Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@08:13:24 GMT

آمریکا پیرمرد ۷۴ ساله را به نقض تحریم ایران متهم کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۱۸۶۹

دادگاه فدرال آمریکا روز جمعه یک شهروند هفتاد و چهار ساله آمریکایی از ایالت لاس و گاس را به دلیل فروش کلاهک ایمنی تانک های روسی به ایران متهم کرد.

به گزارش شبکه یو اس تودی، هیأت منصفه دادگاه فدرال آمریکا، «ریچارد لانت» از لاس و گاس را به نقض تحریم ایالات متحده در مورد ایران پس از ادعای فروختن کلاه ایمنی تانک روسی به شخصی در دومین کشور بزرگ خاورمیانه متهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار پیرمرد هفتاد وچهار ساله، دادگاه فدرال آمریکا همچنین یک شهروند پنجاه و شش ساله از ایالت کالیفرنیا را نیز به دست داشتن در تبادلات تجاری با ایران متهم کرد.

بر اساس گزارش دفتر دادستان ایالات متحده برای منطقه شرقی کالیفرنیا، دو شهروند مذکور متهم به فروش ۵۰۰ کلاهک ایمنی تانک های روسیه به ایران در سال ۲۰۱۵ هستند.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در سال گذشته با خروج یکجانبه از توافق هسته ای تحریم ها علیه ایران را دوباره اعمال کرد.

بر خلاف انتظار واشنگتن، کشورهای مهم اتحادیه اروپا از جمله فرانسه، آلمان و انگلیس با این اقدام آمریکا مخالفت کرده و برای حفظ تبادلات تجاری خود با ایران، ساز وکار مالی جدید اینستکس را راه اندازی کردند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۱۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران

وزارت خزانه‌داری آمریکا می‌گوید که بسته تحریمی جدیدی را مرتبط با ایران اعمال کرده است./ تسنیم

در حال تکمیل...

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خزانه‌داری آمریکا: ایران را تحریم می‌کنیم آمریکا برادر سردار «قاسم سلیمانی» را تحریم کرد

دیگر خبرها

  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • قیمت جهانی طلا؛ ۲۳۱۹ دلار
  • کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
  • چین اتهامات جاسوسی آلمان علیه کشورش را رد کرد
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • دستگیری چند متهم به جاسوسی برای چین در آلمان و انگلیس
  • جسد پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای دالاهو پیدا شد