Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@14:02:33 GMT

شکست تشریفاتی الهلال مانع برکناری برانکو شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۱۲۲۸

شایعات برکناری سرمربی سابق پرسپولیس تکذیب شد تا این مربی کروات فعلا در الاهلی ماندنی شود.

به گزارش تابناک ورزشی، یک منبع آگاه در باشگاه الاهلی عربستان خبر احتمال برکناری سرمربی کروات این تیم را تکذیب کرد. نشریه «الریاضیه» از منبعی رسمی از باشگاه الاهلی خبر داد که باشگاه اصلا قصد برکناری برانکو، سرمربی تیم را ندارد و اخبار منتشر شده درباره اخراج او بعد از شکست در دیدار با الهلال کذب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع رسمی از باشگاه الاهلی اعلام کرد که باشگاه تا پایان قرارداد با برانکو به او اعتماد می کند. باشگاه با توجه به کارنامه خوب برانکو در سطح آسیا و در کرواسی به او اعتماد خواهد کرد. برانکو در اولین مسابقه رسمی خود با هدایت الاهلی مقابل الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ناکام ماند و از دور رقابت ها حذف شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک ورزشی برانکو الاهلی عربستان غضنفر رکن آبادی فاجعه منا شیخ زکزاکی حسن عباسی نفتکش گریس ۱ استقلال بحرین محمد علی نجفی میترا استاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۱۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی چین در سومین بازی مقدماتی جام جهانی مقابل سنگاپور به برتری چهار بر یک دست یافت تا برانکو و همکارانش در کادر فنی نخستین برد خود را در تیم جدید جشن بگیرند. 
برانکو در کادر فنی چین هم همه آن مربیانی که در پرسپولیس و تیم ملی عمان همراهش بودند را کنار خود دارد. 
یکی از این مربیان فرزاد حبیب اللهی آنالیزور و مربی سابق پرسپولیس است که حالا بیش از هشت سال است که کنار ایوانکوویچ کار کرده و نسبت به خصوصیات اخلاقی و فنی او آشنایی کامل دارد. برانکو هم نسبت به این دستیار ایرانی‌اش اعتماد کامل دارد و بعد از حضور در پرسپولیس و عمان در چین نیز از دانش او استفاده می‌کند. 
حبیب اللهی در پایان دیدار با سنگاپور در کنار برانکو، مارکو استیلینوویچ و بازیکنان تیم ملی چین برد شیرینشان را مقابل هواداران جشن گرفتند تا بعد از ناکامی در جام ملت‌ها آنها برای صعود به جام جهانی امیدوار شوند.  

تیم ملی چین در حال حاضر 7 امتیازی است و بعد از کره جنوبی در رده دوم جدول قرار دارد. دو بازی خردادماه برای برانکو و تيمش که به ترتیب در خانه مقابل تایلند و سپس در خانه کره جنوبی برگزار خواهد شد برای صعود این تیم به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا 2027 اهمیت زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • رسمی: سرمربی آژاکس در پایان فصل تغییر می‌کند
  • انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی
  • برکناری یک فرمانده اروپایی به اتهام جاسوسی
  • ستاره فوتبال فلسطین به تیم ملی کشورش می‌پیوندد
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • در شب درخشش لوکا مودریچ؛ کرواسی قهرمان تورنمنت چهارجانبه مصر شد
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • سرمربی الهلال و صحبتهای جالب در مورد ماه رمضان
  • عکس| هنرنمایی جادوگر رئال مقابل اهرام ثلاثه مصر
  • احمدنور سوژه الوحده برای رویارویی با تیم سابق