Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-25@12:03:55 GMT

منابع آگاه اعلام کردند؛ شیخ زکزاکی به نیجریه بازگشت

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۲۰۸۴

منابع آگاه اعلام کردند؛ شیخ زکزاکی به نیجریه بازگشت

به گزارش خبرگزاری تقریب به نقل از العالم، منابع آگاه اعلام کردند که شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه پس از اینکه نتوانست به خاطر کارشکنی‌های متعدد تحت درمان قرار بگیرد به نیجریه بازگشت.
این در حالیست که رهبر جنبش اسلامی نیجریه پیشتر با انتشار پیامی ویدئویی از بازگشت خود به نیجریه خبر داده بود. 
خبر بازگشت شیخ زکراکی پیشتر حساب کاربری دفتر وی نیز تائید کرده و گفته بود که ایشان قرار است ساعت ۲۲:۰۰ شب گذشته به وقت دهلی‌نو عازم نیجریه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پیام تصویری منتشر شده، شیخ «ابراهیم زکزاکی» به تشریح کارشکنی‌های صورت‌گرفته توسط دولت نیجریه پرداخته و اعلام کرده است که ترجیح می‌دهد به کشورش خودش بازگردد و از آنجا در صورت امکان به کشور دیگری برود که شرایط درمان مهیا باشد.
به گفته شیخ زکزاکی، مقام‌های نیجریه‌ای بر خلاف برنامه از پیش تعیین‌شده ابتدا قصد داشته‌اند وی را به بیمارستان دیگری منتقل کنند.
شیخ زاکزاکی همچنین افزود که فرستادگان دولت نیجریه همچنین اطلاعات غلطی در مورد پرونده سلامت وی در اختیار مقام‌های هندی قرار داده‌اند و همین امر روند درمان را مختل کرده و باعث شدند تا پزشکان هندی بگویند که از بیماری‌های او هیچ اطلاعی ندارند و روند آزمایشات باید از ابتدا آغاز شود.
در ادامه شیخ زکزاکی با متهم کردن دولت نیجریه به دلیل دروغگویی، افزوده است:  دولت هند تنها ۲ ساعت به ما وقت داد که تصمیم بگیریم که آیا شرایط بیمارستان را می‌پذیریم یا می‌خواهیم به نیجریه بازگردیم. به آن‌ها گفتیم که این شرایط را نمی‌پذیریم و ترجیح می‌دهیم که به کشور خودمان بازگردیم. اما با گذشت ۲۴ ساعت، هنوز پاسخی نداده‌اند. کشورهای بسیار دیگری وجود دارد. ما به نیجریه باز می‌گردیم و اگر هر یک از آن کشورها شرایط ما را پذیرفتند، به آنجا می‌رویم.
کد خبر 4693637

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۲۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از رؤسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضائی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • شاخص بازگشت درآمد به اصفهان ۴ تا ۸ درصد است/سهم ۶ هزار میلیاردی اصفهان از مولدسازی
  • سازمان ملل هماهنگی با اسرائیل برای تخلیه رفح را رد کرد
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • آماده همکاری با دولت برای بازگشت آرامش به بازار برنج هستیم
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت