Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضوی مقدم پنجشنبه شب در مراسم افتتاح کارگاه آموزش صنایع دستی مس تزئینی در روستای هرمزآباد رفسنجان اشتغال و کارآفرینی برای بانوان را یکی از برنامه ها و اهداف شورای دوره پنجم هرمزآباد برشمرد و گفت: کارگاه خیاطی با آموزش حدود ۷۰ نفر از بانوان در روستا در حال برگزاری است، همچنین کارگاه پته دوزی و قالیبافی نیز در روستا برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضوی مقدم تشکیل شورایاری در زمینه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، بهداشت و ... را یکی از اقدامات شورای اسلامی هرمزآباد اعلام کرد و افزود: تشکیل این شورایاری ها باعث اتفاقات خوبی در دهستان هرمزآباد شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه بانوان روستا برای فروش صنایع دستی خود از جمله قالی، پته و اقلام دیگر به مشکل برخورده بودند و نیاز به بازاریابی در این زمینه بود، لذا از همت خیّران در این خصوص استفاده کردیم همچنین در این رابطه به سمت برنامه های اقتصاد مقاومتی رفتیم.

این عضو شورای اسلامی هرمزآباد ادامه داد: کلاس آموزشی تزئینات صنایع دستی مس را در هرمزآباد برگزار کردیم که این نوید را می دهم اگر شرکت کنندگان این دوره آموزشی را با موفقیت بگذرانند می توانند از مزایای آن و تسهیلات کارآفرینی را دریافت کنند.

رضوی مقدم تصریح کرد: دهیاری و شورای اسلامی هرمزآباد در دهه فجر سامانه جامع آنلاین فروش اقلام و تولیدات روستایی «سافنا» را در هرمزآباد افتتاح می کنیم که محصثولات روستایی را که نه تنها در این منطقه که در شهرستان و حتی کشور تهیه می شود را به صورت آنملاین به فروش برسانیم.

کد خبر 4693630

منبع: مهر

کلیدواژه: روستا اشتغال رفسنجان روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز شهرکرد گرگان عید سعید قربان ایلام سانحه تصادف خرم آباد بیرجند مشهد مجلس شورای اسلامی یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۰۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال چینی‌ها از انیمیشن میازاکی/ فروش نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، «پسر و مرغ ماهی خوار» انیمیشن فانتزی ژاپنی برنده اسکار در جایگاه اول فروش در سینماهای چین قرار گرفت و دومین آخر هفته اکران را هم به نام خود کرد.

فروش این فیلم که از ۳ آوریل اکران خود را شروع کرد؛ هرچند در دومین هفته اکرانش که تعطیلات خاصی نداشت، کاهش یافت و به ۱۲.۸ میلیون دلار رسید، اما در مجموع پس از ۱۲ روز اکران فروش ۹۳.۸ میلیون دلاری را ثبت کرد و با وجود اینکه ماه‌ها پس از بیشتر مناطق دیگر جهان روی پرده رفت، چین را به پرفروش ترین منطقه نمایش فیلم بدل کرد.

فروش این انیمیشن در ژاپن بیش از ۶۰ میلیون دلار، در کره ۱۵ میلیون دلار، در فرانسه ۱۲.۳ میلیون دلار، در ایتالیا ۷.۵ میلیون، در بریتانیا ۵.۷ میلیون دلار و در آلمان ۴ میلیون دلار بوده است.

کد خبر 6078886

دیگر خبرها

  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • رقابت برای رام کردن اژدهای سینما
  • آغاز عملیات احداث شهرک جدید بومیز جهرم در آینده نزدیک
  • تقدیر نمایندگان مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • نمایندگان مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی تقدیر کردند
  • قدردانی مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • بیانیه ۲۲۰ نفر از نمایندگان در حمایت از راهبرد‌ها و تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان
  • استقبال چینی‌ها از انیمیشن میازاکی/ فروش نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار
  • تفاهم نامه راه‌اندازی سامانه ویژه ناشنوایان گلستان امضا شد