Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،دکتر امیر رئوف مدیر کل صدا و سیما استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی درگذشت پدر معنوی کهگیلویه و بویراحمد را تسلیت گفت.

در متن دکتر امیر رئوف آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

در گذشت عالم پرهیزگار و انقلابی، مرحوم ایت الله آمیر احمد تقوی" رضوان الله علیه" موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این عالم جلیل القدر که عمر پر برکت خویش را صرف نشر معارف دین و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام نمود از جمله پیشگامان انقلاب اسلامی در استان بود که در دفاع از نهضت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی ثابت قدم ماند و با تربیت ده‌ها طلبه فاضل و متعهد همواره در مسیر نشر معارف دین گام برمیداشت و باساده زیستی و مردم داری به مثابه یک معلمی دلسوز و پدری مهربان در خدمت به مردم و کمک به رفع مشکلات و محرومیت‌ها تلاش می‌نمود

اینجانب، ضمن عرض تسلیت ارتحال این عالم مجاهد و خدمت گزار به محضر حضرت بقیه الله الاعظم" روحی و ارواح العالمین لمقدمه الفدا"، رهبر معظم انقلاب، نماینده محترم و معزز، ولی فقیه در استان و عضو مجلس خبرگان رهبری، علما و فضلای حوزه‌های علمیه استان، مردم شریف و شهیدپرور کهگیلویه و بویراحمد و بیت مکرم به ویژه فرزندان فاضل و مکرم ایشان، برای آن یار صدیق امام و رهبری، رحمت واسعه و حشر با اجداد طاهرینش و برای بازماندگان، علاقمندان و ارادتمند آن عالم جلیل القدر صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.



عاش سعیدا و مات سعیدا

رئوف

مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام/پ

درگذشت حضرت آیت الله آ میراحمد تقوی مقدم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا وسیما ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۰۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، در این بیانیه آمده است که ما درگذشت این عالم بزرگ، بنیانگذار دانشگاه الایمان در یمن و هیئت جهانی اعجاز علمی در قرآن و سنت در مکه مکرمه را تسلیت می‌گوییم.

حماس تاکید کرد که این عالم بزرگ علاوه بر خدمات ارزشمندی که در راه اسلام و دعوت به آن انجام داد، همواره از حامیان قضایای امت اسلامی و در رأس آن قضیه فلسطین، قدس و مسجد الاقصی بود.

این جنبش ضمن تسلیت درگذشت این عالم بزرگ و حامی مقاومت فلسطین به خانواده وی و ملت یمن، از خداوند منان مسئلت نمود که او را با پیامبران، صادقان، شهدا و صالحان محشور فرماید.

گفتنی است؛ «شیخ عبدالمجید الزندانی» عالم برجسته یمنی و عضو اتحادیه جهانی علمای مسلمان دیروز (دوشنبه ) در سن 82 سالگی در یکی از بیمارستان‌های ترکیه درگذشت.

دیگر خبرها

  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب برای درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت پرویز داودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی
  • تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت دکتر پرویز داودی