Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@10:54:14 GMT

مادر شهید، بخاطر فرزندانش افغانستانی حرف زد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۱۳۴۲

مادر دو شهیدی که درباره اعزام فرزندانش صحبت هایی کرد

شهیدان مصطفی و مجتبی بختی دو شهید مدافع حرم می باشند که برای دفاعاز حرم حضرت زینب به سوریه رفتند آن ها هربار تلاش کردند ولی دچار مشکلمی شدند که سرانجام تصمیم گرفتند تا هویت ایرانی شان را به افغانستانیتغییر دادند تا از طریق تیپ فاطمیون به این آرزوی سخت خود دست پیدا کننداخیرا نیز با مادر این شهیدان صحبت هایی شده است و او نیز درباره نحوه اعزامفرزندانش به سوریه صحبت هایی کرد در ادامه صحبت های مادر شهید کهلهجه افغانستانی را برای اعزام فرزندانش تقلید کرد را در نیک صالحی بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت های مادر شهید

مادر شهیدان «بختی»، صحبت‌های جالبی درباره نحوه اعزام فرزندانشبه سوریه داشته است که در ادامه آن را می‌شنوید.

شهیدان «مصطفی و مجتبی بختی» مدت‌ها تلاش کردند تا خود را برایدفاع از حرم حضرت زینب (س) به سوریه برسانند، اما هر بار به دلیلیدچار مشکل می‌شدند. سرانجام این دو شهید تصمیم می‌گیرند هویتایرانی‌شان را به افغانستانی تغییر دهند و از طریق تیپ فاطمیون به این آرزوی سخت خود دست پیدا کنند.

مادر شهیدان بختی درباره این اقدام صحبت کرده است که در ادامه آن را می‌شنوید.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000EjR برچسب ها: بازارنیوز ، لهجه افغانستانی ، فاطمیون

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بازارنیوز لهجه افغانستانی فاطمیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۱۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: سیده زهرا حسینی مادر شهید ابراهیم ملک محمدی پس از تحمل سال‌ها فراق دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
عسگری افزود: پاسدار وظیفه شهید ابراهیم ملک محمدی ۲ آذر ۱۳۴۵ در فرادنبه متولد شد. دوران کودکی، ابتدایی و راهنمایی در روستای قدیم فرادنبه گذراند. دانش آموز سال سوم رشته علوم تجربی بود که به جبهه اعزام شد و۲۵ اسفند ۱۳۶۶براثر اصابت ترکش به پا‌ در عملیات والفجر ده در منطقه غرب استان کرمانشاه، استان سلیمانیه عراق، حوالی دربندیخان، ارتفاعات صعب العبور شاخ شاخ شمیران به شهادت رسید.
مزار این شهید والامقام در گلزار شهدای شهر فرادنبه قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • فیلم| صحبت‌های پدر سردار شهید حاج حسین خرازی درباره سرلشکر شهید حاج محمد رضا زاهدی
  • صحبت‌های پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی + فیلم
  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون
  • این شهید پسردایی ۱۵۰ افغانستانی بود ! +عکس
  • اقتدار امروز کشورمان مرهون رشادت شهیدان است