Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، مهم‌ترین حوادث امروز بیست و پنجم مرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ سوداگر مرگ در دهلران

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از کشف ۶۰ بسته موادمخدر و ۲۷۰ عدد قرص محرک غیرمجاز آماده توزیع از ۲ سوداگر مرگ خبر داد.

سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: در پی اعلام ورود مواد مخدر به شهرستان دهلران، مراتب بصورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مأموران ایست و بازرسی سپتون شهرستان دهلران با هماهنگی مقام قضائی و کار‌های اطلاعاتی شبانه روزی، سوداگران مرگ را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران اضافه کرد : در یک عملیات غافلگیرانه و در ایستگاه ایست و بازرسی سپتون، پلیس موفق شد ۲ نفر را دستگیر که پس از سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی داده شدند.

او ادامه داد : از این متهمان ۶۰ بسته موادمخدر از نوع تریاک و ۲۷۰ عدد قرص محرک غیرمجاز آماده توزیع کشف شد.


توصیه‌های رئیس پلیس راه استان ایلام برای سفر‌های تابستانی

رئیس پلیس راه استان ایلام همزمان با افزایش سفر‌های تابستاتی توصیه‌هایی به مسافران و رانندگان ارائه کرد.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: رانندگان برای سفری ایمن و بی حادثه هنگام تردد در محور‌های مواصلاتی موارد زیر را رعایت کنند.

-رانندگان قبل از شروع مسافرت با شماره تلفن ۱۴۱ سامانه اطلاع رسانی راه‌های کشور به منظور اطلاع دقیق از وضعیت جاده‌ها تماس حاصل کنند.

-رانندگان و مسافران در صورت وقوع تصادفات جاده‌ای در طول مسافرت‌ها سریعا با شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۱۵ جهت امدادرسانی سریع مصدومان تماس برقرار کنند.

-رانندگان قبل از شروع مسافرت از سالم بودن چراغ ها، ترمز، باد و وضعیت لاستیک ها، میزان روغن موتور و آب رادیاتور اطمینان حاصل نمایند و سپس اقدام به حرکت کنند.

-تمامی رانندگان و مسافرین در طول سفر‌ها حتماً از کمربند ایمنی استفاده کنند.

-رانندگان در طول سفر‌ها با توقف در توقف گاه‌های مناسب و استراحت کافی از وقوع تصادفات و واژگونی‌ها جلوگیری کنند.

سرهنگ همتی زاده در پایان گفت:با توجه به عدم یکنواختی مسیر‌های استان به دلیل عملیات عمرانی و راه سازی، رانندگان محترم با سرعت مطمئنه و توجه کافی به علائم و تابلو‌های راهنمایی و رانندگی بویژه در ساعات شب رانندگی کنند.

ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در پیاده رو آیت الله طالقانی شهرایلام/توقیف یک هفته‌ای درانتظارناقضان قانون

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ازممنوعیت تردد موتورسیکلت‌های متخلف در پیاده راه طالقانی شهر ایلام خبرداد

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت : راکبین که بدون اعتنا به مقررات دراین مسیر حرکت کنند پس از اعمال جریمه نقدی به مدت یک هفته در پارکینگ توقیف می‌شوند.

او با بیان اینکه پیاده راه طالقانی صرفا مختص عابران پیاده است از موتورسواران خواست از تردد دراین معبراجتناب کنند.

سرهنگ کهزادی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی کافی ازطریق نصب بنردر مدخل‌های ورودی پیاده راه صورت گرفته است. گفت: بر این اساس عذری ازهیچ موتورسواری پذیرفته نیست.

او ادامه داد :عبورموتورسوران دراین مسیر به دلیل احتمال ایجاد خطر برای عابران پیاده ممنوع بوده وبه همین منظورجهت پیشگیری از حوادث احتمالی، مسیر موردنظر تحت نظارت و کنترل دائمی پلیس می‌باشد.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی درپایان تصریح کرد:به منظور افزایش ایمنی بیشتر عابران پیاده درنظراست با نصب موانع فیزیکی از ورود انواع وسایل نقلیه موتوری به محدوده مرکزی پیاده راه جلوگیری شود.

دستگیری ۱۰ سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی و کشف ۱۸ فقره سرقت در دره شهر

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: ۱۰ سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در سطح شهرستان دستگیر و ۱۸ فقره سرقت کشف شد.

سرهنگ علی جمالوندی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل اماکن خصوصی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود :کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی و استفاده از سرنخ‌های موجود، متهمان را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی، طی چند عملیات موفق سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ جمالوندی بیان داشت:متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی با رویت دلایل و مدارک موجود لب به اعتراف گشوده و در تحقیقات اولیه به ۱۸ فقره سرقت معترف و در راستای مطالبه به حق مرم، با تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضائی شده و از آنجا نیز با قرار تامین روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان خطاب به شهروندان گفت: به منظور همکاری با پلیس و مشارکت در برقراری نظم و امنیت، با رعایت نکات ایمنی و هشدار‌های پلیسی زمینه بروز وقوع سرقت را کاهش و هر گونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص فعالیت سارقان را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/غ

بسته حوادث

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ سارق در عملیات پلیس اصفهان دستگیر شدند

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و برخورد با سارقان طی ۷۲ ساعت گذشته در شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند ۲۵ سارق که عمدتاً از افراد سابقه دار بودند را شناسایی و در چند عملیات منسجم و ضربتی آنها را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف ۵ دستگاه خودرو مسروقه، کشف ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو، ۵ فقره سرقت کابل و ۴ فقره سایر سرقت‌ها در این عملیات تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6078040

دیگر خبرها

  • رمزگشایی ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی در ساری
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • کشف ۱۸ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور در خدابنده
  • دستگیری ۳ سارق در یزد
  • دستگیری ۲۵ سارق طی ۷۲ ساعت در اصفهان
  • دستگیری عامل 29 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرضا
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر تلفن همراه در شاهین شهر
  • ۲۵ سارق در عملیات پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • سارق مدارس کاشان دستگیر شد
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی و دولتی در مروست