Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@19:39:10 GMT

وزیر خارجه قطر خواستار پایان جنگ در یمن شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۸۲۲۷۸

وزیر خارجه قطر خواستار پایان جنگ در یمن شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر سخنانی را در خصوص جنگ علیه یمن مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: همه طرف های یمنی را به توقف جنگ و جلوگیری از درد و رنج بیشتر یمنی ها، دعوت می کنیم.

ووی افزود: فاجعه انسانی کنونی در یمن ضرورت توقف هرچه سریعتر جنگ در این کشور را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آل ثانی تأکید کرد که در حال حاضر ملت بی گناه یمن بهای جنگ کنونی در این کشور را می پردازد.

کد خبر 4693744

منبع: مهر

کلیدواژه: قطر یمن عربستان سعودی ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی فلسطین سوریه عراق ایران عربستان سعودی روسیه جنگ 2015 یمن ترکیه کشمیر دونالد ترامپ هندوستان پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به ادعای کویت درباره میدان آرش | به کویت توصیه می‌کنیم ...

به گزارش همشهری آنلاین، کنعانی در واکنش به بند مربوط به ادعای کویت درباره میدان آرش گفت: طرح ادعای یک‌جانبه در این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند.

کنعانی با اشاره به مذاکرات و رایزنی‌های قبلی فیمابین ایران و کویت تصریح کرد: به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب نموده و به جای آن به مذاکرات فنی و حقوقی برگردد که بهترین و مناسب‌ترین مسیر برای رسیدگی به موضوع است.

کنعانی بار دیگر تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس حقوق تاریخی و سوابق مذاکرات مشترک، آمادگی دارد در خصوص چارچوبی که متضمن احترام به منافع مشترک باشد، گفتگوها را ادامه دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اصل حسن نیت در تعاملات منطقه‌ای، بر ضرورت اجتناب از مداخله دولتهای ثالث در خصوص این موضوع تصریح نمود.

وی گفت: بدون تردید دولتهای ذیربط می‌توانند در پرتو همکاریهای دوستانه و در راستای منافع مشترک، به دور از جنجال‌های رسانه‌ای به توافق لازم نایل شوند.

کد خبر 847070 منبع: ایرنا برچسب‌ها ناصر کنعانی اردن وزارت امور خارجه کویت خبر ویژه

دیگر خبرها

  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه
  • باقری: کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه توقف جنایات اسرائیل است
  • کلید برقرای ثبات توقف جنایات رژیم اسرائیل است
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان
  • واکنش ایران به ادعای کویت درباره میدان آرش | به کویت توصیه می‌کنیم ...
  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • بلینکن وارد چین شد
  • ایران خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف نسل‌کشی در غزه شد
  • آنروا تنها سازمانی است که توان توزیع کمکها را در غزه دارد
  • پایان یک توقف طولانی؛ گاز ایران در مسیر پاکستان