Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@18:12:18 GMT

سکه هنوز ۸۰ هزار تومان حباب دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۰۳۷۲

سکه هنوز ۸۰ هزار تومان حباب دارد

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر، از کاهش حباب سکه به دنبال کاهش تقاضا در بازار خبر داد. ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶ اقتصادی پول | ارز | بانک نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت : با توجه به کاهش تقاضا در بازار طلا، قیمت سکه به سمت واقعی خود گام بر می دارد و حباب سکه به 80 هزار تومان کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی قیمت هر مثقال طلای 17 عیار را 1 میلیون و 800 هزار تومان، هر مثقال طلای 18 عیار را 1 میلیون و 905 هزار و 800 تومان، هر گرم طلای 18 عیار 415 هزار و 500 تومان، هر گرم طلای 20 عیار 461 هزار و 700 تومان، هر گرم طلای 21 عیار 484 هزار و 800 تومان، هر گرم طلای 22 عیار 507 هزار و 800 تومان و هر گرم طلای 24 عیار را 554 هزار تومان اعلام کرد.

کشتی آرای در خصوص قیمت های سکه در بازار تهران گفت: قیمت هر قطعه سکه طلا با تمثال حضرت امام (ره) 4 میلیون و 175 هزار تومان، هر قطعه سکه بهار آزادی 4 میلیون و 90 هزار تومان، هر قطعه سکه نیم بهار آزادی 2 میلیون و 200 هزار تومان، هر قطعه ربع بهار آزادی 1 میلیون و 400 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی را 980 هزار تومان بوده است .

انتهای پیام/

R1012122/P/S7,79/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قیمت طلا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۰۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات نسبی بازار طلا در روز رشد بهای طلای جهانی

هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (چهارشنبه ۸ فروردین) بازار طلای تهران با ۲۰۰ هزار تومان افزایش قیمت به ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

به گزارش مشرق، قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز (چهارشنبه ۸ فروردین) بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته ۲۰۰ هزار تومان افزایش داشته است.

سکه بهار آزادی طرح قدیم بدون تغییر نسبت به روز گذشته به قیمت ۳۶ میلیون تومان دادوستد شد.

قیمت نیم‌ سکه در روز جاری با ۱۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به نرخ ۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان مبادله شد. قیمت ربع سکه نیز بدون تغییر قیمت، ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

سکه گرمی نیز امروز بدون تغییر قیمت، ۷ میلیون تومان دادوستد شد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار طلای تهران سه میلیون و ۲۵۷ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد.

بازار جهانی طلا امروز هم با افزایش قیمت همراه شد تا جایی که قیمت هر اونس طلا به ۲ هزار و ۱۸۷ دلار رسید که نسبت به روز گذشته حدود ۱۰ دلار افزایش نشان می دهد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ طلا به مرز حساس قیمتی رسید
  • طلای جهانی سر خم کرد
  • ثبات نسبی بازار طلا در روز رشد بهای طلای جهانی
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ طلا دوباره کانال عوض کرد
  • کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در روز رشد بهای طلای جهانی
  • قیمت طلا سقوط کرد/ آخرین قیمت ها در بازار طلا و سکه
  • قیمت طلا یک کانال سقوط کرد | آخرین قیمت ها در بازار طلا و سکه
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ طلا یک کانال سقوط کرد
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۷ فروردین ماه
  • سقوط قیمت طلا / آخرین قیمت‌ها از بازار طلا ۶ فروردین ۱۴۰۳