Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد روز جمعه پیش از بازی با تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم به خبرنگار ایرنا گفت: تیم میزبان از تیم‌ های بسیار خوب لیگ است و بسیاری معتقدند شهر قم پدر فوتسال ایران است.
مجید مرتضایی با بیان اینکه بازی مقابل تیم سوهان محمد قم بازی سختی است افزود: این تیم تماشاگران بسیار، بازیکنان و کادر فنی خوبی داشته و همیشه یک یا دو بازیکن دعوت شده به تیم ملی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در بازی مقابل تیم سوهان محمد، مجید خزایی و علی رستمی محروم هستند و چند بازیکن مصدوم هم داریم اما بازیکنان جایگزین نشان داده اند که عالی هستند و جای آنها را به خوبی پر می کنند.
وی گفت: به قصد کسب امتیاز به قم رفته ایم و اگر به هدفمان برسیم به صدر جدول نزدیکتر می شویم.

مرتضایی افزود: بازی امروز دیدار تیم های سوم و چهارم جدول است و حساسیت خاص خود را دارد.
در چهارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتسال دیدار تیم‌ های فوتسال فرش آرای مشهد و سوهان محمد سیمای قم ساعت ۱۸ امروز در قم برگزار می شود. 
هم اکنون تیم سوهان محمد با سیزده امتیاز در رتبه سوم و فرش آرا با یازده امتیاز در رتبه چهارم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال قرار دارند.
۷۵۰۷/۶۰۵۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۲۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقدماتی انتخابی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶؛ ترکمنستان ۰ - ایران ۰

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی فوتبال ایران امروز (۷ فروردین) در شهر عشق‌آباد مقابل تیم ملی ترکمنستان قرار گرفت تا بازی چهارم خود را در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ انجام دهد.   دیدار رفت این ۲ تیم با نتیجه پنج بر صفر به سود شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید. برای تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی محمدحسین کنعانی‌زادگان (۲ گل) و سردار آزمون، محمد محبی و امید نورافکن گلزنی کردند.   تیم ملی فوتبال ایران اکنون با هفت امتیاز در صدر جدول گروه E این رقابت‌ها قرار دارد. تیم ازبکستان نیز با هفت امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار گرفته است.   امیر قلعه نویی برای این دیدار حسین حسینی، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت الهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی و مهدی طارمی را به عنوان بازیکنان اصلی راهی میدان کرد.

دیگر خبرها

  • شکست دریای بابل در شیراز
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • عملیات بقا، همه‌چیز در کنترل ساکت(عکس)
  • چند ساعت تا بازی‌های مرگ و زندگی در فوتبال ایران
  • جعفری: برای قهرمانی با 73 امتیاز رکوردشکنی کردیم
  • پایان نوروز فوتبالی تیم ملی با برد در زمین سفت عشق‌آباد+جدول
  • دریا به دنبال پیروزی مقابل تیم فجر شهید سپاسی
  • مقدماتی انتخابی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶؛ ترکمنستان ۰ - ایران ۰
  • ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان اعلام شد
  • نبرد دریا و فجر شهید سپاسی در شیراز