Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالکریم گراوند افزود:  امروز از ۹ پروژه در حوزه راهسازی، بهداشت و درمان، مدرسه سازی، ورزشی و پروژه های عمران شهری بازدید شد که همه این پروزه ها علی رغم گرمای هوا فعال و به خوبی در دست اجرا هستند.

وی یادآورشد: پروژه بزرگراه دولت آباد به زیارت ساحلی به طول ۱۰ کیلومتر و اعتبار ۱۴میلیاردو ۷۰۰میلیون تومان در دست اجراست که هم اکنون ۴ کیلومتر آن در دست ساخت و  پروژه ای فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گراوند ادامه داد: پروژه ساختمان شهرداری بادوله با زیر بنای ۸۸۴ متر مربع و اعتبار ۵۷۰میلیون تومان نیز بازدید شد که این پروژه ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی  دارد.

استاندار بوشهر اضافه کرد: پروژه محور ارتباطی خورموج به لاور شرقی و دشت پلنگ با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان و به طول ۲۲ گیلومتر  در دست اجراست که  ۱۰ کیلومتر آن در هفته دولت آماده بهره برداری خواهد شد.

گراوند اظهار داشت: ۲ مدرسه ۱۲ کلاسه در شهر خورموج و با اعتبار ۳ میلیارد تومان در دست ساخت است که این پروژه های فعال و امیدوارم هر چه زودتر تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرند.

وی تصریح کرد: ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی شهر خورموج با ۲۷۰۰ متر مربع در دست ساخت و هم اکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش خواهد شد این پروژه نیز هر چه زودتر آماده افتتاح شود تا شهروندان  زیر پوشش تامین

اجتماعی بتوانند از خدمات درمانی آن استفاده کنند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: یکی از پروژه های مهم در دست ساخت در شهرخورموج  احداث خوابگاه ۹۰ تخت خوابی ورزشکاران با زیر بنای ۱۰۶۲ متر مربع  در ورزشگاه تختی شهر خورموج  است که  با اعتبار۲ میلیارد تومان از سال گذشته شروع

شده و پیش بینی می شود تا دهه فجر امسال آماده بهره برداری شود و مشکل تیم های ورزشی شهرستان دشتی برای میزبانی از تیم های دیگر برطرف خواهد شد.

وی گفت:  پروژه جایگاه ویژه ورزشگاه تختی خورموج میز با اعتبار یک میلیاردو ۲۰۰میلیون تومان  در دست اجراست که این پروژه نیز پیشرفت خوبی دارد و امید است با تلاش پیمانکار هر چه زودتر تکمیل و آماده  بهره برداری شود.

 استاندارربوشهر به وضعیت تامین آب استان بوشهر اشاره کرد و افزود: برای تامین آب پایدار همه نقاط استان بوشهر برنامه های در دست اجراست که امید است تا سال ۱۴۰۰ آب شرب تمام استان به وضعیت پایدار برسد.

وی افزود: برای شهرستان دشتی طرح انتقال آب از چاه های کاردنه و آب شرین کن در نقاط ساحلی اعتبار لازم تامین شده و این پروزه ها در هفته دولت امسال کلنگ زنی خواهد شد.

در بازدید استاندار بوشهر معاون امور عمرانی استاندار، رئیس سازمان برنامه وبودجه استان بوشهر ،فرماندار ومسئولان اجرایی دشتی حضور داشتند.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفر جمعیت در۸۰ کیلومنتری جنوب بوشهر واقع است.

۷۲۰۶/۶۰۴۵

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف بهداشت و درمان تامین اجتماعی دهه فجر شهرداری معاون امور عمرانی استاندار قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۲۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت

محمدهادی رستمیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر شامگاه دوشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر اظهار داشت: در یک رویکرد ارزشمند با نگاه بلند استاندار و همراهی وزارت راه و شهرسازی، ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر در مسیر محله‌های تنگک - عالیشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت.

وی افزود: در این محدوده در کنار ساخت واحد‌های مسکونی، سرانه‌های مختلف فضا‌های آموزشی، بهداشتی، سبز و ورزشی طراحی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه برای ساخت واحد‌های مسکونی این منطقه نقشه‌های معماری متفاوتی تدوین و طراحی شده گفت: با ظرفیت موجود برای ساخت حدود ۱۳ هزار واحد مسکونی جمعیت ۵۰ هزار نفر در این محدوده اسکان پیدا می‌کنند.

رضا بنازاده رئیس بهره برداری نیروگاه اتمی بوشهر نیز با اشاره به اینکه نیروگاه اتمی بوشهر تاکنون بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرده است گفت: این میزان تولید برق در مناطق مختلف کشور استفاده شده است.

رئیس بهره‌برداری نیروگاه اتمی بوشهر با اشاره به ساخت ۲ واحد نیروگاه اتمی نیز در کنار واحد نخست نیروگاه اتمی بوشهر تصریح کرد: با تکمیل آنها ظرفیت تولید برق نیروگاه اتمی بوشهر سه برابر می‌شود.

وی ساخت سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر را اقدامی ارزشمند و راهبردی دانست و بیان کرد: با توجه به اهمیتی که دارد ارمغان‌آور عمرانی و آبادانی در محدوده این شهر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی استان سمنان افزایش یافت
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت