Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتلتیکو مادرید بازی های پیش فصل را بدون شکست به پایان رساند، در حالیکه رئال مادرید عملکرد جالبی در این بازی ها نداشت و به نظر می رسد که تیم دیگو سیمئونه در فرم بهتری فصل جدید را آغاز خواهد کرد.

طرفداری- در نظرسنجی که وبسایت مارکا ترتیب داده، 85% از کاربران بر این باور هستند که روخی بلانکو بهترین عملکرد را در بازی های پیش فصل داشته و 12% به بارسلونا رأی داده و تنها 3% معتقد اند که رئال مادرید عملکرد خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال، 71% از کاربران معتقدند که اتلتیکو بهترین تابستان ممکن را سپری کرد و 54% به عملکرد بارسلونا در نقل و انتقالات رأی داده اند و جالب تر اینکه 90% از کاربران تابستان رئال مادرید را ناموفق قلمداد می کنند.

رئال مادرید، یک ناکامی کامل:

بیشترین نمره منفی را در میان بازیکنان رئال مادرید، ناچو فرناندز، لوکاس وازکز و تونی کروس دریافت کردند. هواداران از عملکرد خرید های رئال مادرید هم چندان راضی نیستند و خواستار خرید های بهتر اند و 87% کاربران پیش فصل رئال مادرید زیر نظر زین الدین زیدان را ناکامی کامل تلقی می کنند. از این رو، هواداران رئال مادرید نسبت به فصل پیش رو بدبین هستند و 69% از آنها معتقدند که این تیم هیچ جامی در این فصل کسب نخواهد کرد.

هیجان زدگی در متروپولیتانو:

برعکس رئال مادرید، رقیب همشهری نمره خوبی گرفته و اکثر بازیکنان این تیم عملکرد رضایت بخشی داشته اند. نتایج خوب تیم در بازی های دوستانه پیش فصل باعث شده تا 80% کاربران خرید های این تیم را مثبت و بسیار مفید بدانند اما باوجود رضایت هواداران 54% از رأی دهندگان بر این باورند که تیم سیمئونه باز هم نیاز به خرید بازیکنانی بیشتر دارد.

بارسلونا به دنبال کسب سه گانه:

64% از کاربران معتقدند که بارسلونا امسال سه گانه را به دست می آورد، و نصف رأی دهندگان هم خرید های تیم را تأیید می کنند. 83% از کاربران نمره قبولی و عالی را به فرانکی دی یانگ داده اند، اما اغلب هواداران به نیاز تیم برای تقویت خط دفاعی اشاره کرده اند.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۷۹۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لورکوزن فصل بعد هم مدعی اصلی بوندسلیگاست

به گزارش "ورزش سه"، بایر لورکوزن شب گذشته با غلبه بر وردربرمن قهرمانی بوندسلیگا را به‌دست آورد. این قهرمانی در حالی است که بایرن مونیخ در رتبه دوم دارای مشکلات زیادی است و همین عوامل منجر به اختلاف ۱۶ امتیازی دو تیم و قهرمانی زودهنگام لورکوزن شدند.

دیتمار هامان، ستاره سابق بایرن مونیخ و کارشناس فعلی شبکه اسکای اسپورت، در این فصل بارها از توماس توخل و تیمش انتقاد کرده و در جدیدترین مصاحبه او در مورد کار دشوار بایرن برای رسیدن به لورکوزن حرف زده است.

هامان گفت:«قدرتمندترین فرم بایرن مونیخ همیشه وقتی بود که آنها در یک بحران قرار می‌گرفتند. اما اکنون فرق دارد. آنها نه‌تنها قهرمانی را از دست دادند بلکه لورکوزن آنها را کاملا از پا درآورد. اگر لورکوزن در تابستان ترکیب خود را حفظ کند در تابستان باید تغییرات زیادی در بایرن مونیخ رخ دهد تا بتوانند قهرمانی را از لورکوزن پس بگیرند. در حال حاضر با شرایط فعلی لورکوزن مدعی اصلی فصل بعد بوندسلیگاست.

در این فصل لورکوزن ۱۶ امتیاز بیشتر از بایرن دارد و فکر نمی‌کنم این اختلاف تا پایان فصل چندان کاهش یابد. جبران چنین اختلافی بین دو تیم در تابستان یک چالش بزرگ است. لورکوزن ممکن است در فصل آینده به خوبی این فصل نباشد اما خیلی چیزها هم در بایرن نامشخص است. آن‌ها هنوز سرمربی جدیدی انتخاب نکرده‌اند. آن‌ها سه یا چهار بازیکن جدید خواهند خرید و ممکن است سه یا چهار ستاره را بفروشند. این بازیکنان در حال حاضر درآمد خوبی در بایرن دارند. من شک دارم که آن‌ها به راحتی بتوانند چنین بازیکنانی را بفروشند.»

دیگر خبرها

  • عملکرد عالی آندری لونین مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس
  • شکایت رئال مادرید از خاویر تباس؛ احتمال بالای محرومیت رئیس لالیگا!
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • ضدحمله سنگین رئال: لالیگا بدون رئیس می‌ماند!‏
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم
  • عملکرد درخشان لیونل مسی در جریان پیروزی بارسلونا مقابل رئال مادرید در فصل 2016/17 / فیلم
  • ادعای مارکا؛ تماس بایرن مونیخ با زین الدین زیدان
  • لورکوزن فصل بعد هم مدعی اصلی بوندسلیگاست