Web Analytics Made Easy - Statcounter

عرضه اولیه سهام شرکت غلتک‌سازان سپاهان به عنوان نهمین عرضه اولیه امسال بازار سهام، روز دوشنبه(۲۸ مرداد) در بورس اوراق بهادار انجام می‌شود. ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، تعداد 75میلیون سهم شرکت غلتک‌سازان سپاهان به‌عنوان نهمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه، روز دوشنبه(28مرداد) در بورس اوراق بهادار انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این میزان سهام در محدوده قیمتی 800 تا 840تومانی برای هر سهم و با سهمیه 200سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی در بازار دوم معاملات فرابورس ایران عرضه خواهد شد. ضمن این که مدیر این عرضه نیز شرکت کارگزاری بانک ملی ایران و متعهد خرید در این عرضه اولیه هم شرکت‌ تولیدی چدن‌سازان به میزان 50درصد سهام قابل عرضه هستند.

این شرکت از 15 اسفند سال گذشته با پلاک 530 و در بخش ساخت فلزات اساسی و گروه و طبقه ساخت آهن و فولاد اساسی در بازار دوم معاملات بورس تهران درج شده است.

همچنین سرمایه اولیه شرکت غلتک‌سازان سپاهان که دارای 228 نیروی انسانی است، 10 میلیون تومان بوده که طی چندین مرحله افزایش سرمایه به 37.5 میلیارد تومان رسیده است.

علاوه بر این تولیدی انواع شمش‌های فولادی به روش ریخته‌گری مداوم و تک باره‌ای، تولید انواع قطعات صنعتی بر اساس سفارش مشتری از جمله پاتیل سرباره فولاد سازی، کوکیل و متعلقات مربوطه جهت شمش‌ریزی، انواع قالب برش و پرس بدنه خودرو از جنس چدن های آلیاژی و سایر قطعات ریخته گری چدنی و فولادی، ارائه خدمات طراحی انواع پاتیل سرباره و کوکیل و قطعات صنعتی، مشاوره در امور ریخته‌گری و مدل سازی، انجام خدمات ساخت انواع مدل‌های ریخته گری و عملیات حرارتی قطعات ریخته گری شده و ... موضوع فعالیت‌های اصلی ای شرکت را تشکیل می‌دهند.

این گزارش می‌افزاید: تا کنون تعداد دو میلیارد سهم شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین با نماد معاملاتی "تاصیکو" در روز نهم اردیبهشت با کشف قیمت 220تومان در بورس، تعداد 52میلیون سهم شرکت کشت و صنعت شریف‌آباد با نماد معاملاتی "زشریف" در روز 31 اردیبهشت‌ با کشف قیمت 420تومان در فرابورس، تعداد 40میلیون سهم شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران با نماد معاملاتی "دکپسول" در روز 5 خرداد با کشف قیمت 570تومان در فرابورس، تعداد 200میلیون سهم شرکت پلی پروپیلن جم با نماد معاملاتی"جم پیلن" در روز 27خرداد با کشف قیمت 2250تومان در بورس، تعداد 130میلیون سهم شرکت سیمرغ با نماد معاملاتی "سیمرغ" در روز 2 تیرماه با کشف قیمت 510تومان در بورس، تعداد 40میلیون سهم شرکت دارویی ره‌آورد تامین با نماد معاملاتی "درهآور" در روز 12 تیرماه با کشف قیمت 315تومان در بورس، تعداد 300میلیون سهم شرکت پتروشیمی نوری با نماد "نوری" در روز 22 تیر با کشف قیمت 3125تومانی در بورس و تعداد 75میلیون سهم شرکت پخش هجرت با نماد معاملاتی "هجرت" در روز 18 مرداد با کشف قیمت 1850 تومانی در بورس عرضه اولیه شده‌اند.

رشد 6228 واحدی شاخص بورس در هفته‌ای که گذشتچرایی اهمیت و رشد روزافزون بورس های کالا در دنیا

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بورس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بورس تهران بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۱۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی قیمت طلا و سکه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / طلا بخریم یا نه؟

به گزارش صدای ایران، قیمت دلار در معاملات پشت خطی طی هفتمین روز فروردین‌ماه کاهشی بود و در کف کانال نخست کریدور ششم قرار گرفت. با این حال، قیمت طلای جهانی صعودی است و تا لحظه تنظیم این گزارش به 2193 دلار رسیده است!

این روند متضاد، بازار طلا را در سومین روز معاملاتی هفته سردرگم کرد و به این ترتیب، قیمت طلای 18 عیار و سکه‌های سنگین صعودی و قیمت دیگر قطعات سکه نزولی شدند.


کارشناسان بازار طلا معتقدند باید در انتظار شروع رسمی معاملات از نیمه دوم فروردین‌ماه نشست تا روند واقعی بازار قابل شناسایی باشد و فعلا هر گونه ورود با دید سرمایه‌گذاری به این بازار، با ریسک‌های زیادی همراه است.

قیمت سکه امامی با اندکی افزایش نسبت به روز دوشنبه، روی رقم 38 میلیون و 800 هزار تومان ایستاد. قیمت سکه بهار آزادی اما دوباره به کانال 35 میلیونی بازگشت و این قطعه طلایی در قیمت 35 میلیون و 990 هزار تومان دادوستد شد. قیمت نیم‌سکه در تاریخ هفتم فروردین‌ماه به 23 میلیون و 200 هزار تومان رسید و نسبت به روز دوشنبه 100 هزار تومان کاهش داشت.

قیمت ربع سکه هم با 100 هزار تومان کاهش نسبت به روز دوشنبه، به رقم 14 میلیون و 400 هزار تومان رسید. قیمت سکه گرمی نیز با 30 هزار تومان کاهش نسبت به روز دوشنبه، روی رقم هفت میلیون تومان قرار گرفت. گفتنی است در روز سه‌شنبه، حباب سکه‌های سنگین افزایشی بود.

قیمت طلای 18 عیار با کاهش نسبت به روز دوشنبه روی قیمت سه میلیون و 228 هزار تومان ایستاده اما در مقایسه با ابتدای بازار روز سه‌شنبه، صعودی بوده است. قیمت مثقال طلا نیز در معاملات روز سه‌شنبه یک رفت و برگشت به کانال 13 میلیونی را تجربه کرد اما اگرچه در مقایسه با ابتدای روز صعودی بود، در پایان رقم 13 میلیون و 979 هزار تومان را لمس کرد.

دیگر خبرها

  • راه‌ اندازی سوت‌ زنی سایبری بازار سرمایه در سال جدید
  • راه‌اندازی سوت‌زنی سایبری بازار سرمایه در سال ۱۴۰۳
  • پیش بینی بورس در بهار ۱۴۰۳| بورس سبزپوش می‌شود؟
  • شاخص کل بورس به سطح دو میلیون و ۲۶۰ هزار واحد رسید
  • رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • درج صندوق سرمایه‌گذاری بخشی صنایع مفید با نماد سیمانو در بورس تهران؛ سیمانو چیست؟
  • بیگانی : پیش بینی بازاری داغ برای فعالان بورس در تابستان 1403 / صندوقهای طلا، کالا و بعضی سهامی، برندگان سال 1402 بازار سرمایه / حضور ترامپ در انتخابات تمام بازارهای مالی ایران را تحت تاثیر قرار می دهد
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / طلا بخریم یا نه؟
  • بورس قرمز شد
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳