Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد آقا جانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برنامه‌های دانشگاه در زمینه مدیریت بهره‌وری بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تحت پوشش اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دارای ۷۰ مرکز تحقیقاتی است که در زمینه تولیدات علمی جایگاه خوبی در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور دارد و برنامه ریزی دقیقی در تمام حوزه‌ها انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بیشترین منابع انسانی و هزینه‌ها در حوزه بیمارستانی و مراکز درمانی صرف می‌شود و به طور عموم بهترین آموزش‌ها و ارائه خدمات نیز در بیمارستان‌ها به دانشجویان و مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.

آقاجانی با اشاره به اینکه به زودی شاهد اجرای طرح نوین مدیریت بهره‌وری از بیمارستان‌ها در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خواهیم بود، افزود: داشبورد‌های مدیریتی و بهره وری هرچه بهتر اداره بیمارستان‌ها طراحی و ابلاغ شده و اطلاعات بیمارستانی در یک سامانه مرکزی جمع آوری شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بیان کرد: اقلام مصرفی و تجهیزات پزشکی در مورد استفاده در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هر یک کدینگ استاندارد را دریافت کرده‌اند و با ارائه مدل جدید بهره‌وری تحولی نوین در اداره بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی  شهید بهشتی داشته است.

بیشتر بخوانید: نیاز مراکز درمانی علوم پزشکی شهید بهشتی به ۱۰ هزار تخت بیمارستانی/ ضرورت استفاده بهینه از تخت‌ها

دریافت پرونده الکترونیک برای ۸۰ درصد مراجعان تحت پوشش دانشگاه

وی با اشاره به اینکه تعداد مراکز بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از ۱۰۰ پایگاه به ۳۰۰ پایگاه افزایش داشته است، گفت: اکنون حدود ۸۰ درصد مراجعان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پرونده الکترونیک سلامت خود را دریافت کرده‌اند و رویکرد دقیق دانشگاه فناوری و تولید ثروت از علم است.

آقا جانی یادآوری کرد: تولید علم به تنهایی دردی از جامعه را دوا نمی‌کند و محققان برای ارتقای سلامت باید به سمت تولید ثروت از فناوری بروند و تلاش می‌کنیم تا نظام ارائه خدمت در بیمارستان‌های تحت پوشش بهبود پیدا کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه جهت گیری دانشگاه با افزایش شرکت‌های دانش بنیان و ارتقای آموزش پزشکی است، گفت: رویکرد دانشگاه بیمار محور بوده  است و تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا مهارت‌های بالینی را برای آموزش بهتر دانشجویان توسعه دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت اخبار پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۹۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سید میثم موسوی، ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: پیرو هشدار سطح قرمز هواشناسی و سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص وقوع سیلاب، یک بیمارستان صحرایی در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کرمان برپا شد.

وی افزود: تمامی امکانات و تجهیزاتی پزشکی لازم برای ارائه خدمات درمانی احتمالی به صورت سرپایی در این بیمارستان صحرایی مستقر می‌شود.

لازم به ذکر است، این بیمارستان در روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه برپاست.

کد خبر 6079752

دیگر خبرها

  • سرعت بخشی به پروژه بیمارستان هزارتختخوابی ازمطالبات اصلی مردم است
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان