Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@02:07:44 GMT

ثبت نام ۲۰ کاراته کا برای حضور در لیگ جهانی توکیو

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۷۹۸۲۰

ثبت نام ۲۰ کاراته کا برای حضور در لیگ جهانی توکیو

به گزارش خبرنگار مهر، این رقابتها طی روزهای ۱۵ تا ۱۷ شهریورماه در شهر توکیو برگزار خواهد شد که تا اینجای کار ۶۳۰ کاراته کا از ۷۸ کشور برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده اند. از ایران نیز نام ۲۰ کاراته کا روی سایت مسابقات ثبت شده که باید دید آیا فدراسیون شرایط مالی اعزام همه نفرات را دارد یا خیر!

بر همین اساس در بخش بانوان نگین باقری، فاطمه صادقی، سارا بهمنیار، طراوت خاکسار، رزیتا علیپور، حمیده عباسعلی و در بخش مردان ابوالفضل شهرجردی، مجید حسن نیا، سعید احمدی، سید علی کریمی، امیرمهدیزاده، هامون درفشی پور، امیررضا میرزایی، بهمن عسگری، علی اصغر آسیابری، مهدی قراری زاده، مهدی خدابخشی، ذبیح الله پورشیب، صالح اباذری و سجاد گنج زاده نفراتی هستند که به نمایندگی از کاراته ایران در این مسابقات به روی تاتامی می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم ملی مردان را سید شهرام هروی به عنوان سرمربی و حسین روحانی به عنوان مربی هدایت می کنند و ستاره موسوی نیز سرمربی تیم بانوان خواهد بود. ضمن اینکه بر خلاف سفرهای قبلی، سید حسن طباطبایی به همراه تیم ملی راهی ژاپن خواهد شد. 

امتیاز این رقابتها در رنکینگ جهانی برای کسب سهمیه المپیک محاسبه خواهد شد. 

کد خبر 4693173

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته کاراته لیگ جهانی کاراته وان تیم ملی کاراته تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد تیم ملی والیبال ایران آندره استراماچونی والیبال کشتی باشگاه پرسپولیس تکواندو تیم فوتبال الاتحاد عربستان مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۹۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معمای تیلور حل نشد؛ جادوگر حضور در المپیک پاریس را از دست داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات انتخابی کشتی آمریکا در دو روز گذشته در پنسیلوانیا برگزار شد که با شکست چندین مدعی همراه بود.

بی‌شک مهم‌ترین کشتی برگزارشده بامداد امروز (2 اردیبهشت)، مبارزه بین دیوید تیلور و آرون باروکس بود، جایی که تیلور نتوانست مقابل حریف جوانتر خود کاری از پیش ببرد و طی دو مبارزه تن به شکست داد تا حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد.

مسابقات انتخابی کشتی آمریکا، خیلی شفاف و بدون ماده و تبصره هر سال برگزار می‌شود و هر قهرمانی که دو مبارزه از سه کشتی را به سود خود تمام کند، صاحب دوبنده تیم ملی این کشور خواهد شد.

به این ترتیب دیوید تیلور قهرمان المپیک 2020 توکیلو و صاحب چندین نشان طلای جهانی که تاکنون پنج بار موفق به شکست حسن یزدانی شده و تنها یک بار در جهانی اسلو مغلوبش شده بود، حضور در بازی‌های المپیک را از دست داد تا معمای او برای رکورددار کشتی ایران همچنان حل‌نشده باقی بماند.

از این سو البته امسال حسن یزدانی هم با حریف مدعی و گردن‌کلفتی چون کامران قاسم‌پور مواجه است و پیش از آن نیز باید کتف جراحی شده‌اش اجازه شرکت در مسابقات را به او بدهد.

باید دید بعد از تیلور که جای خود را به آرون باروکس داد، آیا حسن یزدانی می‌تواند از سد رقبای داخلی عبور کرده و خودش را به المپیکی که تیلور در آن حضور ندارد و محاسبات قبلی می‌گوید او در غیاب این کشتی‌گیر هیچ مانعی پیش روی خود برای رسیدن به طلای جهانی نمی‌بیند؛ برساند؟!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • عکس | حضور ورزشکار زن ایرانی با فرزند خردسالش در جام جهانی کره
  • حضور ۴ ووشوکار مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد
  • «حبس مجرد» در راه توکیو
  • ملی پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • ملی‌پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • معمای تیلور حل نشد؛ جادوگر حضور در المپیک پاریس را از دست داد