Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@14:51:40 GMT

دفع حمله موشکی در حومه حماه توسط سوریه

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۰۴۴۲

پدافند ضدهوایی سوریه موفق به انهدام یک فروند موشک مهاجم بر فراز شهر مصیاف شد.

اخبار بین الملل- در همین ارتباط یک منبع نظامی سوریه اعلام کرده است که پدافند هوایی این کشور یک موشک متخاصم که از شمال لبنان به سمت مصیاف شلیک شده بود را شناسایی و آن را قبل از رسیدن به هدف منهدم کرد.

رژیم صهیونیستی به این خبر واکنشی نشان نداده و از طرف دیگر جزئیات بیشتری نیز از این خبر منتشر نشده، اما صهیونیست‌ها طی ماه‌های گذشته بارها مدعی حمله به نقاطی در داخل سوریه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از حملات و تجاوزات رژیم صهیونیستی از طریق موشک پراکنی و یا حملات جنگنده‌هایی بوده است که از حریم هوایی لبنان انجام شده‌ و با اعتراض سوریه و لبنان روبرو شده است.

دولت دمشق همچنین تا کنون در چند نوبت طی نامه‌هایی به دبیر کل سازمان ملل و شورای امنیت این سازمان خواستار مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی شده، هرچند سازمان ملل تا کنون در این ارتباط سکوت کرده است.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سوریه رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی سوریه حمله موشکی حماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۰۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله اسرائیل به حومه دمشق پایتخت سوریه

منابع نظامی سوری از فعال شدن پدافند دفاعی سوریه در حومه دمشق و رهگیری تعدادی از موشک‌هایی خبر دادند که گفته می‌شود از سوی رژیم اسرائیل شلیک شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع نظامی سوری از فعال شدن پدافند دفاعی سوریه در حومه دمشق و رهگیری تعدادی از موشک‌هایی خبر دادند که گفته می‌شود از سوی رژیم اسرائیل شلیک شده است.

پترسون در دمشق؛ فرستاده سازمان ملل یا شریک در تحریم سوریه؟تجاوز رژیم صهیونیستی به حومه دمشقانفجار مهیب در منطقه زینبیه دمشق/تایید تجاوز جدید اسرائیل به سوریه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دمشق حملات رژیم صهیونیستی به حلب را محکوم کرد
  • حمله سنگین رژیم صهیونیستی به سوریه همزمان با حمله تروریست‌ها
  • جزییات حمله سنگین رژیم صهیونیستی به سوریه همزمان با حمله تروریست‌ها
  • حمله رژیم صهیونیستی به حلب همزمان با حمله پهپادی گروه‌های مسلح
  • حمله شدید هوایی رژیم صهیونیستی به حلب سوریه
  • حمله اسرائیل به حومه دمشق پایتخت سوریه
  • موج جدید حملات موشکی لبنان به اسرائیل/ اصابت چند موشک به شلومی
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به جنایت رژیم صهیونیستی / یک صهیونیست کشته شد
  • وحشت صهیونیست‌ها از حمله موشکی گسترده حزب‌ الله لبنان
  • وحشت صهیونیست‌ها از حمله موشکی گسترده حزب‌الله لبنان