Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@16:56:50 GMT

رئیس سازمان خصوصی سازی چگونه بازداشت شد؟

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۱۰۶۷

رئیس سازمان خصوصی سازی هم بازداشت شده است

پوری حسینی رییس سازمان خصوصی سازی بود که به دلیل اخلال در نظام اقتصادیکشور و تضییع گسترده اموال عمومی و دولتی توسط شعبه نهم بازپرسی دادسرایویژه کارکنان تهران دستگیر شد و از سمتش برکنار شد پرونده های او نزدیک به پنجسال معطل ودچار اطاله شده بود. که اخیرا به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشوربازداشت شده است در ادامه جزئیاتی از بازداشت پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی را در نیک صالحی مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان خصوصی سازی

رییس سازمان خصوصی سازی به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور و تضییعگسترده اموال عمومی و دولتی توسط شعبه نهم بازپرسی دادسرای ویژهکارکنان دولت تهران بازداشت شده است.

بازداشت رئیس سازمان خصوصی سازی

بر اساس این گزارش، با دستور دادستان تهران تمام پرونده هایپوری حسینی جمع آوری و با اختصاص بازپرس ویژه در ظرف دو ماه اخیر تحقیقاتبر روی این پرونده ها انجام شد که در نهایت، کار به برکناری و بازداشت وی کشیده شد.

بازداشت پوری حسینی در حالی دیروز رقم خورد که بسیاری از پرونده هایاو نزدیک به پنج سال معطل ودچار اطاله شده بود.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000EjD برچسب ها: بازداشت پوری حسینی ، خصوصی سازی ، بازارنیور

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بازداشت پوری حسینی خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلاحیت خریداران سرخابی‌ها قبل از ورود به معامله بررسی شد

ابراهیم بازیان در گفت وگوی ویژه خبری گفت: امروز سهام دو باشگاه پرطرفدار کشور واگذار شد به طوری که ۸۵ درصد سهام این  دو باشگاه  در فرابورس ایران به بخش غیردولتی واگذار شد. سال ۱۴۰۰ متأسفانه به جهت عدم رعایت بعضی از ضوابط کنفدراسیون فوتبال آسیا دچار محرومیت‌هایی شده بودند.

او افزود:این موضوع از سال ۷۶ مطرح شد که در سال ۱۴۰۰ اولین گام در این خصوص برداشته شد در انتهای سال گذشته مجدد تلاش شد که این بار از طریق مشارکت طلبیدن یک مجموعه مشترک یعنی کنسرسیومی از بانک‌های غیردولتی و کنسرسیومی از شرکت‌های صنایع پتروشیمی ذیل هلدینگ خلیج فارس این مسئله بتواند حل و فصل بشود و بحمدالله این اتفاق امروز صبح در فرابورس ایران محقق شد.

بازیان تصریح کرد:همچنین در جلسات روز گذشته که تشکیل شد برای هر یک از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال یک تقاضا دریافت شده بود و پس از بررسی مدارک متقاضیان خرید سهام دو شرکت یادشده و صحبت های این موضوع  در نهایت با تصمیم کارگروه، صلاحیت متقاضیان مورد تأیید این سازمان قرار گرفت.

به گفته او،قیمت هر سهم استقلال ۳ هزار و ۴۶ ریال و ارزش کل معامله این باشگاه در بازار سهام حدود ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان و قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس سه هزار و ۵۸۰ ریال و ارزش کل معامله رقمی حدود ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بود.

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی افزود: همچنین در این میان ۶ بانک عامل و ۶ هلدینگ پتروشیمی از خریداران تیم استقلال بودند که این صلاحیت ها توسط سازمان خصوصی سازی و بورس تایید شده است،که متقاضیان قبل از ورود برای معامله نخست صلاحیت شان مورد بررسی قرار گرفت و سپس اجازه حضور در بازار سهام را پیدا کردند.

او گفت: صبح فردا قرارداد امضا می شود و مراحل تشریفات باید طی شود بر این اساس ۱۰ درصد ارزش سهام حدود ۳۲۰ میلیارد تومان برای باشگاه پرسپولیس و ۲۸۰ میلیارد تومان برای باشگاه استقلال به حساب شرکت سپرده‌گذاری واریز می شود.

بازیان در پاسخ به این سوال که  پرداختی‌ها به چه صورت انجام می‌شود؟ گفت:۱۰ درصد نقدی و ۹۰ درصد مابقی به صورت اقساط  انجام خواهد شد.

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی این را هم گفت که قطعی‌شدن معامله ۶ هزارمیلیاردتومانی سرخابی‌ها تا روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت سال جاری انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • سرخآبی‌ها خصوصی شدند
  • آیین واگذاری «استقلال» و «پرسپولیس» آغاز شد
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • امیدواریم پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد
  • سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • صلاحیت خریداران سرخابی‌ها قبل از ورود به معامله بررسی شد