Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمود واعظی» صبح امروز- جمعه- در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر در باره ماجرای نفتکش گریس١ گفت؛ توقیف نفتکش گریس ١ یک رهگیری دریایی بود که با دستور آمریکا انجام شد و با عکس العمل کل کشور و نظام مواجه شد.

معاون رییس جمهوری گفت: هم دولت و هم وزارت خارجه و هم کلیت نظام پس از توقیف نفتکش گریس ١ توسط دولت محلی جبل الطارق؛ با همدلی و حمایت یکپارچه از دیپلمات‌ها و حقوقدانان ما حمایت کردند و این نفتکش آزاد شد و یک پیروزی دیگر برای کشور رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واعظی با ابراز خرسندی از آزادی نفتکش گریس ١ اظهار کرد: کاری که حقوقدانان ما انجام دادند ثابت کرد. تحریم هایی که اتحادیه اروپا بر علیه ایران گذاشته بر ضد خود آنها خواهد بود نه برای ایرانی که می خواهد در آبهای آزاد کشتیرانی داشته باشد.

وی تاکید کرد: آزادی گریس ١ نتیجه عکس العمل منسجم کل کشور همدلی، حمایت و پشتیبانی از مقاومت دیپلمات های ما بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: نفتکش ایرانی گریس ۱ واعظی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۲۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برج آزادی تهران «قرمز» شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی برج آزادی، ساختمان برج آزادی همزمان با روز جهانی هموفیلی، برای حمایت از بیماران هموفیلی و آگاهی عموم شهروندان درباره این بیماری با نورپردازی قرمز شد.

بزرگداشت روز جهانی هموفیلی همه ساله، ۱۷ آوریل (۲۸ فروردین) توسط فدراسیون جهانی هموفیلی، سازمان‌های حمایتی بیماران مبتلا به اختالالت انعقادی و مراکز درمانی این بیماران در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود.

موسسات حمایتی در این روز، اقدام به ارتقای سطح آگاهی عموم درباره این بیماری‌ها می‌کند، برج آزادی نماد ملی کشور به مناسبت این روز و در حمایت از بیماران هموفیلی به رنگ قرمز درآمد.

کد خبر 6081784 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • چرا برج آزادی تهران قرمز شد؟
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۳۰ فروردین ماه
  • برج آزادی تهران «قرمز» شد
  • واکنش واعظی به ادعای مقام دولت رئیسی علیه روحانی
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • پیروزی دختران بلند قامت کردستانی در مصاف با نماینده زنجان + فیلم
  • اقدامات جمهوری اسلامی درسرزمینهای اشغالی سبب آزادی قدس خواهد شد
  • آزادی ۱۴۰ زندانی محکوم مالی در فارس