Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-20@00:56:49 GMT

کاوه رضایی به ترکیب تیم بلژیکی بازگشت

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۱۶۶۴

کاوه رضایی به ترکیب تیم بلژیکی بازگشت

مهاجم ایرانی تیم فوتبال کلوب بروژ برای دیدار برابر یوپن در فهرست این تیم قرار گرفت. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نوشته سایت فوتبال نیوز بلژیک، نام کاوه رضایی در فهرست تیم فوتبال کلوب بروژ برای دیدار برابر یوپن در لیگ برتر این کشور قرار گرفت.

کلوب بروژ و یوپن در چارچوب بازی‌های هفته چهارم لیگ بلژیک موسوم به ژوپلیر لیگ از ساعت ۲۳ در ورزشگاه خانگی کلوب مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مصدومیت و محرومیت بازیکنان کلوب باعث شده فلیپ کلمنت سرمربی این تیم تغییراتی در ترکیب تیمش داشته باشد. یکی از این تغییرات حضور کاوه رضایی به جای لوئیس اوپندای محروم است.

کاوه رضایی که در دیدار تیمش برابر دینامو کیف نامش حتی در فهرست ۲۳ نفره هم وجود نداشت این بار به فهرست کلوب برگشته هرچند که به گزارش فوتبال نیوز شانس این که بازی کند بسیار اندک است.

رضایی در حالی به فهرست کلوب برگشته است که روز گذشته رسانه‌های بلژیکی از مذاکرات این باشگاه و باشگاه سابق کاوه یعنی شارلوا برای انتقال مهاجم سابق استقلال تهران خبر داده بودند.

نام دیگری که به فهرست کلوب اضافه شده فده ریکاست، این بازیکن اروگوئه روز چهارشنبه با این تیم قرارداد امضا کرده، اما می‌تواند اولین بازی خود را روز جمعه انجام دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کاوه رضایی لیگ بلژیک فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۱۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال اعلام شد

ترکیب تیم فوتبال استقلال تهران برای دیدار با شمس آذر قزوین اعلام شد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸ و در دیداری خانگی پذیرای شمس‌آذر قزوین است.

جواد نکونام در این بازی تیم خود را با ترکیب سید حسین‌حسینی، ایمان سلیمی، حسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف به زمین خواهد فرستاد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال اعلام شد
  • ارزیابی کاوه از کسب ۲سهمیه المپیک
  • بازگشت هرکول جیبی به ترکیب استقلال
  • پیام آماده بازگشت به ترکیب سپاهان
  • ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با شمس آذر؛ بازگشت آرمین سهرابیان
  • بازگشت ستاره برزیلی به تراکتور (عکس)
  • بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به ترکیب سرخ‌ها
  • پاسخ مبهم کونسیسائو درباره بازگشت مهدی طارمی
  • سکوت کونسیسائو درباره بازگشت طارمی
  • هاکی روی یخ عشق آباد؛ پیروزی آیس باکس ایران در گام نخست