Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار اعضای ستاد کاروان مردمی شادی غدیر رشت گفت: به هر حرکتی که موجب ترویج و تقویت احکام و مسائل غدیر شود باید کمک کرد.

او افزود: امیر مومنان علی (ع) می‌فرماید که خدا وقتی ببیند نیت خالص دارید کمک می‌کند و نکبت نصیب دشمن می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه رشت با بیان اینکه خدا به انسان‌های صادق که در راه دین در تلاش هستند کمک می‌کند، تصریح کرد: هر قدر انسان در راه خدا خالص شود انبساط و بهجت روحی پیدا می‌کند.

آیت الله فلاحتی، ملت ایران را تبلور یافته مکتب امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: در برگزاری مراسم غدیر باید توجه داشته باشید به پروژه امام (ره) که وحدت امت اسلامی است، خدشه وارد نشود.

او با تاکید براینکه انقلابی بودن بسیار مهم است، بیان کرد: ملت ایران در طول انقلاب اسلامی همواره انقلابی بودند و در حفظ انقلابی ماندن مردم باید تلاش شود.

نماینده، ولی فقیه در گیلان، ۱۵ روز مراسم شادی آسمانی به مناسبت عید غدیر را تعبیر خوب و رسایی دانست و یادآور شد: در آیین‌های مذهبی و شادی‌ها ارزش‌های انقلاب را به مردم برسانید.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه نظام اسلامی در سایه امیرالمومنین علی (ع) تبلور یافته است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با ولایتمداری تنیده شده است.

راه اندازی کاروان شادی غدیر در رشت

ابراهیم رضامهدی رئیس شورای هیات‌های مذهبی گیلان نیز در دیدار مذکور به تشکیل ستاد مردمی برگزاری مراسم عید غدیر با عنوان ۱۵ روز شادی آسمانی در رشت اشاره کرد و گفت: ساعت ۶ عصر روز عید غدیر کاروان شادی غدیر از مرقد خواهر امام رضا (ع) تا میدان شهدای ذهاب به حرکت در می‌آید.

برپایی ۳۱۳ ایستگاه پذیرایی عید غدیر در گیلان

حجت الاسلامی سیدحسین گلمیرزاده معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیز از برپایی ۳۱۳ ایستگاه پذیرایی همزمان با عید غدیر در نقاط مختلف استان خبر داد و تصریح کرد: روز عید غدیر طرح یک هزار و ۴۳۰ سفره برای خانواده‌ها در محل‌های عمومی گیلان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/آ

به هر حرکتی که موجب ترویج و تقویت احکام غدیر شود، کمک کنید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غدیر خم غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با ۲ تن از پیشکسوتان هنر انقلاب اسلامی در خوزستان

جام جم آنلاین - خوزستان، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، با حضور شهباز گهروئی، رییس حوزه هنری خوزستان مجید منادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و جمعی از فعالین فرهنگی با علی زارعی رضایی از شاعران آیینی و مصطفی نیک پی از پیشکسوتان عرصه موسیقی دیداری صورت گرفت‌.

محمد شهباز گهروئی با تبریک هفته هنر انقلاب اسلامی، هنرمندان و پیشکسوتان هنر و ادبیات انقلاب را سرمایه‌های انقلاب عنوان کرد و افزود: حضور هنرمندان متعهد از برکات توجه به هنر در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی است که توانستند به عنوان سفیران فرهنگی ایران اسلامی ارزش‌های ایرانی اسلامی و انقلابی را به دنیا نشان دهند.

رییس حوزه هنری خوزستان درادامه با تاکید برهم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی برای تولید آثار ارزشمند در حوزه هنر انقلاب بیان کرد: باید هر سازمانی متناسب با رسالت و وظیفه‌ای که بر عهده دارد فعالیت کند و تقسیم کاری بین این نهادها صورت گیرد.

شهباز گهروئی با بیان اینکه در فرهنگ غنی ایرانی تکریم، حفظ حرمت و عزت پیشکسوتان به‌عنوان یک ارزش همواره مورد تاکید قرار گرفته است، تصریح کرد: ضمن قدردانی از زحمات همه هنرمندان باتجربه، از تمامی اساتید عرصه هنر انقلاب می‌خواهیم که ما در مسیر درست پرورش هنرمند انقلابی راهنمایی و همراهی نمایند.

مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز با تاکید بر اینکه هنر انقلاب هنری متعهد است، گفت: امروز وظیفه هر هنرمند، تعهد و وفاداری به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است که باید این رسالت را به‌ عنوان وظیفه خود ادا کند.

به گفته ی وی، بی شک نگاه اعتقادی هنرمندان باعث می‌شود آثار هنری متعهد و بر اساس ارزش های جامعه تولید شود.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات «وعده صادق»
  • نمایش اقتدار و تجدید بیعت ارتش با انقلاب اسلامی در استان گیلان
  • آیین معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • دیدار با ۲ تن از پیشکسوتان هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • پایبندی به ارزش‌های انسانی از ویژگی های نیروهای مسلح ایران است
  • بساط کشف حجاب کم کم جمع می‌شود
  • کلیات اصلاح موادی از قانون آیین دادرسی کیفری تصویب شد
  • پیام قدردانی مجمع نمایندگان گیلان از عملیات غرور آفرین «وعده صادق»