Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عادل رهبریان روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به پیشنهاد فرماندار و مصوبات جلسه شورای ارتحال ۲ تیم امدادی خواهران و ۲ تیم امدادی برادران برای تشییع مراسم به حالت اماده باش درآمدند.

وی بیان کرد: ۲ دستگاه امبولانس، ۱۰ امدادگر خانم و ۱۰ نجاتگر مرد در جمعیت هلال احمر پوشش امدادی را به عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: محدودیت ترافیکی برای برگزاری مراسم تشییع پیکر آیت الله میر احمد تقوی در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه اعمال خواهد شد.

سرهنگ اسماعیل خوشوقت اظهارداشت: امروز جمعه، ۲۵ مرداد ماه از ساعت ۱۴ تا پایان مراسم تشییع، محدودیت های ترافیکی ویژه ای در شهر دهدشت اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: در  مسیرهای منتهی به  بلوار پاسداران شهر دهدشت، تا میدان مرکزی و سپس  تا  حوزه علمیه، این محدودیتهای ترافیکی اعمال خواهد شد.

خوشوقت بر همکاری همه رانندگان برای جلوگیری از هر گونه مشکل در برگزاری مراسم تشییع عالم ربانی آ میراحمد تقوی تاکید کرد.

وی افزود: نیاز است رانندگان برای پیشگیری از تشکیل گره‌های ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور در ساعت ذکر شده، ضمن همکاری با ماموران پلیس، برای تردد از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

آیت الله آمیر احمد تقوی مؤسس حوزه علمیه شهرستان کهگیلویه و از مشاهیر و علمای برجسته کهگیلویه و بویراحمد صبح روز پنجشنبه در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به لقاء الله پیوست.

فرماندار کهگیلویه روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری و ستاد ارتحال آمیراحمد تقوی اظهارداشت: مراسم تشییع این عالم ربانی  جمعه از ساعت پنج بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

علیرضا اتابک تصریح کرد: مراسم برگزاری نماز میت در ورزشگاه آزادی دهدشت با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی افزود: پس از برگزاری نماز میت و تشییع از سوی مردم این عالم ربانی در حوزه علمیه به خاک سپرده خواهد شد.

آیت الله میراحمد تقوی که نقش ممتاز و تعیین کننده ای در تحولات انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه وبویراحمد داشت با تربیت روحانیون و طلاب در سطح استان و حوزه کهگیلویه بزرگ به ترویج و تبلیغ مبانی دینی و اسلامی همت گمارد.

۷۵۳۱/۶۱۱۰

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم

به گزارش خبرنگار مهر، رضا خادمیان در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات سازمان آتش نشانی سمنان ضمن بیان اینکه طی سال گذشته این سازمان یک هزار و ۵۷۸ عملیات را در سطح شهر سمنان پوشش داده است، ابراز داشت: طی این عملیات‌ها یک هزار و ۵۹ نفر نجات داده شدند.

وی ضمن بیان اینکه در این حوادث فوتی گزارش داده نشده است، افزود: از این تعداد ۵۲۸ مورد انواع حریق و یک هزار و ۵۰ مورد سایر حوادث را در بر دارد.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان ضمن بیان اینکه بیشتر حریق‌ها ناشی از بی احتیاطی، نقص فنی خودرو و اتصالی برق بوده است، ابراز داشت: ۱۴۲ مورد حریق‌ها از ساختمان‌های متروک، ضایعات و سطل‌های زباله اتفاق افتاده است.

خادمیان ضمن بیان اینکه ۸۲ مورد حریق منازل مسکونی و ۶۸ مورد دیگر مربوط به خودروها بوده است، تصریح کرد: ۸۸ حریق خارج از محدوده شهری نیز پوشش داده شدند.

وی بابیان اینکه در ۳۷۹ مورد افراد از کابین آسانسور و ۱۴۹ نفر از اماکن و منازل نجات یافتند، افزود: ۲۱۴ مورد نیز گرفتن حیوانات موذی بوده است.

کد خبر 6087860

دیگر خبرها

  • انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • همایش پیاده روی خانوادگی در دهدشت
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان