Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اتحادیه مرغداران بهبهان گفت: در حال حاضر مرغداران جوجه یک‌روزه و دان خود را آزاد تهیه کرده به صورتی که قیمت تمام شده به بالای ۱۰۰۰۰ تومان رسیده و تلفات هم مزید بر علت شده تا علاوه بر گرمای شدید تولید مرغ را دچار مشکل کند. ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

موسی نام‌نیک در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهبهان اظهار داشت: در دو ماه گذشته مرغداران با پشتیبانی امور دام قراردادی منعقد کردند مبنی بر این‌ که در ازای تحویل ذرت و سویا به‌ نرخ دولتی، مرغ را به نرخ مصوب 8550 تومان از مرغدار خریداری کنند که متاسفانه نه دان را به نرخ قرارداد به مرغدار تحویل دادند و نه مرغ را خریداری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه مرغ را از مرغداران خریداری نکردند و مرغداران مرغ زنده را به اجبار زیر 7000 تومان فروختند و متحمل ضررهای جبران ناپذیری شدند به حدی که برخی از همکاران به علت بدهی دادگاهی شده‌اند.

مسئول اتحادیه مرغداران بهبهان بیان کرد: در این چند روز مرغداران جوجه یک‌روزه و دان خود را آزاد تهیه کرده به صورتی که قیمت تمام شده به بالای 10000 تومان رسیده و تلفات هم مزید بر علت شده تا علاوه بر گرمای شدید تولید مرغ را دچار مشکل کند و در زمان ارزانی مراجع ذی‌صلاح قیمت را براساس عرضه و تقاضا عنوان می‌کردند.

افزایش قیمت مرغ در بهبهان پذیرفتی نیستبرخورد با گرانفروشی گوشت مرغ در گرگان؛ تشدید نظارت‌ها بر بازارمرغداران خواهان آزاد شدن قیمت مرغ شدند

وی گفت: در استان ستاد تنظیم بازار قیمت مرغ در کشتارگاه را 14700 تومان و برای مصرف کننده 15400 تومان تعیین کرده ولی در بهبهان رقم 13700 تومان را تعیین کرده‌اند که نه با نرخ استان، شهرستان و استان‌های همجوار مطابقت ندارد.

مسئول اتحادیه مرغداران بهبهان با بیان این که نتیجه این تصمیمات نابسامانی در قیمت و مشکلاتی که در زندگی افرادی که در چرخه فرآیند تولید و عرضه مرغ دخیل بوده‌اند ایجاد کرده است, عنوان کرد: چند جلسه با کارگروه تنطیم بازار شهرستان برگزار شده متاسفانه نتیجه‌ای نداشته و مصرا بر قیمت 13700 تاکید می‌کنند که مطمئنم کار اشتباهی است چون بازار مرغ همیشه دستخوش تب است.

نام‌نیک تصریح کرد: کمبود مرغ کنونی کاذب و به‌دلیل فشار بر این بازار است زیرا اگر اجازه عرضه به قیمت 15500 برای مصرف کننده را بدهند به دلیل رابطه معکوس عرضه و تقاضا تا یک هفته بعد قیمت به زیر 10000 تومان می‌رسد البته این راهکار بر اساس تجربه است و مسئولان بد نیست آن را امتحان کنند.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۰۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه : پیشروی‌های ما در اوکراین همچنان ادامه دارد

 وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ارتش این کشور کنترل روستایی در نزدیک شهر دونتسک را به دست گرفته‌است و پیشروی‌های روسیه همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که نیروهایش کنترل روستای نوومیخائیلیوکا در ۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر دونتسک اوکراین را به دست گرفته‌اند که دومین پیشروی در ۲ روز اخیر است.

ستاد کل ارتش اوکراین در گزارش خود اعلام کرد که نیروهای این کشور همچنان در تلاش هستند مانع پیشروی ارتش روسیه شوند.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای ارتش این کشور مستقر در جنوب، نوومیخایلیوکا را به طور کامل تصرف کرده‌اند و وضعیت تاکتیکی را در خط مقدم بهبود بخشیده‌اند.

دیروز روسیه اعلام کرده بود که کنترل کامل شهرک بودانیفکا را به دست گرفته است.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین روز یکشنبه از واشنگتن خواست تا به سرعت انتقال بسته کمکی آمریکا به اوکراین شتاب بخشد. گفته می‌شود تسلیحات دوربرد و سیستم‌های دفاع هوایی اولویت‌های اصلی این بسته کمکی هستند.

کرملین روز دوشنبه گفت که کمک‌های جدید آمریکا وضعیت را در خط مقدم تغییر نخواهد داد.

تحلیلگران نظامی می‌گویند سیل تسلیحات غرب باید شانس کی‌یف را برای جلوگیری از پیشرفت روسیه در شرق اوکراین افزایش دهد، اما گزارش‌ها حاکی از این است که اوکراین همچنان با کمبود نیروی انسانی در میدان جنگ مواجه است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو
  • روسیه : پیشروی‌های ما در اوکراین همچنان ادامه دارد
  • موج هیجانی قیمت دلار فروکش کرد/ احتمال کاهش بیشتر قیمت‌ در بازار
  • عوامل رشد شاخص بورس روزهای اخیر چه بود؟
  • ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند در مشهد
  • خرید و فروش دلار متوقف شد/ قیمت دلار تا چه کانالی تغییر می‌کند؟
  • چرا مهمترین دلیل افزایش طلا و سکه افزایش قیمت اونس جهانی است؟
  • روند نزولی بازار ارز ادامه دارد
  • روند نزولی بازار ارز ادامه دارد؟