Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرخابی های پایتخت سعی دارند با جذب بازیکنان خارجی، حضوری قدرتمند در لیگ نوزدهم داشته باشند.
به گزارش آریا، یک سایت برزیلی مدعی شد که مهاجم 24 ساله تیم گویاس پیشنهاد میلیونی باشگاه پرسپولیس را پذیرفته است. سایت «futebolinterior» برزیل خبر داد که جونیور براندائو، مهاجم برزیلی پیشنهاد میلیونی پرسپولیس ایران را برای بازی در این باشگاه در فصل آینده پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جونیور برای تیم گویان 22 بازی انجام داده و 2 گل برای تیمش به ثمر رسانده است. این مهاجم قراردادش را با باشگاه گویاس فسخ کرده است و می خواهد  به ایران برود. این مهاجم 24 ساله آخرین بار در تیم لودوگورتس بلغارستان بازی کرد و اکنون با فسخ قراردادش پیشنهاد میلیونی باشگاه ایرانی را قبول کرده است.
در شرایطی که پرسپولیس در آستانه شروع فصل جدید تاکنون نتوانسته با مهاجم درخواستی گابریل کالدرون به توافق دست یابد، با این حال گفته می‌شود برخلاف مشکلی که در راه همکاری با مایگا، مهاجم مدنظر مالیایی این باشگاه شکل گرفته بود، آنها این بار با جونیور براندائو مهاجم برزیلی و 24 ساله تیم گویاس به توافق نهایی دست یافته‌اند.
این ادعا در حالی مطرح شده که قرار بود با درخواست کالدرون این مهاجم برزیلی مراحل توافق و عقد قرارداد خود با پرسپولیس را تا پیش از پایان هفته جاری با باشگاه نهایی کرده و روز چهارشنبه نیز در تمرین حاضر شود. یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس اما مدعی است با توجه به فرصت کم باقیمانده و البته کیفیت مورد تایید قرار گرفته براندائو، پیش از عزیمت او به تهران توافقات لازم در خصوص مذاکرات نهایی انجام شده و او قطعا تا روز یکشنبه در تهران حاضر خواهد بود. در این رابطه سایت برزیلی futebolinterior طی گزارشی مدعی شده که جونیور براندائو، مهاجم مورد نظر پرسولیس است که حضورش در تیم پرسپولیس قطعی شده است. این بازیکن پیشنهاد تیم پرسپولیس را دریافت و قبول کرده است و برای ادامه فوتبالش راهی ایران خواهد شد.
در حالی که در رسانه ها گفته می شود که جونیور براندائو با پرسپولیس قرارداد امضا کرده است اما او هنوز هیچ قراردادی با پرسپولیس نبسته است. جونیور براندائو تنها توافق نامه ای را امضا کرده است که میان پرسپولیس و باشگاه گویاس برقرار شده و درخصوص حضور قرضی جونیور براندائو در پرسپولیس در آن صحبت شده است. جونیور براندائو روز یکشنبه به ایران می آید تا پس از حضور در تست های پزشکی، با پرسپولیس قرارداد امضا کند.
استقلالی ها نیز سعی دارند یک مدافع جذب کنند. مدافع کروات مدنظر باشگاه استقلال بامداد امروز (جمعه) وارد تهران شد. به نقل از باشگاه استقلال، پس از انصراف باشگاه استقلال بابت جذب هروویه میلیچ به دلایلی که قبلا عنوان شد، ظهر دیروز (پنجشنبه) مدیربرنامه مدافع کروات آمادگی‌ این بازیکن جهت امضای قرارداد طبق نظر قبلی باشگاه را به اطلاع مدیرعامل باشگاه استقلال رساند. برهمین اساس مدافع کروات مدنظر بامداد امروز (جمعه) با استقبال نماینده‌های باشگاه استقلال در فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد. قرارداد میلیچ با باشگاه استقلال در صورت موفقیت در تست‌های پزشکی و طبق شرایط قبلی نهایی خواهد شد.
آنطور که پیداست جذب هروویه میلیچ، مدافع 30 ساله و اهل کرواسی توسط استقلال قطعی است تا بعد از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی رسما قراردادش را با آبی های پایتخت امضا کند. از روز گذشته که یک خبرنگار ایتالیایی ماجرای انتقال میلیچ به استقلال را فاش کرد، برخی از رسانه های خارجی هم به بازتاب این موضوع پرداختند. رسانه هایی در کرواسی و ایتالیا خبر انتقال مدافع سابق فیورنتینا به یک تیم ایرانی را پوشش دادند و از آن به عنوان یک اتفاق جالب یاد کردند. یکی از رسانه های کروات با این تیتر به پوشش خبر حضور مدافع باتجربه اهل کرواسی در ایران پرداخته است: «هروویه میلیچ یک قدم تا رفتن به ایران فاصله دارد.» باید منتظر بود تا میلیچ وارد تهران شود و قراردادش را به صورت رسمی با استقلال امضا کند تا رسما بتوانیم این مدافع کروات را بازیکن استقلال و شاگرد استراماچونی بدانیم؛ بازیکنی که احتمالا تا هماهنگ شدن با سایربازیکنان چند هفته ای زمان می خواهد و شاید در چند هفته ابتدایی لیگ هم حضور کمرنگی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرسپولیس مهاجم برزیلی استقلال میلیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان جاشنین یحیی گل‌محمدی از علمکرد این مربی برزیلی رضایت دارد و رضا درویش مدیرعامل باشگاه، به دنبال تمدید قرارداد این مربی بوده و مذاکرات خود را با اوسمار آغاز کرده‌ است.

این در شرایطی‌ست که در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند تن از بازیکنان که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند به اتمام خواهد رسید. تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود که تبدیل به دغدغه هواداران در این روزها نیز شده است.

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، سعیدصادقی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی؛ ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد و باشگاه برای حفظ بازیکنان خود هر چه سریعتر باید اقدام کند.

با این حال، اولویت نخست باشگاه پرسپولیس تمدید قراداد اوسمار است و بعد از توافق با این مربی و تمدید قرارداد وی، باشگاه با توجه به درخواست ویرا در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان و همچنین جذب بازیکنان مورد نظر او اقدام خواهد کرد. بدین ترتیب باشگاه ابتدا قصد دارد تا با اوسمار برای تمدید قرارداد به جمع‌بندی برسد و بعد از آن به سراغ تمدید قرارداد بازیکنان برود. هرچند گفته می‌شود این مربی برزیلی خواستار حفظ تمامی بازیکنان است.

کد خبر 846716 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • بمب نقل و انتقالات در آستانه انفجار؛ یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی
  • اوسمار یا یحیی گل‌محمدی