Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-19@07:07:15 GMT

چین به قاچاق نفت از ایران مشغول است

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۰۷۰۶

جان بولتون همچنین در پاسخ به پرسشی درباره روابط تجاری چین، گفت: ما نباید ایران را نیز فراموش کنیم. چین همواره یکی از بزرگترین خریداران نفت ایران بوده و هنوز بر این باوریم که چین به رغم اعطای معافیت از تحریم‌ها، هنوز به قاچاق نفت ایران مشغول است. ناطقان: جان بولتون - مشاور امنیت ملی آمریکا - در گفت‌وگوی با صدای آمریکا گفت: اگر از رئیس‌جمهور ترامپ بپرسید که بزرگترین تهدیدی که جهان با آن مواجه است، چیست؟ می‌گوید گسترش تسلیحات هسته‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من نیز قطعا با او موافقم. به همین دلیل است که ما باید راه حلی برای کره شمالی و ایران بیابیم. ما باید کاری کنیم که دیگر کشورها فکر نکنند که چون این دو کشور می‌توانند به سلاح اتمی دست یابند، پس آن‌ها هم می‌توانند.

جان بولتون در پاسخ به پرسش صدای آمریکا درباره اینکه آیا ایران همچنان برنامه هسته‌ای خود را پیش می‌برد؟ مدعی شد: ایران کشوری است که هرگز تصمیم کلیدی دست کشیدن از جنگ‌افزارهای هسته‌ای خود را اتخاذ نکرده است. آن‌ها رفتارشان در حمایت گسترده از تروریسم بین‌المللی را اصلاح نکرده‌اند. آن‌ها از اقدامات دردسرآفرین‌شان در خاورمیانه، عراق، سوریه و یمن دست برنداشته‌اند. آن‌ها در منطقه خلیج فارس همچنان تهدیدی برای نفت و برای نیروهای ما – نه تنها در عراق و سوریه، بلکه اکنون در افغانستان – محسوب می‌شوند. تغییری بنیادین باید در رفتار این نظام روی دهد.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید در پاسخ به این پرسش که ایالات متحده در سیاست خارجی خود از میان اهداف اقتصادی، امنیتی و یا بشردوستانه کدام‌یک را دنبال می‌کند؟ گفت: تمامی آن‌ها را دنبال می‌کنیم. ما باور داریم که کشورهای خارج از نیمکره‌مان - یعنی امثال روسیه، چین، ایران - و جانشینان‌شان در این نیمکره – یعنی امثال کوبا –  باید رفتارشان را به شدت تغییر دهند.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره روابط تجاری چین، گفت: ما نباید ایران را نیز فراموش کنیم. چین همواره یکی از بزرگترین خریداران نفت ایران بوده و هنوز بر این باوریم که چین به رغم اعطای معافیت از تحریم‌ها، هنوز به قاچاق نفت ایران مشغول است. منبع: ایسنا برچسب ها: جان بولتون ، چین ، قاچاق ، نفت ، ایران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: جان بولتون چین قاچاق نفت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۰۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مومنی، اقتصاددان: نیروی کار در ایران استثمار شده است/ اگر دستمزد کارگران را مثل آدم بالا ببرند مشکل قیمت تمام شده کالا حل شده و جلوی قاچاق گرفته می‌شود

حجم ویدیو: 4.06M | مدت زمان ویدیو: 00:02:57 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • مومنی، اقتصاددان: نیروی کار در ایران استثمار شده است/ اگر دستمزد کارگران را مثل آدم بالا ببرند مشکل قیمت تمام شده کالا حل شده و جلوی قاچاق گرفته می‌شود
  • قاچاق از منشاء افغانستان کاهش محسوسی نداشته است
  • دستگیری پزشک قلابی در ایرانشهر
  • بوشهر| کشف ۲۱۰ هزار میلیارد کالای قاچاق در مرزها؛ ۲۳ ‌قاچاقچی مسلح به هلاکت رسید
  • قبولی یک هزار و ۳۳۳ دانشجو در دانشگاه پیام نور استان همدان
  • فعالیت علنی زنجیره قاچاق پوشاک در کشور!
  • خاطرات بولتون: نامه مهمی که روحانی به پوتین نوشته بود
  • حمله مرگبار اوکراین به خاک روسیه
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در طرح‌های نهضت ملی مسکن زنجان مشغول به کار هستند
  • پوران درخشنده از ساخت فیلم «عشق» در کانادا تا نگارش کتابی به نام مادرش گفت