Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا ، مجید فراهانی در گردهمایی جوانان حزب ندای ایرانیان با اشاره به این که ایران یک کشور با قدمت چندین هزار ساله است گفت: کشور ما با مرز بلند آبی که دارد می‌تواند با صادرات توسعه ایجاد کند. کشور ما پتانسیل های زیادی برای این امر دارد .

وی ادامه داد: اما چرا با این همه پتانسیل کشور اینگونه است جای سوال دارد، چهل سال پیش مردم نظامی را بر پایه مردم‌سالاری نظام را برپا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراهانی گفت: اما چرا کشوری که قرار بود روزی کشور اول باشد امروز اینگونه است. مرکز پژوهش‌های مجلس شورای گزارشی را منتشر کرد که می‌گوید دست یابی به سند ۱۴۰۴  امکان پذیر نیست.

وی گفت: نسل انقلاب چهل سال پیش جوان بود و به مدد نیروی آن در قوا حضور پیدا کردند، اما امروز حاضر نیستند صحنه را ترک کنند.

فراهانی گفت:امروز این نسل در مراسم ترحیم یکدیگر شرکت می‌کنند و حاضر نیستند که عرصه را به جوانان واگذار کند ما امروز یک الیگارشی نسلی داریم. 

این عضو شورای شهر تهران گفت: تا زمانی که پوست اندازی در نسل مدیریتی نداشته باشیم روی توسعه را نخواهیم دید.

وی خاطر نشان کرد: نسلی که با تغییرات در دنیای جدید بیگانه است نمی‌تواند تحولات را درک کند.

وی افزود: اگر مرتب در مواجه با تغییرات و تکنولوژی قرار نگریم نمی‌توانیم با دنیا ارتباط بر قرار کنیم. شما چه‌طور می‌توانید با مغز فریز شده که متعلق به چهل سال پیش است کشور را اداره کنید.

وی یاد آور شد: زمانی دبی تبعید گاه یک شرور ایرانی بود اما امروز بسیاری از دانشگاه‌های  مهم دنیا در این کشور شعبه دارد، بندرگاه‌های این کشور محل تبادلات است و محل جذب سرمایه های ایرانیان می شود، چرا این اتفاق می‌افتد؟ چون به جوانان تحصیلکرده شان اعتماد کردند.

فراهانی گفت: زمانی که ما صحبت از جوان‌گرایی کردیم متهم شدیم و احزاب به ما تازیدند. آدم به احزاب نگاه می‌کند غصه‌اش می‌گیرد که میانگین سنی شان ۶۰ سال است.

وی ادامه داد: رهبری انقلاب صحبت از جوان‌گرایی کردند. باید اجازه دهیم جوانان تحصیلکرده وارد میدان شوند.جالب است که امروز بصورت گلخانه‌ای کیف‌کش‌ها، ژ‌ن خوب‌ها و تحصیل نکرده پست و مقام می‌گیرند؛بگوئید این ها کجا تحصیل کرده‌اند؟ 

وی ادامه داد: وقتی صحبت از جوان‌گرایی می‌شود مقصود همان است که در فضای خصوصی است و می‌خواهیم همان در بخش دولتی اجرا شود؛ ما همین را می‌خواهیم نه این که چهارتا جوان وابسته به خودشان را بگذارند.

ادامه دارد....

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حزب ندای ایرانیان مجید فراهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۱۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی تالاب قره گُل بوکان از پرندگان مهاجر و بومی

رییس اداره حفاظت محیط زیست بوکان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در پی بارش‌های خوب و سیلابی شدن رودخانه سیمینه‌رود، آبگیری تالاب «قره‌گُل» که جزو تالاب‌های فصلی این شهرستان به شمار می‌رود آغاز شده است و هم اکنون بیش از نود درصد آن آبگیری شده است تا از پرندگان مهاجر و بومی میزبانی کند.

 رحیم عبدالکریمی با بیان اینکه از سال گذشته تخصیص حقابه تالاب قره گل محقق شده است افزود: با آغاز احیای این تالاب فصلی در حال حاضر پرندگان آبزی و کنارآبزی مانند فلامینگو، چنگر، مرغابی کله سبز، کاکایی صورتی و خاکستری و پرستوی دریایی به آن وارد شده اند.

اهالی روستای قره گل بوکان نیز در کنار اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان، برای احیا و ماندگاری بیشتر این تالاب فصلی پای کار آمدند و  در این باره کمال بادی عضو شورای روستای قره گل از مشارکت اهالی روستا در ساماندهی و لایروبی و بهسازی کانال‌های ورودی آب از سیمینه رود به این تالاب خبر داد و گفت: این اقدام در سه مرحله اجرا شد.

تالاب قره گُل در ۴۰ کیلومتری جاده بوکان به میاندوآب و در مجاورت روستایی به همین نام این روز‌ها یکی از مقاصد طبیعت گردی علاقمندان محیط زیست و گردشگران است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور
  • فریز شدن رژیم صهیونیستی پس از عملیات موشکی وعده صادق
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • میزبانی تالاب قره گُل بوکان از پرندگان مهاجر و بومی
  • زیرساخت‌های رفاهی سواحل متعلق به دستگاه‌های دولتی باید مورد استفاده همه مردم قرار گیرد
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • سلول درمانی یک روش نوین برای درمان دیابت
  • اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور توسط وزارت نفت اعلام شد
  • خوانش انتقادی مخاطبان چهار نسل از محتوای رسانه‌ای
  • جذابیت تالاب میقان پس از بارندگی‌های بهاری