قصد دخالت در ترکیب تیم ملی را ندارند.

جالب است بدانید قلعه نویی تصمیم داشت در بازی رفت مقابل ترکمنستان در تهران از سیدحسین حسینی استفاده کند اما این موضوع را به بازی برگشت موکول کرد. حتی قلعه نویی تصمیم داشت از ابوالفضل جلالی هم به عنوان مدافع چپ در بازی فردا استفاده کند اما حالا با بیانیه غیرحرفه ای استقلال شاید تصمیم قلعه نویی عوض شود.

اگر قلعه نویی از حسینی و جلالی و حردانی در ترکیب تیم ملی استفاده کند خیلی از کارشناسان موضع می گیرند که چون این بیانیه صادر شده و کادرفنی تیم ملی تحت فشار قرار گرفته از آنها استفاده کرده است. با این وجود بیانیه باشگاه استقلال به نوعی کار ملی پوشان این تیم را که از هفته قبل شانس بازی کردن داشتند را خراب کرده و شاید قلعه نویی در تصمیم خود برای بازی دادن به ملی پوشان استقلال صرف نظر کند.

دیگر خبرها

  • برد ناپلئونی سونگونی‌ها در اولین بازی سال
  • زمان بازگشت ملی پوشان استقلال به تمرینات مشخص شد
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • دستگیری گروگان گیر در یک واحد صنعتی در ایوانکی
  • شکایت پرسپولیس از مهاجم استقلال رد شد
  • اوسمار روی اسم این یاغی پرسپولیسی خط کشید
  • بیانیه عجیب استقلال کار دست ملی‌پوشان این تیم داد
  • پرونده بازگشت بسته شد؛ اوسمار ویرا: گادوین منشا را نمی‌خواهم!
  • مخالفت اوسمار با بازگشت مهاجم جنجالی به پرسپولیس