Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش بینی می شود که در چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، غرب و جنوب استان‌های اصفهان و فارس، ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب جمعه در برخی نقط چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، غرب و جنوب استان های اصفهان و فارس، ارتفاعات البرز مرکزی در غرب استان هاب مازندران، تهران، بخش‌هایی از استان‌های لرستان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، آذربایجان غربی، ارتفاعات شمال خوزستان، جنوب کرمان، غرب و شمال هرمزگان رشد ابر، رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: وزش باد شدید در ۱۴ استان کشور/شنبه و یکشنبه آسمان کشور صاف است 

در این وضعیت در بعدازظهر شنبه در برخی نقاط کرمانشاه، لرستان، غرب آذربایجان غربی، جنوب کردستان، شمال ایلام، جنوب فارس، غرب هرمزگان و بعدازظهر یکشنبه در جنوب فارس، ارتفاعات استان‌های کردستان و کرمانشاه و ارتفاعات البرز مرکزی در غرب استان‌های مازندران و تهران پیش بینی می‌شود.

طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و در بعضی ساعات گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در بیست و  پنجم مرداد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۰۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان صاف پایتخت

طبق پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران ظرف امروز و فردا صاف تا قسمتی ابری و گاهی با وزش باد خواهد بود.

به گزارش ایسنا، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد پیش بینی می‌شود.

از یکشنبه تا سه شنبه با عبور موج ضعیفی از منطقه در نیمه شمالی و ارتفاعات استان، در بعضی ساعات افزایش ابر و گاهی بارش پراکنده با احتمال رعد و برق مورد انتظار است. همچنین طی این مدت در نیمه جنوبی و ارتفاعات گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

طبق این گزارش، آسمان تهران فردا (۱۱ فروردین ماه) صاف در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و در روز یکشنبه (۱۲ فروردین ماه) صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فرودگاه امام خمینی با بیشینه دمای ۲۰ و کمیته دمای ۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران و ایستگاه توچال با بیشینه ۴- و کمینه ۱۲- سردترین نقطه تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آسمان صاف پایتخت
  • پیش‌بینی رگبار باران و رعدوبرق در بعضی مناطق / کاهش دما در ۶ استان کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۹ فروردین/ترافیک سنگین در چالوس و محور تهران-شمال
  • فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات کشور | از تردد در مسیرهای مستعد وقوع بهمن اجتناب شود
  • رگبار و رعدوبرق در ۶ استان کشور / وزش باد شدید و گردوخاک در مناطق شرقی ادامه دارد
  • وزش باد شدید در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور / وزش باد شدید و گردوخاک در مناطق شرقی ادامه دارد
  • فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات کشور
  • باد شدید و رگبار موقتی پدیده غالب جوی در همدان
  • رگبار باران و برف در ۹ استان واقع در نیمه شمالی کشور