Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی غفاری چهارشنبه شب در مراسم افتتاح اولین رویداد کارآفرینی دانش آموزی گلستان در گرگان اظهار داشت: کارشناسان و متخصصان، به این دانش آموزان راه های تبدیل ایده به نمونه سازی و تجاری سازی و روش های جذب سرمایه گذار برای طرح ها را آموزش خواهند داد.

وی با اشاره به سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد ریالی در یک رویداد استارتاپی در گرگان، خاطرنشان کرد: ارزش ایده‌ پردازی و رفع یک نیاز کمتر از درس خواندن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که ایده یابی مناسب یکی از راهکارهای توسعه کسب و کار است افزود: دانش آموزان باید به پتانسیل و فکر خود ایمان داشته باشند و نوآوری و خلاقیت ارتباطی به مدرک تحصیلی و سن ندارد.

رییس پارک علم و فناوری گلستان ادامه داد: با مشاهده شرکت‌ های سرمایه‌ دار دنیا به این نتیجه می رسید که دیگر ساخت کارخانه‌ های بزرگ در مکانی وسیع درآمدزایی نمی‌ کند، بلکه ایده های خلاق حرف اول تولید ثروت را می زنند.

وی به انتخاب رشته دانش آموزان به عنوان یک معضل اساسی بعد از کنکور برای وجود و یا ایجاد بازار کار بعد از فارغ التحصیلی اشاره کرد و گفت: هیچ رشته‌ ای جز پزشکی و پرستاری و چند رشته دیگر بازار کار قطعی ندارد و از سوی دیگر هم هیچ رشته‌ ای نیست که نتوانید برای آن شغل ایجاد کنید، بلکه ایجاد یک شغل قطعی و درآمدزا به باور دانش آموزان بستگی دارد.

وی از راه اندازی یک مرکز نوآوری جدید در گرگان خبر داد و یادآور شد: مرکز فعلی که در مرکز استان وجود دارد، پاسخگوی نیازها و درخواست های ایده پردازان نیست.

رویداد کارآفرینی دانش آموزی (رکاد) یک رویداد آموزشی تجربی است که با هدف ایجاد فرهنگ نوآوری و کارآفرینی دانش‌آموزی و ایجاد انگیزه و روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در نسل جوان و پویای جامعه با رویکرد ایجاد کسب‌ و کارهای نوپای فناورانه برگزار می شود.

این رویداد از روز سه شنبه به مدت سه روز و با حضور تعداد ۱۳۰ دانش‌آموز دختر و پسر مقاطع تحصیلی نهم تا دوازدهم در دانشگاه گلستان در حال برگزاری است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف بازار کار جامعه دانش آموزان علم و فناوری کسب و کار قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۸۲۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد ریورس پیچ صنعت حمل و نقل

تین نیوز

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با همکاری شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس رویداد ریورس پیچ صنعت حمل و نقل را برگزار می کند.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، این رویداد با هدف ارائه چالش ها و نیازهای فناورانه صنعت حمل و نقل کشور در دو بخش کار پژوهشی و همچنین خدمات و محصولات اولیه برنامه ریزی و برگزار می شود

رویداد ریورس پیچ صنعت حمل و نقل به منظور ایجاد بازوهای تحقیقاتی و اجرایی وابسته به این صنعت ،ارائه خدمات و محصولات منطبق با زنجیره ارزشی صنعت حمل و نقل، استفاده از پتانسیل های دانشی موجود در دانشگاه جهت برطرف سازی چالش های موجود در صنایع، استفاده از ظرفیت های علمی و ایده های نوآور دانشجویان دانشگاه جهت ایجاد کسب وکار ، ترویج فرهنگ کارآفرینی و نوآوری و ایجاد بستری برای انجام تحقیقات مرتبط با گسترش و توسعه پایدار صنعت حمل و نقل کشور برنامه ریزی شده است.

مخاطبان رویداد:

صاحبان ایده، استارتاپ، شرکت های خلاق و دانش بنیان و علاقه مندان حوزه حمل و نقل ( با اولویت پذیرش ایده های ارسالی اعضای دانشگاه تهران )  

تاریخ برگزاری رویداد:

4 اردیبهشت 1403 ساعت 9:30 الی 12

مشاهده متن کامل فراخوان و ثبت نام در رویداد:

https://utstpark.ir/reverse-pitch-transportation/

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88220700 الی 4 داخلی 185 و 151 تماس حاصل نمایند.


 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • مراکز نوآوری برای هم‌افزایی در ایجاد «مراکز هم‌آفرینی» حمایت می‌شوند
  • ضرورت حمایت از هم‌افزایی مراکز نوآوری برای ایجاد «مراکز هم‌آفرینی»
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش‌آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • برگزاری رویداد ریورس پیچ صنعت حمل و نقل
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود