Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،مسابقات کاراته آقایان سبک شوتوکان ikd یادواره شهید حسن دانش با حضور بیش از ۹۰۰ کاراته کا در یزد برگزار شد.

این مسابقات در پنج رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در دو رشته کاتا و کمیته به مدت دو روز در سالن ۹ دی یزد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات ورزشکارانی از ۵ کشور ایران، پاکستان، عراق، افغانستان و نپال باهم به رقابت پرداختند.

نوجوان چُرامی که به نمایندگی از استان در رقابت‌های بین‌المللی کاراته شرکت کرده بود به مقام طلای این دوره از مسابقات دست یافت.

در این دوره از رقابت‌ها، سید حسین سعیدیان با ۱۲ سال سن در وزن ۳۵- کیلوگرم نوجوان دربخش کومیته (مبارزه) از شهرستان چرام که به این دوره از مسابقات اعزام شده بود توانست مقام اول و مدال طلای این مسابقات را کسب کند.

انتهای پیام/پ مدال طلای مسابقات آسیایی   

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی

 سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روز‌های ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و در پایان سعید اسماعیلی در وزن ۶۷ کیلوگرم، ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم، محمدرضا رستمی در وزن ۷۲ کیلوگرم و رسول گرمسری در وزن ۸۲ کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند و امیررضا ده بزرگی و ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند.

در رده بندی تیمی ایران مقتدرانه و با کسب ۲۰۰ امتیاز به عنوان قهرمانی رسید و تیم‌های قرقیزستان با ۱۴۴ امتیاز و ژاپن با ۱۴۲ امتیاز دوم و سوم شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • کسب مدال برنز کاراته کای قمی
  • کاراته کای نوجوان لرستانی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی باحمایت همراه اول
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی