Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، علی‌محمد نوبخت سرپرست پارک علم و فناوری استان در جمع خبرنگاران با اشاره راه‌اندازی مجمع خیرین فناور استان در راستای فرهنگ حمایت از محققین و مخترعین اظهار داشت: امروز در زمینه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در استان ۲۴ شرکت فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۱۲ شرکت در پارک علم و فن آوری استان در ارومیه مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محقیقن و مخترعین استان ۲ ثبت اختراع در موسسه آمریکایی USPattent ثبت کرده‌اند و پتنت آنها در اختیار محققین و مخترعین آذربایجان‌غربی است ضمن اینکه این ۲ پتنت در زمینه الکترونیک و مهندسی پزشکی است.

وی ادامه داد: دومین پتنت چندی پیش در زمینه دستگاه پلاسما در حوزه پزشکی است که توسط آقای حامد نیک مرام به ثبت رسیده است.

سرپرست پارک علم‌وفناوری آذربایجان‌غربی افزود: پارک علم و فناوری امکان دخالت در زمینه مدیریتی یا سیاست‌های مالی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور ندارد با این حال  در کنار فراهم آوردن مجوزها، معافیت‌ها و مشاوره‌های حقوقی رایگان برای شرکت ها و مراکز رشد، تسهیلات بانکی و حمایت مالی نیز ارائه می‌دهد.

نوبخت گفت: پارک علم و فناوری استان در راستای حمایت از بانوان، اقدام به برگزاری رویدادهای کارآفرینی بانوان کارآفرین می‌کند و بنا دارد هر ساله ۴ رویداد برگزار کند تا زمینه ایجاد فرهنگ کارآفرینی از منازل را فراهم آورد.

۴۶

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آذربایجان غربی الکترونیک تسهیلات بانکی علم و فناوری آمریکا قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۲۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | شعرخوانی آرش شفاعی شرکت‌کنندهٔ برنامه سرزمین شعر در ششمین شب دومین مرحلهٔ رقابت‌های سرزمین شعر

همین مسأله باعث شد شعرهایی در برنامه مورد توجه قرار بگیرند که تا پیش از آن، کمتر مخاطبی آن شعرها را شنیده بود و مضمون این شعرها را در میان شعرهای رایج در ادبیات و شعر امروز دیده بود. یکی از این شعرها، غزلی بود با مطلع «اگر تاریخ چشمی داشت، خون و اشک کارش بود» که آرش شفاعی آن را به عنوان دومین شعر انتخابی خود در این برنامه خواند و مورد توجه مخاطبان شعر قرار گرفت.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | شعرخوانی آرش شفاعی شرکت‌کنندهٔ برنامه سرزمین شعر در ششمین شب دومین مرحلهٔ رقابت‌های سرزمین شعر
  •  پیروزی ۱۵ بر صفر تیم شرکت گاز آذربایجان غربی در زنجان
  • واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • سرانه فضای ورزشی دانش آموزی ۳۳ درصد افزایش یافت
  • توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲
  • فعالیت شبکه فن بازار در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی 
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • بیش از هزار و ۲۰۰ حلقه چاه‌غیرمجاز در آذربایجان‌غربی مسدود شد